Elävät kuolleet

runo64

Katson sinua aaveiden maa
vaikka ei siellä ihan oikeasti
kukaan kuollutkaan
olet silti tuskani paikka
sen muisto.

Sinä ja minä
sen ainoat asukkaat
synnyimme rakkaudesta
kuolimme kylmyyteen
tulemme sammuessa.

Aaveiden maa
jossa tuiskut nyt asustaa
tunteiden riitteiset lammikot
ikijään päällensä saa.

Kivet kuin muistot
toisiaan mykkinä katsoo seisoo
ja emme päässeet edes rakkauden haudalla
samaan kaivantoon vajoamaan

jähmetyimme selät vastakkain
pystymättä kääntymään
hyvästelemään ...

6

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      kovin kylmää on minulla täällä,
      sydämeni on yksin, ymmärrätkö ?

      Kaikki tämä kauneus ympärilläni, näyttää
      vain tummimman puolen enkä löydä siitä
      tänään sen puhuttelevaa puolta. En jylhyyttä
      enkä syvää rakkautta juurilleni.

      Olen osa tätä hiljaisuutta, osa muuttuvaa maisemaani ¨
      yksin.

      Niin kovin tumma, niin syvällisen riipaiseva on runosi tänään
      Jouni. Se puhuu niin paljon, enemmän kuin kirjoitetut sä-
      keet, enemmän kuin suu puhua voisi.

      Taidolla, sielukkaalla kädellä kirjoitettu upea melankolisuus.

      • runo64-1

        ... tosi melankolinen kokonaisuus ja saa olla viimeinen no runoni
        jonka kyseisestä asiasta kirjoitan.

        no siitä jäi niin paljon keskeneräistä asiaa joka olisi pitänyt puhua
        eikä hautoa alleen vaikkapa ikijäähän kaivertamaan.

        no melko varmasti kirjoitan huomenna jo toisaalle
        joten tervetuloa lukemaan sieltä tälläisiä pähkäilyjä.

        kiitos runollisista sanoista kultasydäminen rakas ystäväin
        ja mestarini
        toivotan mitä parhainta, iloa ja onnea ryöppyävää
        lämmöllä sydämestäni.


    • mies-v57

      Tässä maassani Sinun jälkesi lumi
      peittää, valkea puuteri kuin minun
      sieluni pinnalle hupaa ja minä voin
      taas jatkaa elämän virtaan.

      Kaikkoava askeleti ääni hangella ja
      kohta ei enää jälkiäsi, minun mieleni
      taas vapaa, hahmosi kaikkoaa, Sinä
      laskeudut pois myötävirtaan..

      Teit valitasi ja päätöksesi ja monistit,
      missä minussa olit vain sinä, Sinä olit
      sijannut monta vuodetta ja minussa vain
      sinulle sija lämpöni haamassa.

      Tässä maassani nyt, tyhjä olo, ikävä
      Sinuun, sekin pakenee ja koetan sydämeltä
      jo uutta rakkautta. Ei, en enää etsi sitä, mistä
      Sinut, tästä, missä olit samassa...

      ja luin sokeasti Runojesi tyhjää sielua...

      http://www.youtube.com/watch?v=2lBrTCEK7nk&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Muistot vaalenevat ja kipu taittuu,
      mieli kohoaa tajuntaan, ettei elämä
      ole ohi, mikään Rakkaus Ainoa.

      Korvaamatonta vain se sydämen viime
      kuiskaus, hengityksen pysähtyminen,
      elämän siipien laskeutuminen.

      Ennen sitä, kaikki on mahdollista,
      ov vain irroitettava ote menneestä ja
      annettava sille viime hyväily...

      ja sitten elämällee oma sijansa..

      niin Rakkaus hyvästelee..

      Maesron Rakkauruno oli hyvin
      rankkaa luettavaa ja tunnelma oli
      melankoolinen kuin mikä.

      Perskuta, olisikohan nyt aika nostaa
      pää pystyyn? Naaraita on nurkat täynnä,
      ei kun kourat kuperalleen ja uuden
      kimppuun..

      No, tämä oli vapaamuotoinen puuska, mutta
      oikeesti, hieno teksti tämä oli tunteistasi, mutta
      elämä jatkuu ja joskus on annettava periksi,
      asetuttava uuteen.

      Runosi oli taidokas tunteidesi tulkii ja ilmaisija,
      erittäin hieno.

      Voimia ja piristymistä päivääsi
      hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... kylmyyttä satuttavaa
        kauneutta lumoavaa
        ja jälkeni jää ikävään.

        katson tunturia
        jonne polkuni kiemurtelee
        jotokseni hämärään
        historiasi pimeään alaviitteisiin
        jossa minut hädin tuskin nimeltä
        mainitaan ...

        jo on mestarilta kirjoitettu koskettavin sävyin runo
        joka sopii meikäläiselle kuin nokka päähän.
        jokainen kappale on pieni runo maailmansa
        joten hyvä ystävä hyvä !!!

        no vähän kahlattiin surun sävyin tässä
        mutta sellaista se on toisinaan kun kipu ei loppuaan kohtaa
        mutta nyt se haudattiin ja unohdettiin lopullisesti.

        kiitos kyläilystä ja runostasi ystävä hyvä
        ja toivotan hyvää jatkoa päivääsi sinne päin
        täältä päin.


    • Tylyä.. Ihmiset ovat julmia toisilleen.. Voivat kutsua ravintolaan,syövät hyvän aterian ja kaikki on ihanaa ja sitten pommi.. Minä en rakasta sinua enää..Olen löytänyt toisen..Toinen ihmettelee,miten tämä on mahdollista..Voiko näin käydä minulle.. Pian tunteet kylmenee,tilalle tulee katkeruutta ja aina vaan vaikeampaa,on solmia uusia suhteita..Näin ,elämä menee usein.. Runosi on hieno..aitoa elämää..
      Osaat todella.. Kiitos tästä lukukokemulsesta.. Hyvää jatkoa! t.Irkku

      • ... ja tuolla tavoin tehdyt temput jättävät kyllä ruman jäljen
        mutta on parempi kuin tekstiviestillä tai sähköpostilla jättäminen.
        pitäisi aina puhua asiat halki siten ettei jää katkeruuksia
        jotta voi katsoa luottavaisin silmin tulevaisuuteen
        ettei odota huomiselta sitä että historia toistaa itsensä
        toisessa suhteessa.

        tässä no runossani oli enemmän totuutta mukanaan
        kuin viittii paljastaa.
        ehkä joskus aurinko hymyilee ilottomille kasvoille ...

        kiitos taas rakas ystäväin kun luonani piipahdit
        ja toivotan symppiksien iltaa niitä ilon ja onnen pisaroita sydämmiin
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe