Eli kuten jotkut varmaan jo ovatkin huomanneet, kaikki wow accot pitää mergata battlenetiin, koska 12 ens kuuta ei enää pysty loggaamaan peliin vanhoilla tunnuksilla. Joka puolella lukee että wowin foorumilta löytyy lisää tietoa, mutta itse en sieltä mitään kunnollista löydä. Eli voiko joku vääntää rautalangasta mikä se merge on, ja miten se tehdään(ja mielellään oikein helposti selitettynä xD olen tyhmä, onnistuin möhlimään miljoona kertaa kun tein wow accoa).
Battlenet mergaaminen
21
1323
Vastaukset
- Saurfang
Minun mielestäni tämä on valmistautumista uutta lisäosaa varten, mutta en suosittele vielä tekemään sitä koska tänään illalla monet eivät pystyneet kirjautumaan sisään mikäli tunnus oli mergattu joten uskoisin tämä ongelma saattaa tulla esiin vielä jos Blizzardin tunnet :)
1. Mene ensin Battle.nettiin (http://eu.battle.net/)
2. Create or Manage a Battle.net Account (http://eu.battle.net/account/)
[email protected] - je
All Blizzard Accounts have been converted into new Battle.net accounts. luki ainaski ku meni tekee accoo nii eikös ne kaikki oo jo mergattu?
Blizzard acco on Blizzard acco, Wow accosi taas ei ole Blizzard acco.
Eli pitääpi manuaalisesti mennä tekemään, itsellä homma hoitui parissa minuutissa koska minulla oli jo aiempi Blizzard acco luotuna joka oli sitten jo muutettu Battle.net accoksi. Merge nappulaa vain ja parit salasanat sisään ja siinä se.- Nimetön Juusto
Termak kirjoitti:
Blizzard acco on Blizzard acco, Wow accosi taas ei ole Blizzard acco.
Eli pitääpi manuaalisesti mennä tekemään, itsellä homma hoitui parissa minuutissa koska minulla oli jo aiempi Blizzard acco luotuna joka oli sitten jo muutettu Battle.net accoksi. Merge nappulaa vain ja parit salasanat sisään ja siinä se.Syötetäänkö sinne Battle.nettiin nykyiset wow tunnukset ja saako sieltä uudet tunnukset joilla wowiin taas logataan sisään?
Nimetön Juusto kirjoitti:
Syötetäänkö sinne Battle.nettiin nykyiset wow tunnukset ja saako sieltä uudet tunnukset joilla wowiin taas logataan sisään?
Wowiin kirjaudutaan sitten niillä battle net tunnareilla.
Eli tyyliin
name: [email protected]
password: battlepass- ei
oon saanut tehtyy batle.nettiin accoutin mut merges pitäis laitaa vanha wowin accout name ja salis niin se sanoo et ne on jo batle.nettissä. mut en silti pääse uusilla tunnuksilla wowiin
- huntardoz
itte menin tnä battle nettii ja tein sinne acon. sitte ku siel painoin "begin merge" tuli tää sivu johon piti sälää ne omat wow tunnukset, noh näin tein ja painoin continue tulikin "login invalid". sitten tarkistin oikein kirjoituksen ja katoin et siin luki että acco on euroopassa. silti ei toimi, harmin paikka. jollain kokemusta asiasta???
- mergannut
itte tein kans wow mergaamisen ja kun yritin sen jälkee kirjautuu wowiin niillä uusin tunnuksin, se ei päästäny mua sisään
- vitun_homo_blizzard
mergannut kirjoitti:
itte tein kans wow mergaamisen ja kun yritin sen jälkee kirjautuu wowiin niillä uusin tunnuksin, se ei päästäny mua sisään
Sama vika. Mergasin just mun accountin ja nyt se sit feilaa niin pahasti että huh huh. Siel ne ohjailee mua technical supporttii mut ei sieltäkään löydy yhtään mitään. et kiitti moro.
- no
Sain tehtyy batle.nettiin accountin mut se ei hyväksy mun wow accounttii kun yritän laittaa sen mergeen.
- Henzek
Määkän en pysty merkkaa sitä saamarin wow accoo siä battlenetis se ei mee sitä step1 mihinkää. Kuka saamarin taliaivo ton battlenet merkkaamis jutun keksi ees.
- MadHorde
Henzek kirjoitti:
Määkän en pysty merkkaa sitä saamarin wow accoo siä battlenetis se ei mee sitä step1 mihinkää. Kuka saamarin taliaivo ton battlenet merkkaamis jutun keksi ees.
Sama juttu ei ppäse yli 1 step siel ^^ Pitsää maan ja sit sen agree eteen tulee ne säännöt eikä voi tehä mitää :S vitu paska homma koko battle.net megri
- trollihunu
MadHorde kirjoitti:
Sama juttu ei ppäse yli 1 step siel ^^ Pitsää maan ja sit sen agree eteen tulee ne säännöt eikä voi tehä mitää :S vitu paska homma koko battle.net megri
ei ollut ainakaa mitään vaikeuksia mergen suhteen.
Aluksi menin
http://eu.battle.net/ jossa tein uuden accountin kun ei sellaista ennestään ollut, viimeinen vaihe oli klikata sähköpostiin saapunut vahvistusviesti ja accountti oli aktiivinen.
