mikähän mahtaas olla vikana ku pv antaa hyvän kipinän mutta ei lähe käyntiin.
Vastaukset 7
- Uncle Jack
asiaa pitää olla ,että kone käy.Jos kipinä tulee niin bensa puuttuu,tai sitä tulee hirveesti liikaa.
- rantanennnnnnnnnnnnn
mul on mopo no on hieno.
mul onki 125cc suzuki pv,80cc honda monkey,tunturi tiger,KTM 250cc,honlei,skytem monkey ja
mopo. - HÄHÄÄJA HUHUU
rantanennnnnnnnnnnnn kirjoitti:
mul on mopo no on hieno.
mul onki 125cc suzuki pv,80cc honda monkey,tunturi tiger,KTM 250cc,honlei,skytem monkey ja
mopo.mulla on corvette,viper str10,porsche 911 turbo,lamporgini gallardo,ferrari,nissan skyline,mitsubichi lancer evo 3,honda civic,fiat punto,audi tt guattro,nissan sunny,opel astra,bmw,dodge challenger,VOITIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- pv is to best
koita kaataa bensaa tulpan reiästä
- mopomo
syötöllä kirjotat mp palstalle? luuletko olevasi vitsikäs? kirjoittele vaan sinne mopo palstalle o,et ollut häirikkönä ja kauan täällä. Ei naurata.
- vissii...
kaasutin tukossa tai saa liikaa bensaa
- kilufeatrieju
Tai kaasari on vitusti liian iso tai pieni :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54970
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69771Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65755- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47654- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7606Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480