Sininen väri posken kohdalla

aadaannala

Olen aika skeptinen, enkä usko juuri mihinkään, mutta viime aikoina olen hieman lämmennyt uudelleen nk. yliluonnolliseen uskomiselle.

Tänään sattui erikoinen juttu. Näin miesystäväni oikean posken kohdalla kirkkaan sähkönsinisen valoilmiön. Yritin etsiä tietoa asiasta aurakirjasta, mutten pikaiselle selailulla saanut asiasta selkoa. Tapanani on ollut silitellä hänen poskeaan, mutta aina sitä toista, ei sitä, jossa väri/valoilmiö nyt näkyi.

Miten selittäisitte asian olettaen, että aurat ym. ovat totta?

1

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blue1111

Mä en muuta selitystä tosiaan keksi, muuta kuin staattisen sähkön. Ainakin jos samalla kuului sähköinen napsahdus kuten silloin kun ottaa villapaitaa pois päältä. Säikähdin kerran todella pahasti kun olin mummolassa ja siellä on yöllä tosi pimeää kun ei katuvaloja ole. Mummo lainasi jotain liukasta yöpaitaa, joka oli todella sähköinen. Sitä siinä pimeässä sovitellessani, se alkoi tietysti rätisemään mutta pimeyden takia pystyin näkemään myös sen valoefektin, minkä staattinen sähkö aiheuttaa. Sähkönsiniset kipunat sinkoilivat siinä paidan pinnalla! Se oli aika hurjan näkönen ilmiö noin eka kertaa nähtynä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe