Kivikovaa Faktaa

EOK:lta tulikin

Katsokaas nauhoite 45 minuuttia ohjelman vierailusta EOK:n tiedoitustilaisuuteen.

Uskomatonta juttua siellä taas tarjoiltiin EOK:n ja jäsenten toimesta ilman yhtäkään faktaa, vaikka Pitkänen kuulemma olikin selvittänyt WinCapitan yksin parissa kuukaudessa.

Parhaaseen WinCapita tyyliin todisteita toiminnan rehellisyydestäei esitetty ensimmäistäkään.

Pieni otanta EOK:n todisteista alla!

EOK:
Poliisi on saanut määräyksensä joltakin muulta taholta.

HAASTATTELIJA:
Keneltä?

EOK:
En Tiedä!

WinCapitan jäsen:
Jos tämä olisi saanut jatkua pankkien holvit pullistelisivat rahoista! Kysykää poliisilta.

Voi JEESUS että oli surkeaa ja älytöntä juttua. Kuinka tuollainen voi olla edes mahdollista?

22

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se homma hoituu

      "Osaatko arvata syyn miksi KRP valehtelee?"
      "Kyllä"
      "Kerro.."
      "En kerro!"

      • ..pökäleet..

        ..Luuletteko, että tuo 45min. ohjelmassa näkynyt pätkä oli kaikki mitä siinä tilaisuudessa tuotiin esille...?

        Maikkari nyt "sattui"vaan referoimaan materiaalin sellaiseksi, että saadaan kansalle tuo tietty kuva tapahtuneesta.

        No ehkä teidän urpojen silmät vielä aukeaa kun elätte parikymmentävuotta lisää tässä lintukodossanne.


      • Shahov
        ..pökäleet.. kirjoitti:

        ..Luuletteko, että tuo 45min. ohjelmassa näkynyt pätkä oli kaikki mitä siinä tilaisuudessa tuotiin esille...?

        Maikkari nyt "sattui"vaan referoimaan materiaalin sellaiseksi, että saadaan kansalle tuo tietty kuva tapahtuneesta.

        No ehkä teidän urpojen silmät vielä aukeaa kun elätte parikymmentävuotta lisää tässä lintukodossanne.

        ..Luuletteko, että tuo 45min. ohjelmassa näkynyt pätkä oli kaikki mitä siinä tilaisuudessa tuotiin esille..

        Paras 6 kk. tuotto 700 prosenttia.No ei tuohon ole paljoa lisäämistä.

        ""Maikkari nyt "sattui"vaan referoimaan materiaalin sellaiseksi, että saadaan kansalle tuo tietty kuva tapahtuneesta.""

        Joo voi olla, toisaalta pätkä antoi kasvot kaikille niille nimettömille suomi24 wincapita fanaatikoille, ja sen voi sanoa ettei hyvältä näytä.

        EOK ei pettänyt tälläkään kertaa.


      • Velllihousu
        ..pökäleet.. kirjoitti:

        ..Luuletteko, että tuo 45min. ohjelmassa näkynyt pätkä oli kaikki mitä siinä tilaisuudessa tuotiin esille...?

        Maikkari nyt "sattui"vaan referoimaan materiaalin sellaiseksi, että saadaan kansalle tuo tietty kuva tapahtuneesta.

        No ehkä teidän urpojen silmät vielä aukeaa kun elätte parikymmentävuotta lisää tässä lintukodossanne.

        Kerrottiinko siellä valuuttakaupasta ja ofsoreyhtiöistä, joiden ei tarvitse pitää kirjanpitoa. Kerrottiinko siellä mistä ne 6 ... 9 % viikkotuotot " A-sarjan lisenssiosuuksien kautta kohdistuneen käytettävissä olevan sijoituspääoman tuotto ForexPoolissa " - tilille tulivat. Tulivatko ne valuuttakaupasta, jäsenten itsetekemien valuuttakauppojen tuottojen 20 % provikoista wc:lle vai lisenssikaupasta?


      • mirre!
        ..pökäleet.. kirjoitti:

        ..Luuletteko, että tuo 45min. ohjelmassa näkynyt pätkä oli kaikki mitä siinä tilaisuudessa tuotiin esille...?

        Maikkari nyt "sattui"vaan referoimaan materiaalin sellaiseksi, että saadaan kansalle tuo tietty kuva tapahtuneesta.

        No ehkä teidän urpojen silmät vielä aukeaa kun elätte parikymmentävuotta lisää tässä lintukodossanne.

        eikö siellä ollut EOK:lla ollut varaa ostaa videokameraa, jolla olisi voinut videoida koko tapahtuman, jonka olisivat voineet sitten laittaa ESIM: youtubeen tai omille sivuilleen...????????? Ja eikös EOK voi etes kertoa pääköhdat julkisuuteen... ainiin, sehän on salaista tietoa, joka kerrotaan sitten kun on oikea aika.

        On se vaan oiva pulju toi EOK. hehe


    • %%%%%%%%%%%%

      lapuansponssi nim.pauli se sielä luetteli kovia prosentteja:)

      • nääs viis

        oli cluson hehkuttama sallan ohjelma,kovin oli enneminkin klubin puheenvuoro.


      • olla totta
        nääs viis kirjoitti:

        oli cluson hehkuttama sallan ohjelma,kovin oli enneminkin klubin puheenvuoro.

        tämä rehtorismieskin ihan tosissaan uskoi toiminnan olevan rehellistä, no onhan noita ministerismiehiäkin kuka lähetti rahansa jollekin KuntaKintelle luullen voittoja saavansa, lieneekö sementtitauti iskenyt kun näköjään ikä ei tuonutkaan viisautta...sääli


    • natti mäsä

      ..niin että..meinaan...jokos ne sivut aukee...nääs..piankin..duoda duoda

      • idfh

      • pam...pam
        idfh kirjoitti:

        http://www.katsomo.fi/?treeId=102

        Anonyymi lipevä pukuhuijari kehtaa väittää että capitassa voi koska vaan nostaa rahansa.

        Taisi joillakin olla eri nostojaksot kuin 6 (7-8) kuukautta.
        Yläpää jakoi siis rahat nopeasti keskenään.

        "En näe tässä mitään huijausta"
        No entäpä ne yli 2300 rikosilmoitusta.


      • kldshvisfn
        pam...pam kirjoitti:

        Anonyymi lipevä pukuhuijari kehtaa väittää että capitassa voi koska vaan nostaa rahansa.

        Taisi joillakin olla eri nostojaksot kuin 6 (7-8) kuukautta.
        Yläpää jakoi siis rahat nopeasti keskenään.

        "En näe tässä mitään huijausta"
        No entäpä ne yli 2300 rikosilmoitusta.

        http://www.nelonen.fi/?vt=video&vid=45176


      • ....

      • tam tam paulin kal
        pam...pam kirjoitti:

        Anonyymi lipevä pukuhuijari kehtaa väittää että capitassa voi koska vaan nostaa rahansa.

        Taisi joillakin olla eri nostojaksot kuin 6 (7-8) kuukautta.
        Yläpää jakoi siis rahat nopeasti keskenään.

        "En näe tässä mitään huijausta"
        No entäpä ne yli 2300 rikosilmoitusta.

        lapualaanen huonekalukauppias se siinä satujansa kertoo


      • chippendaali
        tam tam paulin kal kirjoitti:

        lapualaanen huonekalukauppias se siinä satujansa kertoo

        Esille, jotta voi "suositella".


      • alusta...
        chippendaali kirjoitti:

        Esille, jotta voi "suositella".

        tai jotain sinnepäin...

        Tämän lähempi tieto johtaisi sensuurin iskuun.

        Pehmeä jänis näki sotamiehiä rannalla.


    • tuli paljon mutta en kotiuttanut kuin vähän"
      Enemmänkin olisi voinut tulla jos joku vaan olisi lisännyt rohkeammin tuottoa näytöllä.
      Niinpä niin

      • eokkii

        Katsokaapa en tiedä pitäskö itkeä vai nauraa löytyy YLE:areenasta


    • ASIALLINEN..........

      Tämän päivän Hesarista on sitten luettavissa se EOK:n kaikkein kovin fakta.

      EOK kertoi tilaisuudessa, että KYMMENET TAI JOPA SADFAT JÄSENET OVAT KÄYNEET VALUUTTAKAPPAA ITSENÄISESTI WIN CAPITALTYA OSTAMALLAAN VALUUTTAKAUPPAOHJELMALLA!!!!!

