Kyselin tätä ilmeisesti aivan väärällä keskustelupalstalla, joten toivotaan, että nyt meni oikein...
Ongelmani on siis eräänläinen blockkaus sivusto, joka kykenee estämään minun pääsyni
mille tahansa sivulle. Se käyttää ilmeisesti polkua Spywarewebsite.block plus jotain..
Sitten tämä kyseinen sivu - kehtaa -vielä ehdottaa Alpha Antiviruksen (huijausskannerin)
asentamista...
Miten tuon saisi estettyä tai pikemminkin poistettua? Itse kun olen kokeillut lähes kaikkea mitä
vain suinkin olen keksinyt.
Olisin hirmukiitollinen kaikesta avusta!
No voi sun
Piiku90
1
416
Vastaukset
- vistaa ,.-
vistassa varmuuskopioinnin kautta viim. palautuspiste- tai päivä, tai uud.asennus, jos ei onnistu, tai virus tai haittaohjelmienpoisto ei toimi. En muuta keksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189