Moi!

13 v Kastelija

Moi! Olen 13 vuotias poika Mulla on yö ja päiväkastelua. Joudun käyttämään vyövaippoja kokoajan. Minä pelkään että koulussa saadaan tietää että koulussa saadaan tietää että käytän vaippoja. Tosin yks kaverini tietää sen, mutta sekin pitää vaippoja koulussa. Haluaisin tietää. Onko muitakin nuoria jotka pitävät yöllä ja päivällä vaippoja.

36

8008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se minänen

      Olen 12w tyttö minäkin käytän yöllä ja päivällä vaippoja. Ensin minua häveti ensin suunnattomasti mutta lopulta olen tottunut

      • Ei haittaa

        Mäkin olen 13 vuotias poika. Käytän vaippoja päivällä ja yöllä. Ei se haittaa.


      • ....

        mikä vitun fetissi sul o ku näit samoi joka sivulle kirjotat


    • housuun pissaaja

      Minäkin käytän vaippoja koulussa vaikka olen 19 vuotias älä häpeä. Vaippaan on kiva pissata ja kakata.

      • paskapeppu

        määäkin olen olen tykään pissata ja kakata vaippoihin mä joudun käytää vaippaa aina enkä luovu vaipasta ikinä
        mää oon 9v ja käytän vaipoja koulusakin


      • nimimerkki702
        paskapeppu kirjoitti:

        määäkin olen olen tykään pissata ja kakata vaippoihin mä joudun käytää vaippaa aina enkä luovu vaipasta ikinä
        mää oon 9v ja käytän vaipoja koulusakin

        Minkä merkkisiä ja kokoisia vaippoja käytätte?


      • 13 v kastelija
        nimimerkki702 kirjoitti:

        Minkä merkkisiä ja kokoisia vaippoja käytätte?

        Tena Slip teippivaippoja small-kokoa.


      • Anonyymi
        paskapeppu kirjoitti:

        määäkin olen olen tykään pissata ja kakata vaippoihin mä joudun käytää vaippaa aina enkä luovu vaipasta ikinä
        mää oon 9v ja käytän vaipoja koulusakin

        Mäkin olen 9v ja käytän vaippoja koulussakin ja mul on siel avustaja joka vaihtaa ne


      • Anonyymi

        Niin on


    • pikkupoika joskus

      Hei. Ei sinun tarvii sitä mitenkään hävetä, että joudut käyttää vaippoja päivisin tai yöaikaan. Minäkin joudun käyttää vaippoja ihan säännöllisesti joka hetki. Ja aikanaan nuorempana oma äiti tiesi asiasta, koska siitä olin puhuttu. Kävimme jopa yhdessä silloisessa lastenneuvolassa asiasta juttelemassa. Kyllä silloin vähän asia kismitti, kun terveydenhoitaja käski mennä hoitopöydälle seljälleen, ja aloitti märjän vaipan pois ottamisen. Sinuna ainakin kävisin juttelemassa asiasta terveydenhoitajan kanssa. Ja mielummin pidät varmaan vaippaa, kuin se että koulussa on pissat tai kakat kokopäivän housuissa.

      • 13vkastelija

        Mä oon käyny joskus juttelee terkalle tästä. Se oli jotenkin hirmu noloo kun se kohteli mua kun jotain pikku lasta ja sit käski makaa siihen hoitopöydälle ja alko vaihtaa vaippoja ja selitti sit siinä silleen hirmu lässyn lässyn et miten vaippa vaihetaan ja et jos mä en osaa vielä niin et voihan äiti auttaa.
        Sitten kun olin kymmenen tai yheksän ja jouduin sairaalaan (auto-onnettomuudessa olin) niin sit et pystyny oikein menee ees vessaan niin oli kamalaa kun joku hoitsu tuli siihen lässyttämään et pitäsköhän pikkuselle vaihtaa vaipat ja näin --´´


      • anttijuhani.rautavaa
        13vkastelija kirjoitti:

        Mä oon käyny joskus juttelee terkalle tästä. Se oli jotenkin hirmu noloo kun se kohteli mua kun jotain pikku lasta ja sit käski makaa siihen hoitopöydälle ja alko vaihtaa vaippoja ja selitti sit siinä silleen hirmu lässyn lässyn et miten vaippa vaihetaan ja et jos mä en osaa vielä niin et voihan äiti auttaa.
        Sitten kun olin kymmenen tai yheksän ja jouduin sairaalaan (auto-onnettomuudessa olin) niin sit et pystyny oikein menee ees vessaan niin oli kamalaa kun joku hoitsu tuli siihen lässyttämään et pitäsköhän pikkuselle vaihtaa vaipat ja näin --´´

        Onhan se karmivaa tuollanen mutta on tässä maailmassa ihmisä jotka on sua reilusti vanhempia ja käyttää ihan huvikseen vaippoja, sitä kutsutaan vaippa fetissiksi jossa ihminen tavallaan hakee kiihotusta vaipoista tai jotain muuta mielihyvää. Sinä kun olet kai jo 14 ei ole mitään hävettävää näihin aikuisiin verrattuna vaikka se kyllä tyhmältä tuntuukin :).


