Ostin tuossa alkuvuodesta uuden yamaha DT:n ja siinä ei ole ollut muuta kuin vikaa! Ensin napsahti poikki kytkinvaijeri aivan mystisesti. Sitten posahti jännitteensäädin, jonka pitäisi kestää tuon mopon kierrokset kun se on täysin vakio. Nyt viimeisin tempaus ilmeni äskettäin kun sain just ajettua tonnin niin mopo ei enää inahdakkaan eikä tuppaa kulkemaan minnekkään. Kaikki on oikein tehty ja pidetty kuin kukkaa kämmenellä ja tuo onneton romukasa menee ja lahoaa taas! Ihan vain näin varoituksena muille, jotka harkitsevat -09 DT:n ostamista. Voihan se hyvinkin olla että tuo nyt vaan sattuu olemaan ns. ''maanantai malli'' mutta en itse ole kuullut keneltäkään DT:stä mitään pahaa tai että olisi vikoja ollut. Kertokaa ihmeessä jos omia kokemuksia asiasta on...
Yamaha DT -09 aivan säälittävä romukasa!
16
3342
Vastaukset
- jldgoög
DT ON IHAN VITUN PASKOJA LUUMUJA ROMU KASOJA!!!!!!!!!! ostakaa se kunnon derbi elkääkä mitään vitun sähkövika DT:tä
- eftghbgftdrsd
"sähkövika-DT" on kyllä hulvaton käsite, joltakulta joka kehottaa Derbin ostamaan. Ovat molemmat tavallisesti olleet todella laatumopoja, mutta jos sähkövikoja etsiä niin kyllä Derbi vie voiton niiden määrässä.
Ketjun aloittajalle voin toistaa, että suurin osa DT:eistä on laatumopoja ja sinulle on todellakin sattunut ns. maanantaimalli. Vie takuuhuoltoon se ja käske pistää kuntoon tai antaa uusi tilalle jos moposta ei löydy muuta kuin vikaa - aasdfghja
eftghbgftdrsd kirjoitti:
"sähkövika-DT" on kyllä hulvaton käsite, joltakulta joka kehottaa Derbin ostamaan. Ovat molemmat tavallisesti olleet todella laatumopoja, mutta jos sähkövikoja etsiä niin kyllä Derbi vie voiton niiden määrässä.
Ketjun aloittajalle voin toistaa, että suurin osa DT:eistä on laatumopoja ja sinulle on todellakin sattunut ns. maanantaimalli. Vie takuuhuoltoon se ja käske pistää kuntoon tai antaa uusi tilalle jos moposta ei löydy muuta kuin vikaaNiin, tai sitten täsää on onneton yritys turvella yamahan mopojen maine. Tunnetusti yömahat on laadukkaita ja kestäviä!
- Taapero94
aasdfghja kirjoitti:
Niin, tai sitten täsää on onneton yritys turvella yamahan mopojen maine. Tunnetusti yömahat on laadukkaita ja kestäviä!
Juu-u. No voin ihan rehellisesti sanoa, että en todellakaan yritä yamahan mainetta pilata. Ostin kyseisen mopon juuri sen takia, että kukaan ei koskaan ole sanonut DT:stä mitään pahaa ja että toimii kuin junanvessa. Tuo oma DT on aivan säälittävä. Saa vain arvailla että mikä hajoaa seuraavaksi.. Taitaa olla krapulainen japsi ollut maanantaina kasaamassa kyseistä mopoa :D
- gfujk
Taapero94 kirjoitti:
Juu-u. No voin ihan rehellisesti sanoa, että en todellakaan yritä yamahan mainetta pilata. Ostin kyseisen mopon juuri sen takia, että kukaan ei koskaan ole sanonut DT:stä mitään pahaa ja että toimii kuin junanvessa. Tuo oma DT on aivan säälittävä. Saa vain arvailla että mikä hajoaa seuraavaksi.. Taitaa olla krapulainen japsi ollut maanantaina kasaamassa kyseistä mopoa :D
sille pitää antaa kunnolla kenkää!!
- joo o
osta rieju! euroopan myydyin mopomerkki
- Taapero94
No en mä nyt enää mopoa vaihtamaan mene, vaikka mieli tekiskin. Tuo on hommattu ja sen kanssa ajellaan aina siihen 16v asti.
- derbimies000
Taapero94 kirjoitti:
No en mä nyt enää mopoa vaihtamaan mene, vaikka mieli tekiskin. Tuo on hommattu ja sen kanssa ajellaan aina siihen 16v asti.
Jollekki sattuu hyvä kappale, toiselle huonompi.. Yamahassa hyviä o varmaan se 89-99% mopoista... Jinchengeissä ja Skyteameissa yms varmaan hyviä se 50-70%..
- --------------------
Tainnu sattua maanantaikappale kohalles. =) Mut toi et se ei lähe ees käyntii, lämpöleikannu tai tulppa ei anna kipinää? =/
- Taapero94
Ei siinä mitään tollasta ollu. Kuulemma kävikin vaan liian laihalla seoksella ja joku oli suuttimen kääntäny jotenkii väärin tai tehtaal jäänny jo löysäksi, eli siinäkin vika jos se on alunperinkin ollu jo löysä.
- Kaszuu
Itsellä on Yamaha Dt -09 2009vm 70cc ja ei oo ollu mitään kummempia vikoja ainoastaan joutunut viripytyn takia aukomaan kerran, muuten olen ollut erittäin tyytyväinen. :) Ajettu n. 10 000km
- Dt kuski
itellä Yamaha dt -09 ajettu 7000 ja ei mitään vikoja porattu moriccikin ja kierrokset käy huipussaan kyllä se vaan menee ;D osta dt jos haluat laatua MUTTA JOS OLET SPUGEJA KÖYHÄ HARKITSE UUDEsTAAN KOSKA AIKAMOINEN BENSASYÖPPÖ :DDD mutta ei se mmitään sutii ja keulii vaa menee
- Dt eurooppalainen
Niin ja DT ei todellakaan ole yamaha vaan malaguti/minarelli yamahan brandayksellä. Eli eurooppalainen sekin. Hyvä mopo kuitenkin, itellä kuriton ja porattu moric ja ajanu 16 tonnii ilman mitää suurta huoltoo :P
- yammu
Mulla on tämä yamaha dt ollu jo 4 vuotta ja ei oo ollu mitään vikaa! on ajettu jo 16tkm ja oon joutunu uusimaa vaa pieniä juttuja (ketjut,rattaat,laakerit jne) eikä oo ollu missää köröttelyajossa, sen voin sanoa :D
- SoiJaKaRi
YAMMU ÄR BÄSTA JAG VET
- nonijoo1
Minkä kokonen suutin kannattaa olla jos on moric ohitettu ja tyhjä putki? 16mm kaasari myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko532301Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182171Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1671854Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82321339Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271269Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861144Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.101952- 84887
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862