heipsan!onkohan täällä kellään belkkaria(tervu) joka mahd. sukua mun koiruudelle..koiran nimi on maaruskan kill-joy,syntynyt 15.09 1996 Sirkassa..isä on ainakin pyrytuulen new cowboy ja emä exelent balisha..ilmottelethan!
sukulaisia?
6
424
Vastaukset
- piia
Hei!
Viestistäsi on melkein vuosi aikaa, mutta kokeilen silti vastata.
Minun ed.mennyt koira oli Maaruskan Jolene, jossa emä Exlelent Balisha alias Milka.
Nyt nuoremman koirani pappa on Maaruskan Kidcowboy- lydian
viesti tuli vielä perille=9niin onko tämä edesmennyt koira siis samasta pentueesta kun koirani?vai vaan sama emä?
- piia
lydian kirjoitti:
viesti tuli vielä perille=9niin onko tämä edesmennyt koira siis samasta pentueesta kun koirani?vai vaan sama emä?
Moi!
Edesmennyt koirani oli J-pentueesta eli Milkan
ensimmäinen ja K-pentue oli toinen.
Onko koirasi nimi Jami ja oletko sie Niina?
Koska eräs tyttö yöpyi luonani, kun oli katsomassa vai hakemassa pentua...
Kasvattajat asuvat lähellä minua ja niillähän on
Maaruskan Kidcowboy itsellään jolla on yhdet pennut. Sitten tunnen kyllä kaiki K-pentueen tyttöjen omistajat ja tiedän kenellä on kolmas poika. :)
Ainoastaan Kohinoor on kuollut.
Ja nuorempi koirani Maaruskan Powergirl.
Jonka pappa Kidcowboy on.
Vaihdatko kuulumisia suoraan omaan mailiini??
[email protected]
terv.piia - piia
lydian kirjoitti:
Hei!
Säihkähditkö jotenkin kysymyksiä??
Olisi tosi kiva kuulla Maaruskan Kill-Joy kuulumisia, kun en luovutuksen jälkeen ole kuullut muuta kuin Jamin muuton tampereelle.
:)
- hallallaa
Heips! Mulla on ainaskin sun koiran sisko Maaruskan Kiss-Kiss. Olisi kiva kuulla Jamin kuulumisia vaikka spostitse.
Laura & Milena
[email protected] - ehkä?
Oisko seuraavassa linkissä koirasi sisko?
http://koti.mbnet.fi/mansikk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312