Ystävän kanssa saunassa. (n+n)

Mangolia

Olin kutsunut parhaan ystäväni Sallan kanssani viettämään saunailtaa mökilleni. Olimme ottaneet alkuillasta pari siideriä ja käyneet uimassakin.

Istuin saunan ylimmällä lauteella ja nojasin varovasti kuumaan seinään. Kasvoni punoittivat ja hikipisarat valuivat pitkin vartaloani. Heitin vähän lisää löylyä ja suljin silmäni.
Kuulin saunan oven avautuvan ja arvasin Sallan tulleen sisään.
"Onpas täällä kuuma." Salla naurahti.
Avasin silmäni ja hymyilin hänelle. Salla asettui viereeni makaamaan ja laski jalkansa omieni päälle.
Olimme siinä asennossa vähän aikaa, kunnes Salla avasi suunsa.
"Saanks mä kysyä jotain henkilökohtasta sulta?"
"Öh. Kai sä saat." sanoin ja hymyilin hermostuneesti.
"Ootko sä koskaan kuvitellut itsesi naisen kanssa?" Salla oli noussut istumaan ja tuijotti suoraan silmiini.
Tuijotin häntä hämmentyneenä ja mietin kuumeisesti vastausta.
Ilman varoitusta Salla siirtyi yhtäkkiä lähemmäksi minua ja tarttui tiukasti kasvoistani. Tunsin sähköisyyden välillämme ja heitin kaikki estot nurkkaan. Suutelin Sallaa ja tunsin hänen täyteläiset huulet omillani. Tunnustelin kielelläni hänen kieltään ja suutelin häntä ahnaasti. Salla vastasi suudelmaani vielä himokkaammin, mutta vetäytyi lopulta poispäin.
"Ei me voida. Eihän me olla sellasia."
"Mitä väliä sillä on? Mä haluan sua Salla!" sanoin himokkaasti.
Kosketin Sallan rintaa ja suutelin hänen kaulaansa. Tällä kertaa Salla ei enää epäröinyt. Hän voihki hiljaa, kun suutelin hänen kaulaansa, huuliansa, rintojansa. Samalla pyörittelin hänen nännejään ja tunsin niiden kovettuvan. Sallaan rinnat olivat terhakat ja muhkeat. Suutelin niitä ahnaasti ja näykkäisin nänniä leikkisästi. Salla inisi hiljaa ja painoi päätäni rintojensa väliin.
Hän itse hiveli niskaani ja selkääni. Tunsin hänen hennot kätensä lantiollani ja tunsin alapääni kostuvan.
Siirsin huuliani Sallan vatsalle ja aloin nuolemaan sitä. Siirryin hitaasti alemmas ja alemmas. Olin aivan hänen häpykummullaan, kun siirryinkin nuolemaan hänen reisiään. Salla inisi aina vain äänekkäämmin ja puristeli pakaroitani.
"Oi, Miia. Nuole sitä, nuole mun vittua!" Salla kuiskasi.
Nuolin vielä hetken hänen reisiään ja asetin hänet sitten selälleen lauteille.
Avasin hänen jalkojaan ja minulla oli oiva näkymä hänen ajeltuun vittuunsa. Aloitin ensin varovasti tunnustelemaan sitä ja nuolaisin pikaisesti klitorista. Sanna kiljahti ja puristeli pakaroitani.
Tässä vaiheessa nousin ylös ja asetuin istumaan Sallan naaman päälle. Hän tajusi heti mitä ajoin takaa ja alkoi nuolemaan omaa, jo aika kosteaa vittuani. Huokailin mielihyvästä ja hieroin rintojani.
Siirryin lopulta takaisin Sallaan alapään kimppuun. Aloin nuolemaan häntä ahnaammin ja työnsin kieleni hänen sisäänsä. Salla inisi jo suhteellisen äänekkäästi ja hänellä oli vaikeuksia nuolla omaa pilluani. Työnsin kaksi sormea Sallan sisään ja aloin tehdä rytmikästä liikettä. Salla liikutti omaa lantiotaan samaan tahtiin ja työnteli samalla kieltään minun sisääni. Huohotin kiivaaseen tahtiin ja työntelin sormia Sallan sisään.
Lopulta tunsin lämpimän tunteen kulkevan kehoni läpi ja sain elämäni parhaan orgasmin. Tärisin hetken ja suutelin Sallan alapäätä. Tunsin pilluni sykkivän Sallan kielen ympärillä ja se kiihotti minua vielä enemmän.
Salla ei ollut vielä saanut, joten samalla kun työntelin sormiani hänen sisäänsä, nuolin hänen klitoristaan. Salla kiljahteli kovaa ja laukesi lopulta. Nuolin hänen vittunsa puhtaaksi ja asetuin hänen päällensä makaamaan. Laitoin rintamme vastakkain ja suutelin Sallaa.
Hän maisteli omaa makuaan suussani ja samalla hieroskelimme nännejämme vastakkain. Työnsin vielä kolme sormea Sallan sisään ja hän voihkaisi. Salla tarttui minua pakaroista ja työnsi sormensa pyllyreikääni. Kiljahdin kovaa ja aloin rytmikkäästi työntää sormiani Sallaan vittuun. Salla teki saman pyllyreikääni. Samma hieroskelimme nännejämme vastakkain ja suutelin ahnaasti.
Lopulta suutelusta ei tullut mitään valtavassa himossa ja keskityimme vain mielihyvän tuottamiseen toiselle.
Tunsin Sallan laukeavan. Hän lysähti rentoutuneena lauteille.
"Mä en ole vielä saanut." sanoin Sallalle vaativasti.
Salla avasi silmänsä ja vinkkasi silmää. Hän asetti minut makuulle ja aloitti ahnaan nuolemisen vitussani. Hän työnsi kieltään sisääni ja hieroi klitoristani. Painoin hänen päätänsä tiukemmin vittuuni ja huohotin raskaasti. Vihdoin laukesin Sallaan naamalle ja hän nuoli tyytyväisenä huuliaan.
Asetuimme viereikkäin makaamaan saunan lauteille ja huohotimme hiljaa.
Salla nousi pian ja siirtyi suihkun puolelle. Otin vielä parit löylyt ja liityin hänen seuraansa.

Jatkoa piisaa jos on lukijoita. Eka novellini oli, joten muistakaa se arvostellessanne.

9

13249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innokas

      joo... lisää....

      • lesbian

        Kirjota vaan lisää..... =)
        Odotan jo innokkaasti toista osaa...hih...


    • *himokas*

      siis tos oli ainesta! Sun pitäis kirjottaa joku romaani! OIKEESTI!! tuntu ihan vitun hyvältä!! Tee PLIIS jatko osa!!;)

    • Mysterio

      lisää saman laista novellia tota on erittäin mukavaa lukea. mmmmmm!!!!
      kuola valuuuu!!!!

    • tietämätön

      miltä se oikein tuntuu kun joku toinen nuolee sun vittuas vai oliko toi vain fantasiaa jne.. vastatkaa...

    • AinaineN

      Jatka ihmeessä kirjoittamista. Se oli mukavan kuuma, himokas, antelias ja eroottinen. Kiitos !!!

    • hupsu

      Oli muuten todella hyvä!!
      Siiis erittäin loistava!!
      Lisää tommosii!!
      :D

    • hä??

      mut miten toinen nainen voi laueta toise kasvoille??muuten oli kyl toisi hyvä!!noit enemmänki!!

    • WITTU!

      vitun hyvä voit kirjoittaa mulle lisää tuollaisia jos vain haluat!
      mo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe