sukulaisia?

Lydian

heipsan!onkohan täällä kellään belkkaria(tervu) joka mahd. sukua mun koiruudelle..koiran nimi on maaruskan kill-joy,syntynyt 15.09 1996 Sirkassa..isä on ainakin pyrytuulen new cowboy ja emä exelent balisha..ilmottelethan!

6

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piia

Hei!

Viestistäsi on melkein vuosi aikaa, mutta kokeilen silti vastata.

Minun ed.mennyt koira oli Maaruskan Jolene, jossa emä Exlelent Balisha alias Milka.

Nyt nuoremman koirani pappa on Maaruskan Kidcowboy

• lydian

viesti tuli vielä perille=9niin onko tämä edesmennyt koira siis samasta pentueesta kun koirani?vai vaan sama emä?

• piia
        lydian kirjoitti:

viesti tuli vielä perille=9niin onko tämä edesmennyt koira siis samasta pentueesta kun koirani?vai vaan sama emä?

Moi!

Edesmennyt koirani oli J-pentueesta eli Milkan
        ensimmäinen ja K-pentue oli toinen.

Onko koirasi nimi Jami ja oletko sie Niina?
        Koska eräs tyttö yöpyi luonani, kun oli katsomassa vai hakemassa pentua...
        Kasvattajat asuvat lähellä minua ja niillähän on
        Maaruskan Kidcowboy itsellään jolla on yhdet pennut. Sitten tunnen kyllä kaiki K-pentueen tyttöjen omistajat ja tiedän kenellä on kolmas poika. :)
        Ainoastaan Kohinoor on kuollut.
        Ja nuorempi koirani Maaruskan Powergirl.
        Jonka pappa Kidcowboy on.
        Vaihdatko kuulumisia suoraan omaan mailiini??
        [email protected]

terv.piia

• piia
        lydian kirjoitti:

Hei!

Säihkähditkö jotenkin kysymyksiä??
        Olisi tosi kiva kuulla Maaruskan Kill-Joy kuulumisia, kun en luovutuksen jälkeen ole kuullut muuta kuin Jamin muuton tampereelle.
        :)

• hallallaa

Heips! Mulla on ainaskin sun koiran sisko Maaruskan Kiss-Kiss. Olisi kiva kuulla Jamin kuulumisia vaikka spostitse.

Laura & Milena
      [email protected]

• ehkä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe