Hei sinä nimimerkki Tiia,jolla oli vielä joku aika sitten koon S äitiyslappuhaalarit kaupan..Voisin ne ostaa..Laitatko viestiä,jos ne sinulla vielä myymättä.. :)
Vielä äitiyslappuhaalareista..
4
156
Vastaukset
- mama0209
Siis mulla olis myös S-koon äitiyslappuhaalarit vapaana, jollet vielä ole muualta saanut!! :)
...Siis tuo nimim.Tiia ei viestiini vastannut.Tarvitsisin kyllä lappuhaalarit,niin voisi käyttää ihan norppeli paitoja alla.Minkälaiset sun haalarit on?Miten se ostaminen tapahtuisi?Mulla ei ihan hirveitä ole maksaa,mutta laita viestiä,niin sovitaan paremmin.
- mama0209
Tittelintuure kirjoitti:
...Siis tuo nimim.Tiia ei viestiini vastannut.Tarvitsisin kyllä lappuhaalarit,niin voisi käyttää ihan norppeli paitoja alla.Minkälaiset sun haalarit on?Miten se ostaminen tapahtuisi?Mulla ei ihan hirveitä ole maksaa,mutta laita viestiä,niin sovitaan paremmin.
Ne on siis kokoa S ja sinistä farkkua, H&M:sta ostettu. Useamman vuoden ovat vanhat, mut täysin kunnossa, mielestäni ei oo mitään käytön jälkiä. Ekassa raskaudessa käytin niitä jonkin verran, täs toisessa en oo pystyny käyttää ku en oo sopinu enää S-koon vaatteisiin.
Jos laitan sulle tähän s-postiosoitteeni, ni voidaan jatkaa juttua sitä kautta...
[email protected]
Huomenna iltapäivällä lähden reissuun ja palaan la-iltana, joten sunnuntaina viimeistään voin olla taas sähköpostin ulottuvilla. Sunnuntaina voin yrittää saada kuvankin niistä sun postiin, jos haluat (ja jos osaan taas laittaa...). Eiköhän niistä kaupat saada :) Kuullaan lisää s-postissa! :)
Ps. Multa vois löytyä kaapista muutakin s-koon äippävaatetta, jos sua vaan kiinnostaa! mama0209 kirjoitti:
Ne on siis kokoa S ja sinistä farkkua, H&M:sta ostettu. Useamman vuoden ovat vanhat, mut täysin kunnossa, mielestäni ei oo mitään käytön jälkiä. Ekassa raskaudessa käytin niitä jonkin verran, täs toisessa en oo pystyny käyttää ku en oo sopinu enää S-koon vaatteisiin.
Jos laitan sulle tähän s-postiosoitteeni, ni voidaan jatkaa juttua sitä kautta...
[email protected]
Huomenna iltapäivällä lähden reissuun ja palaan la-iltana, joten sunnuntaina viimeistään voin olla taas sähköpostin ulottuvilla. Sunnuntaina voin yrittää saada kuvankin niistä sun postiin, jos haluat (ja jos osaan taas laittaa...). Eiköhän niistä kaupat saada :) Kuullaan lisää s-postissa! :)
Ps. Multa vois löytyä kaapista muutakin s-koon äippävaatetta, jos sua vaan kiinnostaa!Heips!Laitan sulle tohon sinun osoitteeseen mun s.posti osoitteen,kunhan saan sähköpostin auki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693