Vanhoja Pokemon -jaksoja suomenkielisinä

ghgaidhg

No niin. Satuin löytämään Youtubesta Pokemonin 1. tuotantokauden jaksoja ja mikä parasta, suomenkielisinä. Tässä esimerkkinä linkit kaikkein ensimmäiseen Pokemon -jaksoon.

Osa 1:
http://www.youtube.com/watch?v=bC5XzDPrGcU&feature=PlayList&p=44659085602600AE&index=5&playnext=3&playnext_from=PL

Osa 2:
http://www.youtube.com/watch?v=ThcWwn2AhDE&feature=PlayList&p=44659085602600AE&index=6

Paljon muutakin löytyy. Suomenkielinen jaksovalikoima ei ole ainakaan vielä kovin laaja, mut kukaties niitä tulee joskus lisää. Jos kiinnostaa niin katsokaa.

19

8816

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon tienny jo kaemman aikaa, että youtubelta löytyy pokemon jaksoja suomeksi.

• :-:

youtubest löytyy kaikkee

• diivu_87

Pitääki mennä katto noi linkit ´sit ku on kotona koneella.. Jo oon m'ki löytännyt sielt'ä jopitakin suomalaisii jaksoja oon niitä katellukki monia jaksoja mut pitäs jatkaa niiden katselua.. samoin ku uusien poke jaksojen kattelua myöskin ku kerta ei voida tv.ssä näytttää!

• jos omistat plus-tv:n ja juniori kanava niin siellä nyt näkyy pokemonin kymppi kausi maanantaisin ja tiistaisin klo 19.00.

• HaKaMe
        flareon85 kirjoitti:

jos omistat plus-tv:n ja juniori kanava niin siellä nyt näkyy pokemonin kymppi kausi maanantaisin ja tiistaisin klo 19.00.

Ne vanhat oli PALJON parempia ku ne uudet -.- Mä oon kattonu kaikki vahat pokejaksot youtubesta jotka oon suomeksi löytänyt mutta siin on vaan pari. . . muutama. . . Ehk 5-6. . . Mut ois kiva jos vois kattoo jostain lisää =o
        Tietääkö kukaa mistä nitä voi kattoa?

• jamin10
        HaKaMe kirjoitti:

Ne vanhat oli PALJON parempia ku ne uudet -.- Mä oon kattonu kaikki vahat pokejaksot youtubesta jotka oon suomeksi löytänyt mutta siin on vaan pari. . . muutama. . . Ehk 5-6. . . Mut ois kiva jos vois kattoo jostain lisää =o

http://dbz-zone.org/pokemon.php

Löytyy muutakin animea tuolta.

• allurei
        HaKaMe kirjoitti:

no täältä löytää jaksot 1-46 ja 48-52 ja muuta esim. kaikki muumi jaksot (101) valitettavasti täytyy ladata mutta ne on suomeksi http://animerunkkari.net/nostalgiamyrkytys.html

• pokemon pest

jee pokemon on paras

• PekkaJormaYrjana
    • Pikachu is the BEST♥

Mä haluaisin kattoo niitä elokuvii,tietääkö kukaan mistä niitä vois kattoo????

PLIIDE♥

• mewtwo

se on poistanu ne videot gh huijas gay

• nm

......ne poistettiin koska tekijänoikeusrikkomuksia.....

• PokemonFANIloveeeee

miks mistään ei löydy suomeks ;((( haluun kattoo niitä!!!
      harmittaa ku ei mistään löydy! I ♥ pokemon

• 654645656

käyttäjä on poistanut videon, pahoittelumme...

RAGE

• sdhsjdhs
      • .......

mut sen koko on 15.2Gt ja siinä on vaan pari jakajaa kestää ihan vitusti

• MistyfanXD
        ....... kirjoitti:

mut sen koko on 15.2Gt ja siinä on vaan pari jakajaa kestää ihan vitusti

Animerunkkarista löytyy ne kaikki jaksot suomeksi paitsi ei näytetyt ja toka kausi niin harmi että ei ole olemassakaan toka kautta suomeksi ;( mut onneksi on kuitenkin eka se varmaan paras kausi

• Vitun ääliöt

Ei vittu. Pokemon animee suomeks . Ehtikää enkuks.

• Anonyymi

Sisältää tutun Pokémon-rapin. Saati nähdä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1473
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      926
    4. 68
      733
    5. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      713
    6. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      243
      708
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      609
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      551
    10. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      537
    Aihe