      • 13V
        13vkastelija kirjoitti:

        Mä oon käyny joskus juttelee terkalle tästä. Se oli jotenkin hirmu noloo kun se kohteli mua kun jotain pikku lasta ja sit käski makaa siihen hoitopöydälle ja alko vaihtaa vaippoja ja selitti sit siinä silleen hirmu lässyn lässyn et miten vaippa vaihetaan ja et jos mä en osaa vielä niin et voihan äiti auttaa.
        Sitten kun olin kymmenen tai yheksän ja jouduin sairaalaan (auto-onnettomuudessa olin) niin sit et pystyny oikein menee ees vessaan niin oli kamalaa kun joku hoitsu tuli siihen lässyttämään et pitäsköhän pikkuselle vaihtaa vaipat ja näin --´´

        kannataako käydä juttelemassa terveyden hoitajalle jos on samaa ongelmaa kuin sinulla


      • 13
        13V kirjoitti:

        kannataako käydä juttelemassa terveyden hoitajalle jos on samaa ongelmaa kuin sinulla

        kannattaa


      • 13V
        13V kirjoitti:

        kannataako käydä juttelemassa terveyden hoitajalle jos on samaa ongelmaa kuin sinulla

        mistä voisin ostaa vaippoja ja miten paljon ne maksaa


      • Anonyymi
        13vkastelija kirjoitti:

        Mä oon käyny joskus juttelee terkalle tästä. Se oli jotenkin hirmu noloo kun se kohteli mua kun jotain pikku lasta ja sit käski makaa siihen hoitopöydälle ja alko vaihtaa vaippoja ja selitti sit siinä silleen hirmu lässyn lässyn et miten vaippa vaihetaan ja et jos mä en osaa vielä niin et voihan äiti auttaa.
        Sitten kun olin kymmenen tai yheksän ja jouduin sairaalaan (auto-onnettomuudessa olin) niin sit et pystyny oikein menee ees vessaan niin oli kamalaa kun joku hoitsu tuli siihen lässyttämään et pitäsköhän pikkuselle vaihtaa vaipat ja näin --´´

        Mul ei oo iha sama juttu mut mun avustaja koulussa siis nii ainaku se vaihtaa mun vaippaa nii mennään johki päiväkodin puolelle ja sit se sanoo et meeppäs ny tohon hoitopöydälle ja se tekee aina sillee et se ottaa sen vaipan pois ja alkaa lässyttää jotai et voi pikkusella tuli pisu vaippaan sit se laittaa sen märän vaipan roskiin ja laittaa uuden ja lässyttää taas ja sanoo et noin laitetaampas puhdas vaippa


      • Anonyymi
        13vkastelija kirjoitti:

        Mä oon käyny joskus juttelee terkalle tästä. Se oli jotenkin hirmu noloo kun se kohteli mua kun jotain pikku lasta ja sit käski makaa siihen hoitopöydälle ja alko vaihtaa vaippoja ja selitti sit siinä silleen hirmu lässyn lässyn et miten vaippa vaihetaan ja et jos mä en osaa vielä niin et voihan äiti auttaa.
        Sitten kun olin kymmenen tai yheksän ja jouduin sairaalaan (auto-onnettomuudessa olin) niin sit et pystyny oikein menee ees vessaan niin oli kamalaa kun joku hoitsu tuli siihen lässyttämään et pitäsköhän pikkuselle vaihtaa vaipat ja näin --´´

        Itellä on yö kastelua ja tykkään vaivoista ku saa kaikkia ja pissiä vaan sinne


    • Jaaaaaaanomitästässä

      Moikka! Mä en pidä vaippoja, mut haluaisin. Oon yhen kerran varastanu mun pikkuserkulta vaipat, ja heti tietty paljastuin. Siis vähäx oli noloo >.<
      Hävettää vieläki

    • vaippa cakaali

      jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a oisi kiva jos ois lisääääääääää tekstiä jamullakin on varmaan jotain kiinnostusta

    • vaippa cakaali

      komen toikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • moro kaikille oon 15v oon nyt varmaa jotaa pari kuukautta käyttän vaippaa oon nyt laitokses nii sit ne alko ihmettelee et mites sul on sänky märkän sanoin sattu vahinko sit ne vaa käydääpäs sit lasten neuvolas kysyys mitä pitää tehä ne anto paketin vaippoi siält ja nyt ei oo kastun sänky

