miten career modessa voi ostaa autoja... voisiko joku neuvoa?
Vastaukset 6
- Hanhhi
Eti auton osto paikka kartalla, kato semmoset "talot" missä lukee kaikkee, tuunata autos voit sitten tuunata turvatalossa.
- lololujumrv
sinun pitää aukaista kartta ja etsiä sieltä autokaupan kuva ja painaa clikata siitä ja laittaa siirry autokauppaan
- Terce
Saat myös lisää autoja voittamalla kisoja. Oma pelini on vissiin vähän kulunut kun se jumittaa jatkuvasti.
- EK
jos sulla on tarpeeks rahaa ja oot voittanu hyvin kisoja.Vapaa ajossa meet karttaa ja otat autokaupan. ps:toimii
- -
Mitä merkitystä sillä on onko auto tuunaus- kiihdytys vai tuontiauto? Jos pelin aloittaa tuunausautolla niin kannattaako ostaa vaan tason 2 ja tason 3 tuunausautoja vai jossain vaiheessa kiihdytys ja tuontiautojakin?
- Willwe
Meet autokauppaa ja ostat sieltä auton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459