Vielä äitiyslappuhaalareista..

SelkäPaljaana

Hei sinä nimimerkki Tiia,jolla oli vielä joku aika sitten koon S äitiyslappuhaalarit kaupan..Voisin ne ostaa..Laitatko viestiä,jos ne sinulla vielä myymättä.. :)

4

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mama0209

      Siis mulla olis myös S-koon äitiyslappuhaalarit vapaana, jollet vielä ole muualta saanut!! :)

      • ...Siis tuo nimim.Tiia ei viestiini vastannut.Tarvitsisin kyllä lappuhaalarit,niin voisi käyttää ihan norppeli paitoja alla.Minkälaiset sun haalarit on?Miten se ostaminen tapahtuisi?Mulla ei ihan hirveitä ole maksaa,mutta laita viestiä,niin sovitaan paremmin.


      • mama0209
        Tittelintuure kirjoitti:

        ...Siis tuo nimim.Tiia ei viestiini vastannut.Tarvitsisin kyllä lappuhaalarit,niin voisi käyttää ihan norppeli paitoja alla.Minkälaiset sun haalarit on?Miten se ostaminen tapahtuisi?Mulla ei ihan hirveitä ole maksaa,mutta laita viestiä,niin sovitaan paremmin.

        Ne on siis kokoa S ja sinistä farkkua, H&M:sta ostettu. Useamman vuoden ovat vanhat, mut täysin kunnossa, mielestäni ei oo mitään käytön jälkiä. Ekassa raskaudessa käytin niitä jonkin verran, täs toisessa en oo pystyny käyttää ku en oo sopinu enää S-koon vaatteisiin.

        Jos laitan sulle tähän s-postiosoitteeni, ni voidaan jatkaa juttua sitä kautta...
        [email protected]

        Huomenna iltapäivällä lähden reissuun ja palaan la-iltana, joten sunnuntaina viimeistään voin olla taas sähköpostin ulottuvilla. Sunnuntaina voin yrittää saada kuvankin niistä sun postiin, jos haluat (ja jos osaan taas laittaa...). Eiköhän niistä kaupat saada :) Kuullaan lisää s-postissa! :)

        Ps. Multa vois löytyä kaapista muutakin s-koon äippävaatetta, jos sua vaan kiinnostaa!


      • mama0209 kirjoitti:

        Ne on siis kokoa S ja sinistä farkkua, H&M:sta ostettu. Useamman vuoden ovat vanhat, mut täysin kunnossa, mielestäni ei oo mitään käytön jälkiä. Ekassa raskaudessa käytin niitä jonkin verran, täs toisessa en oo pystyny käyttää ku en oo sopinu enää S-koon vaatteisiin.

        Jos laitan sulle tähän s-postiosoitteeni, ni voidaan jatkaa juttua sitä kautta...
        [email protected]

        Huomenna iltapäivällä lähden reissuun ja palaan la-iltana, joten sunnuntaina viimeistään voin olla taas sähköpostin ulottuvilla. Sunnuntaina voin yrittää saada kuvankin niistä sun postiin, jos haluat (ja jos osaan taas laittaa...). Eiköhän niistä kaupat saada :) Kuullaan lisää s-postissa! :)

        Ps. Multa vois löytyä kaapista muutakin s-koon äippävaatetta, jos sua vaan kiinnostaa!

        Heips!Laitan sulle tohon sinun osoitteeseen mun s.posti osoitteen,kunhan saan sähköpostin auki...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe