mistä se kertoo että jos on huono olla ja itkettää ni eka ihminen jonka haluis että se halais on vanha opettaja!?!? ajattelin vaan...
itkettää
joku12345
2
533
Vastaukset
- böööööööö
:) en tiiä tajusinko oikein, mutta sä vissii luotit ja tykkäsit siitä opestas? tai sit asia jonka takia oot surullinen liittyy jotenki siihen opettajaan (ei välttämättä suoraan liity, mutta kaukaisesti liittyy..)
mulla kans joskus tollane fiilis..:) - abihyyppä
Mulla on sama ongelma. Oon koko ajan ihan masentunut ja haluaisin jutella nimenomaan yhden tietyn opettajan kanssa asiasta. Olen tykästynyt tähän opettajaan ja osittain sen takia olenkin niin surullinen. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219