Mitä tykkäätte Markku Ketolasta artistina? Minusta hän on tosi hyvä laulaja ja sympaattinen kaveri muutenkin!!Toivottavasti saisi jonkun hyvän hittikappaleen,joka nostattaisi häntä enemmän "pinnalle". Toivon kaikkea hänelle!!
Markku Ketola
6
2396
Vastaukset
- Durrrr
Kyllä Markku laulaa osaa :) Yks parhaista kappaleista on ehdottomasti "Syli Täynnä Rentukoita" http://www.youtube.com/watch?v=dHjiM6BLzJU
Ja hyvin Markku vetää myös Jamppa Tuomisen tunnettuja kappaleita. - "mimmi"
Oi.miten on yksi sana "tipahtanut "pois? Toivon kaikkea HYVÄÄ hänelle!!!
- areenaan vaan
En ole koskaan kuullutkaan tuon nimisestä laulajasta! Vaan ainahan areenalle uusiakin kasvoja mahtuu! Kaikkia ei vaan jaksa seurata aktiivisesti!
- "mimmi"
No,ei hän ihan uusi ole.-93 vuonna oli jo tangomarkkinoilla ja sai prinssin tittelin. Nykyään kiertelee suomen maata oman orkesterin Ketola/Witikainen nimellä. Mukavaa menoa ja tyytyväisiä tanssijoita...
- Maijo
Tykkään hänestä tosi paljon, hyvä ja taitava laulaja ja vielä komeakin ja osaa tanssiakin hyvin.
- Sirkamo
Kyllähän Markku hyvä laulaja on. Onhan hän myös lauluyhtye Adion jäsen ja siinä vasta hieno miesporukka on. Ovat muuten v,2015 tangokuningaskilpailun finalisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446