Hei sinä nimimerkki Tiia,jolla oli vielä joku aika sitten koon S äitiyslappuhaalarit kaupan..Voisin ne ostaa..Laitatko viestiä,jos ne sinulla vielä myymättä.. :)
Vielä äitiyslappuhaalareista..
4
192
Vastaukset
- mama0209
Siis mulla olis myös S-koon äitiyslappuhaalarit vapaana, jollet vielä ole muualta saanut!! :)
...Siis tuo nimim.Tiia ei viestiini vastannut.Tarvitsisin kyllä lappuhaalarit,niin voisi käyttää ihan norppeli paitoja alla.Minkälaiset sun haalarit on?Miten se ostaminen tapahtuisi?Mulla ei ihan hirveitä ole maksaa,mutta laita viestiä,niin sovitaan paremmin.
- mama0209
Tittelintuure kirjoitti:
...Siis tuo nimim.Tiia ei viestiini vastannut.Tarvitsisin kyllä lappuhaalarit,niin voisi käyttää ihan norppeli paitoja alla.Minkälaiset sun haalarit on?Miten se ostaminen tapahtuisi?Mulla ei ihan hirveitä ole maksaa,mutta laita viestiä,niin sovitaan paremmin.
Ne on siis kokoa S ja sinistä farkkua, H&M:sta ostettu. Useamman vuoden ovat vanhat, mut täysin kunnossa, mielestäni ei oo mitään käytön jälkiä. Ekassa raskaudessa käytin niitä jonkin verran, täs toisessa en oo pystyny käyttää ku en oo sopinu enää S-koon vaatteisiin.
Jos laitan sulle tähän s-postiosoitteeni, ni voidaan jatkaa juttua sitä kautta...
[email protected]
Huomenna iltapäivällä lähden reissuun ja palaan la-iltana, joten sunnuntaina viimeistään voin olla taas sähköpostin ulottuvilla. Sunnuntaina voin yrittää saada kuvankin niistä sun postiin, jos haluat (ja jos osaan taas laittaa...). Eiköhän niistä kaupat saada :) Kuullaan lisää s-postissa! :)
Ps. Multa vois löytyä kaapista muutakin s-koon äippävaatetta, jos sua vaan kiinnostaa! mama0209 kirjoitti:
Ne on siis kokoa S ja sinistä farkkua, H&M:sta ostettu. Useamman vuoden ovat vanhat, mut täysin kunnossa, mielestäni ei oo mitään käytön jälkiä. Ekassa raskaudessa käytin niitä jonkin verran, täs toisessa en oo pystyny käyttää ku en oo sopinu enää S-koon vaatteisiin.
Jos laitan sulle tähän s-postiosoitteeni, ni voidaan jatkaa juttua sitä kautta...
[email protected]
Huomenna iltapäivällä lähden reissuun ja palaan la-iltana, joten sunnuntaina viimeistään voin olla taas sähköpostin ulottuvilla. Sunnuntaina voin yrittää saada kuvankin niistä sun postiin, jos haluat (ja jos osaan taas laittaa...). Eiköhän niistä kaupat saada :) Kuullaan lisää s-postissa! :)
Ps. Multa vois löytyä kaapista muutakin s-koon äippävaatetta, jos sua vaan kiinnostaa!Heips!Laitan sulle tohon sinun osoitteeseen mun s.posti osoitteen,kunhan saan sähköpostin auki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405