      • Anonyymi

        moro ite oon 16 ja mul kävi melkei sama juttu ja siis oon itekki laitokses täl hetkel mut siis niih ne tyypit oli sillee et jaah mites sun sänky on märkä? sit olin sillee no siis kävi pien vahinko sit ne vaa vaihto ne lakanat ja kulu pari päivää nii sama juttu käsi uuestaa sit ne oli taas sillee mites sun sänky on märkä? sit olin sillee ööh mul tota tais käyä taas pien vahinko sit käytiin lasten neuvolas ja ne anto paketin vaippoi ja sit ei oo se sänky ennää kastunu mut siis ku en oo tottunu vaihtaa vaippoi tai mittää nii ne tyypit ain vaihtaa ne ja se on iha sika ärsyttävää ku ne lässyttää jotai et tulikos pikkusella taas pisu vaippaan sit oon vaa siin nolon sillee ööh totah jooh


    • Kalle-T

      Olen 33v. mies ja käytän vaippaa aina välillä. En koe saavani siitä mitään seksuaalista nautintoa, mutta vaipan pitäminen tuntuu muuten vaan mukavalta. En oikein tiedä mikä siinä viehättää, mutta olen koko ikäni pitänyt vaippaa. Tosin en aina ja koko ajan, mutta kausiluontoisesti pidempiäkin ajanjaksoja kerrallaan. Sitten saattaa mennä taas kuukausia ilman vaippaakin.

      • hsdddffh

        Kalle-T ja vaippa.p, olette varmaan aika yksinäisiä miehiä? Tarttisko tehdä jottain?


    • vaippa.p

      Moi oon 23v vantaalta ja käytän vaippoja huvin vuoksi. Olisiko ketään täällä kenen kanssa puhua

      • muovihousut ja vaipp

        On, soita 050 5436714 tässä olisi "tukisetä" jolla on muovihousuissa aito perinteinen suorakaidevaippa, voisin olla Sinulle hoitosetä ja vertaistuki.


    • moi..

      vaipat on kivoi=)

      • anonym1100

        Niin on


      • anonym1100

        Ja sen lisäksi on pakko sanoa että mun päivä (siis ei sillon kun on kouluu) mut muuten aamulla herään ja alan parkumaan Ja sitten äiti tulee ja ottaa mut syliin hyssyttelevänä sen jälkeen vaihetaan vaippa ja viedään mun omaan syöttötuoliin ja kun oon syöny niin menen katsomaan lastenohjelmia ja sitten samalla juon tuttipullosta ja päivällä mut viedään päikkäreille mun omaan pinnasänkyyn ja kun oon nukkunut niin vaihetaan vaippa ja sitten syödään ruokaa ja sitten leikin ja illalla taas vaipanvaihto ja iltapala ja hampaitten pesu ja sitten isi ja äiti lukee mulle iltasadun antaa nallen ja tutin ja pussaa poskelle ja sitten rupean nukkumaan


      • Anonyymi

        Joo niin on


      • Anonyymi
        anonym1100 kirjoitti:

        Ja sen lisäksi on pakko sanoa että mun päivä (siis ei sillon kun on kouluu) mut muuten aamulla herään ja alan parkumaan Ja sitten äiti tulee ja ottaa mut syliin hyssyttelevänä sen jälkeen vaihetaan vaippa ja viedään mun omaan syöttötuoliin ja kun oon syöny niin menen katsomaan lastenohjelmia ja sitten samalla juon tuttipullosta ja päivällä mut viedään päikkäreille mun omaan pinnasänkyyn ja kun oon nukkunut niin vaihetaan vaippa ja sitten syödään ruokaa ja sitten leikin ja illalla taas vaipanvaihto ja iltapala ja hampaitten pesu ja sitten isi ja äiti lukee mulle iltasadun antaa nallen ja tutin ja pussaa poskelle ja sitten rupean nukkumaan

        Hah hah, niin varmaan 😆😆😆😆😆


    • Trållerman

      Aika bodattuja kolosseja anonyymin vanhemmat kun nostelee satakiloista pedaripappaa ympäriinsä tutti suussa ja vaipat jalassa.

    • vaipparakas

      moi mä haluaisin käytää vaippojha

    • Anonyymi

      Oon 9v tyttö mä haluan käyttää mutta en uskalla kertoo vanhemmille :(

    • Anonyymi

      Hei, olen 12.v tyttö ja mäkin pidän yö ja päivä vaippaa. Ekaks pelkäsin et muunt meidän luokkalaiset tietäis et käytän vaippaa. Mut sit totuin pitää vaippaa.

    • Anonyymi

      En pidä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe