vahvasti näyttää siltä että ensi kausi tullaan pelaamaan seiskassa.
minkälaisilla hyökkääjillä siellä vois pärjätä ?
mulla on tällä hetkellä useampi hyökkääjä maalinteoaltaan KELVOLLINEN.
ehtisin ehkä treenaa ne HYVÄksi ennen kauden alkua. onko pointtia ?
VII divarin hyökkääjät
. konna
2
665
Vastaukset 2
- moi12331212
njoo ite pelailin 3-4 hyökeillä, toine hyvä/kelvollinen laituri (kelvollisella kunnolla 4 tähteä), toinen eniromainen (kelvollisella 4 tähteä) eli kelvollisilla 2 tähden hyökeillä et tule pärjäämään :)
- Ht
Ei seiskadivarissa viel toi hyökkäys niin tärkeä ole..Panosta keskikenttään(loistavalla pärjää jo ihan hyvin), laitureihi ja vähän puolustukseen.. Sitten vasta hyökkäys, mutta jos haluut kunno hyökit sinne, niin erinomanen vähintään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei137579- 30576
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547