Tykkääkö tytöt jos poika sormettaa, tai nuolee? Jollei ole valmis vielä yhdyntään mutta jonkinlaista seksiä haluaisivat molemmat harrastaa. Siis poika sormettaisi tai nuolisi tytön klitorista tai pillureikää. Entä tissien nuoleminen ja kosketteliminen? Haluaisitteko tytöt että poika nuolisi sinun tissejä tai pillua?
Tykkääkö tytöt
10
2420
Vastaukset
- mayura
Kaikki on suhteellista. Sormettaminen kivaa, jos pojalla ei pitkiä kynsiä. Nuoleminen kivaa, mikäli ei nuole kuin koira. Eikä myöskään tunnu parhaalta, jos poika jännittää kielensä (kova). Tissien nuoleminen mukavaa, mutta se pitää saada tuntumaan joltain. Nännit eivät ole niin hirvittävän herkät, joten mikään kevyt lipottaminen tuskin tekee mitään. Tissien koskettelusta voi seurata mustelmia ja se harvoin tuntuu miltään. Nämä ovat minun mielipiteeni asiasta. : )
- ....
Sallisitko, minun antaa
sinulle nautinnon suuren
sormien ja kielen
avulla sua tutkin
annan sulle nautinnon
tämän nautinnon suuren
Haluatko, mayura? Kaunis oot.
- Anonyymi
Kyllä, en vain koskaan ole saanut
- Anonyymi
Mä haluaisin että mun pillua sormitellaan tai no siis kosketellaan ja nuolaan ois kiva jos semmonen ois.
- Anonyymi
Sun ikä?
- Anonyymi
On kivaa, kumpikin.
- Anonyymi
Tykkään, kun mun poikakaveri hieroo mun pillua.
Häpyhuulia, painaa kämmenään mun pillua vasten, uittaa sormiaan vaossa ja hieroo klitorista.
Todella ihanaa ja saan usein hyviä orgasmeja siitä jo.
Osaa myös nuolla taitavasti.- Anonyymi
Teidän iät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän iät?
16 ollaan molemmat.
- Anonyymi
Ei helv**** mitä te ootte laittanu tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799429Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603626Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 1381496
- 371493
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141373Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091332- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661171Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää791087