vahvasti näyttää siltä että ensi kausi tullaan pelaamaan seiskassa.
minkälaisilla hyökkääjillä siellä vois pärjätä ?
mulla on tällä hetkellä useampi hyökkääjä maalinteoaltaan KELVOLLINEN.
ehtisin ehkä treenaa ne HYVÄksi ennen kauden alkua. onko pointtia ?
VII divarin hyökkääjät
. konna
2
568
Vastaukset
- moi12331212
njoo ite pelailin 3-4 hyökeillä, toine hyvä/kelvollinen laituri (kelvollisella kunnolla 4 tähteä), toinen eniromainen (kelvollisella 4 tähteä) eli kelvollisilla 2 tähden hyökeillä et tule pärjäämään :)
- Ht
Ei seiskadivarissa viel toi hyökkäys niin tärkeä ole..Panosta keskikenttään(loistavalla pärjää jo ihan hyvin), laitureihi ja vähän puolustukseen.. Sitten vasta hyökkäys, mutta jos haluut kunno hyökit sinne, niin erinomanen vähintään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647