Mistä löytyy Alppien parhaat rinteet esimerkiksi Itävallassa? Nyt tuli lähtö kun tekivät hurjan tarjouksen, jollaista ei Alppilaskija voi ohittaa! Tsekkaa http://www.comwest.fi/matkailu/alpit/
Alppien parhaat kohteet ja rinteet
5
1647
Vastaukset
- skifreak
Näistä siis löytyy haastetta laskuihin, toki tavallistakin mäkeä löytyy runsaasti
Itävalta --> St Anton
Ranska --> Useita: Les Arcs, Val D Isere, 3 Vales, Chamonies
Sveitsi --> Verbier
Italia --> Monterosa - pelle47
Taisi tulla tuo Alppimatkojen tarjous. Onhan vastaavanlainen tarjous ollut tuolla matkanjärjestäjällä ainankin niin kauan kun on Suomessa toiminut - siis jotain viisi vuotta.
- Skand
Onko St.Antonissa jyrkät rinteet tietääkö kukaan ja onko kokemuksia Zermattista?
Viime vuonna oltiin Verbierissä oli ihan jees mut Pervis vei kaikkien kamat, ja jouduttiin vuokraamaan. Ja sit tietysti vielä se että ystävämme ALIII katos ku pieru saharaan ja sitä jouduttiin etsimään 10 hengen voimin. Eli ei huvittais lähteä Verbieriin.... - KalpisPop
Me Kalpalinnaan...ei hävii kamat, kun saat olla siellä ihan yksin..??!
- n bn bn
Hahnenkamm!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013