Sims ja ja simin nimen muuttaminen :)

ninnalainen

olen tässä aamupäivän jo etsiskellyt neuvoa, mutta apua ei ole vielä löytyny :< kaikki maailman keskustelut kyllä tullu läpi käytyä jne :/

elikkä ongelma on se että; miten muutan simin nimen?

simini synnytti tuossa taannoin kakaran ja tajusin nyt sen olevan poika ja sillä on tytön nimi :D eli pitäs saada muutettua se. joskus olen jossain nähnyt sen vinkin miten sen voi muuttaa, mutta nytkun tarvin sitä en löydä sitä mistään :/

auttakaa joku! :)

18

4606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sallane

      Mun mielestä simin nimeä ei kyllä voi muuttaa. En oo ainakaa ikinä kuullu?

    • eioleapuau_u

      hmm .. olen joskus itsekkin nähnyt sellaisen koodin jossai. Olen koittanut googlettaa sitä sivua ja koittanut löytää sitä koodia sinulle,mutta en löydä, olen sitten katsount väärin tai sellaista ei ole olemassa 8

    • kaffetti

      voi murr. mutten mie siis ihan hukassa ole tuon tiedon kans et semmonen saattais olla :D

    • Janttu62

      Etunimen voi muuttaa näin, naapurustossa koodi: boolProp testingcheatsEnabled true

      Mene tontille, klikkaa simiä shft -näppäin pohjassa, niin ilmestyy valikko, valitse sieltä kohta "Tombstone of Life and Death", ilmestyy hautakivi, klikkaa hautakiveä, ja sieltä vaihtoehto "rename name".

      • kaffetti

        voi kiitos, täytyy heti alkaa kokeileen :)


      • kakka-lover

        paskan haistaminen toimii aina - tuu vähän lähemmäs


    • Sirkkku

      Kolmosessahan nimen pystyy muuttamaan helposti siellä kaupungintalolla. "Viraston aukioloaikoina" sen saa siihen ihan vaihtoehdoksi. Alaikäisen nimen voi vaihtaa vain jompi kumpi vanhempi.

      • Janttu62

        ... tosiaankin koski Sims 2:sta.


    • PoikkisVauppis

      Miulle tuli kerran nimi "poikavauva" kun sain poikavauvan x) ....

    • ..::Jupe::..

      Huh, et löysin tän keskustelun... ...en tied miks olin nii unessa ja ku sim synnytti ja laitoin sit 'poikavauvalle' nimen Roger. Kun se sitte kasvo taaperoks koin hetken WTF-fiiliksen. "Wut? Miks sillä on mekko...?"

      • TaikaJamppa

        Hauskoja juttuja nämä tällaiset.

        Kuitenkin kysymys: Pystyykö The Sims 2ssa muuttamaan PERHEEN nimeä muuten kuin luomalla uuden & muuttamalla sen asuttamalle tontille?

        Itsellä on nyt kaksi vampyyria, eri sukunimillä, ja sattumoisin asuivat tän Ruusukunnaksen asunnossa, kunnes sitten... Kröhöm... Murhasin Sipin ja hävitin Pontuksen... Mutta siis, niiden PERHEEN NIMI on edelleen Ruusukunnas, ja haluaisin vain vaihtaa sen... Apua?


    • hoploo

      Kaupungintalolla? :D

      • hoploo

        Ai, oliko kysymys ts2 :0


    • Rumien_vihaaja

      tietääkö kukaan miten voisi muokata valmiin simin kasvon piirteitä ja ruumista samalla lailla kuin sitä muokataan simin luonnissa?? adoptoin nimittäin lapsen ja nyt kun kasvoi niin paljastuikin todella rumaksi ja ällöttäväksiXDD. tätä apua etsin sims 4:een. Kiitos jo valmiiksi:D

      • Simahtanut

        Ctrl shift c, että saa ruudun auki ja siihen kirjoitetaan "testingcheats on"(ilman lainausmerkkejä) ja painetaan ENTER. Tämän jälkeen kirjoitetaan ruutuun "cas.fulleditmode" (ilman lainausmerkkejä ja taas ENTER. Ei ole nuuka isoista tai pienistä kirjaimista). Sen jälkeen voi editoida siminluonnissa ihan kuten pelin alussa.
        'Huijausruudun' saa kiinni samoin kuin aukikin, tai sitten vaikka painamalla "Esc"-näppäintä.


    • Auttoiko

      Jos kyse on Sims 3

      1) Paina ctrl shift c
      2) Kirjoita ilmestyvään tekstikenttään testingCheatsenabled true
      3) Paina shift pohjassa simiä, jonka nimen haluat vaihtaa
      4) Ota sieltä "Muokkaa simiä siminluonnissa" tai jotain vastaavaa
      5) Se menee sinne siminluontiin ja voit vaihtaa nimen

    • Jeejeenibibi

      Ihan helppoa! Onko se jo Taapero, vai vielä vauva? Taaperon (Tai lapsen) nimeä voi vaihtaa simin luonnissa. 😂😂

    • Anonyymi

      Juu mietin samaa itse kas nimesin vahingossa sisareni kumpikin kartiomaisia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe