Vanhoja Pokemon -jaksoja suomenkielisinä

ghgaidhg

No niin. Satuin löytämään Youtubesta Pokemonin 1. tuotantokauden jaksoja ja mikä parasta, suomenkielisinä. Tässä esimerkkinä linkit kaikkein ensimmäiseen Pokemon -jaksoon.

Osa 1:
http://www.youtube.com/watch?v=bC5XzDPrGcU&feature=PlayList&p=44659085602600AE&index=5&playnext=3&playnext_from=PL

Osa 2:
http://www.youtube.com/watch?v=ThcWwn2AhDE&feature=PlayList&p=44659085602600AE&index=6

Paljon muutakin löytyy. Suomenkielinen jaksovalikoima ei ole ainakaan vielä kovin laaja, mut kukaties niitä tulee joskus lisää. Jos kiinnostaa niin katsokaa.

19

8813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon tienny jo kaemman aikaa, että youtubelta löytyy pokemon jaksoja suomeksi.

    • :-:

      youtubest löytyy kaikkee

    • diivu_87

      Pitääki mennä katto noi linkit ´sit ku on kotona koneella.. Jo oon m'ki löytännyt sielt'ä jopitakin suomalaisii jaksoja oon niitä katellukki monia jaksoja mut pitäs jatkaa niiden katselua.. samoin ku uusien poke jaksojen kattelua myöskin ku kerta ei voida tv.ssä näytttää!

      • jos omistat plus-tv:n ja juniori kanava niin siellä nyt näkyy pokemonin kymppi kausi maanantaisin ja tiistaisin klo 19.00.


      • HaKaMe
        flareon85 kirjoitti:

        jos omistat plus-tv:n ja juniori kanava niin siellä nyt näkyy pokemonin kymppi kausi maanantaisin ja tiistaisin klo 19.00.

        Ne vanhat oli PALJON parempia ku ne uudet -.- Mä oon kattonu kaikki vahat pokejaksot youtubesta jotka oon suomeksi löytänyt mutta siin on vaan pari. . . muutama. . . Ehk 5-6. . . Mut ois kiva jos vois kattoo jostain lisää =o
        Tietääkö kukaa mistä nitä voi kattoa?


      • jamin10
        HaKaMe kirjoitti:

        Ne vanhat oli PALJON parempia ku ne uudet -.- Mä oon kattonu kaikki vahat pokejaksot youtubesta jotka oon suomeksi löytänyt mutta siin on vaan pari. . . muutama. . . Ehk 5-6. . . Mut ois kiva jos vois kattoo jostain lisää =o
        Tietääkö kukaa mistä nitä voi kattoa?

        http://dbz-zone.org/pokemon.php

        Löytyy muutakin animea tuolta.


      • allurei
        HaKaMe kirjoitti:

        Ne vanhat oli PALJON parempia ku ne uudet -.- Mä oon kattonu kaikki vahat pokejaksot youtubesta jotka oon suomeksi löytänyt mutta siin on vaan pari. . . muutama. . . Ehk 5-6. . . Mut ois kiva jos vois kattoo jostain lisää =o
        Tietääkö kukaa mistä nitä voi kattoa?

        no täältä löytää jaksot 1-46 ja 48-52 ja muuta esim. kaikki muumi jaksot (101) valitettavasti täytyy ladata mutta ne on suomeksi http://animerunkkari.net/nostalgiamyrkytys.html


    • pokemon pest

      jee pokemon on paras

    • PekkaJormaYrjana
    • Pikachu is the BEST♥

      Mä haluaisin kattoo niitä elokuvii,tietääkö kukaan mistä niitä vois kattoo????





      PLIIDE♥

    • mewtwo

      se on poistanu ne videot gh huijas gay

    • nm

      ......ne poistettiin koska tekijänoikeusrikkomuksia.....

    • PokemonFANIloveeeee

      miks mistään ei löydy suomeks ;((( haluun kattoo niitä!!!
      harmittaa ku ei mistään löydy! I ♥ pokemon

    • 654645656

      käyttäjä on poistanut videon, pahoittelumme...

      RAGE

    • sdhsjdhs
      • .......

        mut sen koko on 15.2Gt ja siinä on vaan pari jakajaa kestää ihan vitusti


      • MistyfanXD
        ....... kirjoitti:

        mut sen koko on 15.2Gt ja siinä on vaan pari jakajaa kestää ihan vitusti

        Animerunkkarista löytyy ne kaikki jaksot suomeksi paitsi ei näytetyt ja toka kausi niin harmi että ei ole olemassakaan toka kautta suomeksi ;( mut onneksi on kuitenkin eka se varmaan paras kausi


    • Vitun ääliöt

      Ei vittu. Pokemon animee suomeks . Ehtikää enkuks.

    • Anonyymi

      Sisältää tutun Pokémon-rapin. Saati nähdä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe