onko teidän lapset jo kaikki koulussa. Onko teillä jo jotain joululoma suunnitelmia.
joululoma
3
341
Vastaukset
- neljän äiti
Ovat kaikki 4 koululaisia, yksi jo yliopistossa, nuorin 8 v. Menemme Thaimaahan jouluksi kahdeksi viikoksi. Ensimmäinen joulu kotoa pois tuntuu ehkä hieman haikealta, mutta kaikki odottavat reissua innokkaasti. Vietämme ns. pikkujoulun kotona ennen matkalle lähtöä, jolloin jaetaan pienet lahjat ja syödään lanttulootaa.
- MinnaMarita
minä en uskaltaisi lähteä pois suomesta ulkomaillle meidän perhe viettää pyhät kotona
- 7:n äiti
MinnaMarita kirjoitti:
minä en uskaltaisi lähteä pois suomesta ulkomaillle meidän perhe viettää pyhät kotona
matkustamisessa on?! Olemme reissanneet aina, lasten ollessa ihan pieniäkin, asuntoautolla pitkin Eurooppa, nykyisin suuntaamme aika usein kaukomaille koko konkkaronkan kanssa. Niin myöskin tulevana jouluna.
Ja ovat, koululaisia ovat kaikki, kaksi jo yliopistossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu94811Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704