Tykkääkö tytöt jos poika sormettaa, tai nuolee? Jollei ole valmis vielä yhdyntään mutta jonkinlaista seksiä haluaisivat molemmat harrastaa. Siis poika sormettaisi tai nuolisi tytön klitorista tai pillureikää. Entä tissien nuoleminen ja kosketteliminen? Haluaisitteko tytöt että poika nuolisi sinun tissejä tai pillua?
Tykkääkö tytöt
10
2492
Vastaukset
- mayura
Kaikki on suhteellista. Sormettaminen kivaa, jos pojalla ei pitkiä kynsiä. Nuoleminen kivaa, mikäli ei nuole kuin koira. Eikä myöskään tunnu parhaalta, jos poika jännittää kielensä (kova). Tissien nuoleminen mukavaa, mutta se pitää saada tuntumaan joltain. Nännit eivät ole niin hirvittävän herkät, joten mikään kevyt lipottaminen tuskin tekee mitään. Tissien koskettelusta voi seurata mustelmia ja se harvoin tuntuu miltään. Nämä ovat minun mielipiteeni asiasta. : )
- ....
Sallisitko, minun antaa
sinulle nautinnon suuren
sormien ja kielen
avulla sua tutkin
annan sulle nautinnon
tämän nautinnon suuren
Haluatko, mayura? Kaunis oot.
- Anonyymi
Kyllä, en vain koskaan ole saanut
- Anonyymi
Mä haluaisin että mun pillua sormitellaan tai no siis kosketellaan ja nuolaan ois kiva jos semmonen ois.
- Anonyymi
Sun ikä?
- Anonyymi
On kivaa, kumpikin.
- Anonyymi
Tykkään, kun mun poikakaveri hieroo mun pillua.
Häpyhuulia, painaa kämmenään mun pillua vasten, uittaa sormiaan vaossa ja hieroo klitorista.
Todella ihanaa ja saan usein hyviä orgasmeja siitä jo.
Osaa myös nuolla taitavasti.- Anonyymi
Teidän iät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän iät?
16 ollaan molemmat.
- Anonyymi
Ei helv**** mitä te ootte laittanu tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465891Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583376- 1862739
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122604mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132279- 302194
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/171961- 181735
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2771287