Sitten kirjauduin battle.net accounttin ja siellä näkyi heti kohta Merge to online game (muistaakseni) klikkaus siihen ja wow accountin käyttäjätunnus salasana yms. ja sääntöihin rasti ruutuun, että hyväksyy ne ja näin tuli wow lichkin kuva siihen kenttään ja accountti on toimiva.
Tämän jälkeen vaan wowiin ja käyttäjätunnukseksi UUSI sähköposti ja äsken syöttämä salasana ja eikun peliä pelaamaan. - vitutuksen multihuip
trollihunu kirjoitti:
ei ollut ainakaa mitään vaikeuksia mergen suhteen.
Aluksi menin
http://eu.battle.net/ jossa tein uuden accountin kun ei sellaista ennestään ollut, viimeinen vaihe oli klikata sähköpostiin saapunut vahvistusviesti ja accountti oli aktiivinen.
Sitten kirjauduin battle.net accounttin ja siellä näkyi heti kohta Merge to online game (muistaakseni) klikkaus siihen ja wow accountin käyttäjätunnus salasana yms. ja sääntöihin rasti ruutuun, että hyväksyy ne ja näin tuli wow lichkin kuva siihen kenttään ja accountti on toimiva.
Tämän jälkeen vaan wowiin ja käyttäjätunnukseksi UUSI sähköposti ja äsken syöttämä salasana ja eikun peliä pelaamaan.missä helvetissä siellä on se accept - nappi että pääsis ekastavaiheesta eteenpäin????
- trollihunu
vitutuksen multihuip kirjoitti:
missä helvetissä siellä on se accept - nappi että pääsis ekastavaiheesta eteenpäin????
jutuissa tulee säännöt teksti kelata alas asti ennenkuin voi hyväksyä ne, eli scrollaa ne alas ja accept ruutu ilmestyy näkyviin ja tämän jälkeen saat laitettua rastin ruutuun.
- asada
vitutuksen multihuip kirjoitti:
missä helvetissä siellä on se accept - nappi että pääsis ekastavaiheesta eteenpäin????
sääntöjä, ettei sitte aina tarvitse ihmetellä kun accountti on bannatty tai jotainl.
- RulesForRetards
asada kirjoitti:
sääntöjä, ettei sitte aina tarvitse ihmetellä kun accountti on bannatty tai jotainl.
oikeesti jos tarvii säännöt lukea niin on kyl hieman vajaa, samat yleishöpinät näet pätee monessa eri asiassa.
N. 3 vuotta pelanneenna ja 100 relevancylla joka ukolla vaikka en ole riviäkään lukenut. - ei toimi
RulesForRetards kirjoitti:
oikeesti jos tarvii säännöt lukea niin on kyl hieman vajaa, samat yleishöpinät näet pätee monessa eri asiassa.
N. 3 vuotta pelanneenna ja 100 relevancylla joka ukolla vaikka en ole riviäkään lukenut.Mulla ei toimi merge mut kaverilla toimii sain kyl tehtyy balte.nettiin tunnukset mut ei hyväksy wowin tunksii mergeen
- EI TOIMI
trollihunu kirjoitti:
jutuissa tulee säännöt teksti kelata alas asti ennenkuin voi hyväksyä ne, eli scrollaa ne alas ja accept ruutu ilmestyy näkyviin ja tämän jälkeen saat laitettua rastin ruutuun.
JOO MUT KUN OON TEHNYT BATLE.NETTTIIN TUNNUKSET JA MEENNIILLE SISÄÄN NIIN PITÄÄKS MUN SIELLÄ MENNÄ BEGIN MERGEEN JA LAITTAA VANHA ACCOUT NAME JA VANHA WOWIN SALIS.
OON TEHNYT NIIN MUT SE SANOO ET SE ON JO LAITTETU MUKAMAS BATLE.NETTIIN . - plox
EI TOIMI kirjoitti:
JOO MUT KUN OON TEHNYT BATLE.NETTTIIN TUNNUKSET JA MEENNIILLE SISÄÄN NIIN PITÄÄKS MUN SIELLÄ MENNÄ BEGIN MERGEEN JA LAITTAA VANHA ACCOUT NAME JA VANHA WOWIN SALIS.
OON TEHNYT NIIN MUT SE SANOO ET SE ON JO LAITTETU MUKAMAS BATLE.NETTIIN .jeestä, ite meni ihan keposee läpi, pistin vaan perus hommat ja vahvistin sähköpostit ei ollu mitään ongelmia, kavereilla kyllä on mutta muutama on jo päässyt sissään, katsokaa että realmlisti ei oli vaihtunut erilaiseksi... muutamalla kaverilla oli patchissä realmlisti vaihtunut ja sen takia ei päässyt loggaamaan sisään jotenki sen mergen takia
- laatikkopoju
ei toimi kirjoitti:
Mulla ei toimi merge mut kaverilla toimii sain kyl tehtyy balte.nettiin tunnukset mut ei hyväksy wowin tunksii mergeen
salis pysyy samana mutta sun account nimi muuttuu sun sähköposti osoitteeks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784