Voi voi, kyllä on suomalaisnaiset tyhmiä.
Onko se oikea tapa saattaa Turkki EUn jäseneksi, antaa ilmaiseksi.
Se vaan on ongelma, että sen jälkeen ei varmaan suomalaiset miehet tunnu enää miltään ja elämä on entistä kurjempaa.
Onko suomalaisnaiset tosiaan noin tyhmiä.
onko turkkilaiset ainoa toivo
2
511
Vastaukset
- kerttuirmeli
Antaa ilmaiseksi? Mitä tarkoitat ? Jos haluaa saada täytyy antaa, toimii kai molemmilla sukupuolilla samalla tavalla. Mikä tekee naisesta tyhmän seksin suhteen. Sekö että ei halua parisuhdetta ja passattavaa suomalaista miestä kotiinsa? Seksiä ja rakkautta ei kannata sotkea toisiinsa, ne ovat kaksi aivan erillistä asiaa. Tyhmä on se joka tyytyy huonoon parisuhteeseen vain seksiä saadakseen. Irtonumeroiden käyttö pitäisi laillistaa. Tulee loppupeleissä vielä halvemmaksikin. Miksi ostaisin koko lehmän jos haluan litran maitoa? Ai niin juttusi ideahan taisi olla, kun suomipoika ei tunnu enää miltään. Taitaa olla herralla omakohtaista kokemusta asiasta? Älä kuitenkaan katkeroidu, hae itellesi uusi Virosta, Venäjältä tahi Thaikkulasta, kyllä sinä vielä jollekin kelpaat. ;)
- I hate pigs
enää vain maissa joissa paikallisen naisen asema on lähellä orjuutta.
Ja että se tekeekin tuollaisen vinksahtaneen sian onnelliseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026