Tykkääkö tytöt

Kiinnostunut9444

Tykkääkö tytöt jos poika sormettaa, tai nuolee? Jollei ole valmis vielä yhdyntään mutta jonkinlaista seksiä haluaisivat molemmat harrastaa. Siis poika sormettaisi tai nuolisi tytön klitorista tai pillureikää. Entä tissien nuoleminen ja kosketteliminen? Haluaisitteko tytöt että poika nuolisi sinun tissejä tai pillua?

10

2999

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayura

Kaikki on suhteellista. Sormettaminen kivaa, jos pojalla ei pitkiä kynsiä. Nuoleminen kivaa, mikäli ei nuole kuin koira. Eikä myöskään tunnu parhaalta, jos poika jännittää kielensä (kova). Tissien nuoleminen mukavaa, mutta se pitää saada tuntumaan joltain. Nännit eivät ole niin hirvittävän herkät, joten mikään kevyt lipottaminen tuskin tekee mitään. Tissien koskettelusta voi seurata mustelmia ja se harvoin tuntuu miltään. Nämä ovat minun mielipiteeni asiasta. : )

• ....

Sallisitko, minun antaa
        sinulle nautinnon suuren
        sormien ja kielen
        avulla sua tutkin
        annan sulle nautinnon
        tämän nautinnon suuren

Haluatko, mayura? Kaunis oot.

• Anonyymi

Kyllä, en vain koskaan ole saanut

• Anonyymi

Mä haluaisin että mun pillua sormitellaan tai no siis kosketellaan ja nuolaan ois kiva jos semmonen ois.

• Anonyymi

Sun ikä?

• Anonyymi

On kivaa, kumpikin.

• Anonyymi

Tykkään, kun mun poikakaveri hieroo mun pillua.
      Häpyhuulia, painaa kämmenään mun pillua vasten, uittaa sormiaan vaossa ja hieroo klitorista.
      Todella ihanaa ja saan usein hyviä orgasmeja siitä jo.
      Osaa myös nuolla taitavasti.

• Anonyymi

Teidän iät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän iät?

16 ollaan molemmat.

• Anonyymi

Ei helv**** mitä te ootte laittanu tänne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      191
      3755
    2. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2046
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      72
      1946
    4. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      48
      1896
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      69
      1804
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      61
      1597
    7. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      141
      1014
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      275
      932
    9. Oikea mies ei katoa elämästä silloin

Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi
      Ikävä
      98
      806
    10. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      61
      803
    Aihe