      SIIS KYMMENET TAI JOPA SADAT JÄSENET.

      Mitä ne loput yli 9.500 jäsentä sitten ovat tehneet tai WinCapitalta odottaneet sijoittaessaan WinCapitaan 100 miljoonaa euroa.

      Rehellistä toiminnan on oltava koska varatuomari Pitkäselle ja EOK:lle ei ole heidän 242 päämiehensä toimesta luovutettu aineistoa joka osoittaisi WinCapitassa tehdyn poliisin kuvailemia rikoksia.

      Asia oli niin yksinkertainen selvittää, että varatuomari Pitkänen selvitti sen parissa kuukaudessa.
      Hän kaivoi koko totuuden 10.000 jäsenen tämänhetkisestä tilanteesta päämiehiltään saaman materiaalin ja heidän antamiensa lausuntojen perusteella.

      Selvityklsen perusteella voitiin todeta, että toiminta oli rehellistä ja kaikki saivat sitä mitä 100 miljoonalla olivat halunneetkin ostaa.
      Kymmenet tai jopa sadat jäsenet myös ostostaan hyödynsivät. Pääosa eli yli 9.500 jäsentä eivät EOK:lle tuntemattomasta syystä ole ostostaan hyödyntäneet valuuttakaupassa.
      EOK:lle tuntemattomasta syystä ja täysin ilman perusteita ovat miltei 2.500 jäsentä tehneet tutkintapyynnön rikospoliisille, koska ovat epäilleet joutuneensa WinCapitassa rikoksen kohteeksi. Näille epäilyille ei EOK:n selvityksissä ole löydetty mitään perustetta.

      Eilisessä tiedoitustilaisuudessa selvisi myös seikka, että EOK on vakuuttunut, että rikospoliisin toimintaa ohjaa JOKU ULKOPUOLINEN TAHO, vaikka EOK ei tiedäkkään KUKA SE TAHO MAHDOLLISESTI ON. Mutta näin se nyt vaan on, että JOKU ohjaa.

      • JTTT'

        Rikospoliisia ohjaa tietenkin se kuuluisa "tuntematon mies" - sillä on pitkä rikosrekisteri jo taakkana.

        PS. Tällä silmänkääntötempulla EOK varmistaa vain oman turvallisen asemansa. Rahaa virtaa typeriltä "oikeusturvastaan huolestuneilta".

        Mutta sitten se EOK:n konkreettinen toimimta ei voi juurikaan edistyä, koska koko homaaa ohjaa se tuntematon mies - sitä vastaan EOK voi nyt toimia.

        Näppäriä veijareita tässä WC:n jälkirahastuksessa. Mutta näiden EOK-tyyppien jälkeen paikalle saapuvat oikeat ammattirahastajat, kun käräjille istuu tusinan verran varattomaksi todettujen syytettyjen asianajajia - suoraan valtion varoista.

        Veronmaksajien piikkiin menee loputla tämäkin juttu.


      • VEIJARI.........

        Tietääkö kukaan miksi Pauli ei käyttänyt WinCapitan valuuttakauppaohjelmistoa itse?

        Tietääkö kukaan keitä olivat ne Paulin mainitsemat yhteistyökumppanit jotka tahkosivat Paulille yli miljoonan euron voitot valuuttakaupasta?

        Miksi ne muuten niin tekivät?


    • Tur-ja-ke

      Sitä mikä tarkoitus on voi vain arvailla. Erääksi selittäväksi tekijäksi on arveltu tutkinnan viivästyttämistä niin, että mahdollinen rikos (voittojen saaminen) ehtisi vanhentua. Itse en tiedä WC:stä muuta kuin mitä olen lehdistä lukenut, mutta ilmeisesti on niin että jotkut (harvat) ovat saaneet WC:stä tavan palkkatyöläiselle mittakaavassa suurehkoja tuottoja. Tuottoa saaneet kenties pelkäävät valtion vievän tuotot ja leimaavan heidät kriminaaleiksi.

      Mikä muu tarkoitus voisi selittää älyttömän ja yllätävän massiivisen jälkikäteiskohkaamisen sen jälkeen kun WC:stä on jätetty tuhansia rikosilmoituksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe