Noin viikko sitten huoomasin oikeassa kiveksessä, tai ehkä siemen johtimessa noin 1,5cm patin.
Patti on kiveksen ulkopuolella.
Itse taskulampulla läpi valaistaessa valo tulee patin läpi ja mitään erityistä ei näkynyt.
Lääkäriin ei viitsisi lähtä, kun matkaa on melko reilusti ja toisekseen en pidä vehkeiden näyttelystä vieraille.
Voiko siemenjohdin mennä tukkoon ja miten usein lisäkiveksen pitäisi "toimia"? Sillä siemensyöksyn jälkeen ei ole tapahtunut muutoksia patissa.
Patti palleissa
8
3549
Vastaukset
- kolme kivestä
http://www.tohtori.fi/?page=4069997&search=spermatocele
Mulla oli tuollainen ja menin urologille sen näyttämään. Ei noin iso kuin sulla, mutta kyllä sinuna hakisin varmistuksen asiaan.
Lääkärit ja erityisesti urolgit näkee vehkeitä niin paljon, että vaikka sulla olis puolimetrinen kahdella solmulla, niin ei se heitä yllättäisi. Sitä puolta on turha jännittää. Itse jännitinkin sitä, mikä v-tun pahkura on pussiini tullu;)- Pallinkarva
ison finnin kokonen, ehkä kasvanut pikkasen kun sitä on hipeltänyt, 0,5 cm kokoinen paukura kassissa. Mitä se urologi sulle kertoi?
- kolme kivestä
Pallinkarva kirjoitti:
ison finnin kokonen, ehkä kasvanut pikkasen kun sitä on hipeltänyt, 0,5 cm kokoinen paukura kassissa. Mitä se urologi sulle kertoi?
Urologi kertoi, että siementiehyen tukkeuma, joka voidaan tyhjentää, mutta luultavasti täyttyy uudelleen.
Ei toimenpiteitä, ellei haittaa oikeasti.
Uskokaa nyt hyvät pallimestarit, että täältä ei saa kuin epävarmuutta tällaisiin asioihin. Kai se on itselle helpotus käydä lääkärissä, joka osaa sanoa vähän enemmän kuin me täällä, jotka ei teidän palleja olla nähty.
Oman itsensä vuoksi nämä on hyvä tarkistuttaa asiantuntijalla. Itse mietin vain kolme kuukautta?, ennenkuin kävin saamassa varmistuksen;)
Ja se ei ollut itse kiveksessä, vaan vasemman kiveksen yläpuolella...
- shiittiö
Jotain aiheeseen viittaavaa löysin wikipediasta, eli johtimen tukkeumaa. Mutta onko siitä haittaa?
- kolme kivestä
Katso edellinen vastaus.
Koska asia sinua vaivaa, niin sinuna hakisin asiaan selvityksen, enkä pohtisi sitä ainakaan yhtä kauan kuin minä. - Pallinkarvake
kolme kivestä kirjoitti:
Katso edellinen vastaus.
Koska asia sinua vaivaa, niin sinuna hakisin asiaan selvityksen, enkä pohtisi sitä ainakaan yhtä kauan kuin minä.ne lääkäritkään yleensä mitään tiedä. Sitten vaan vituttaa kun lähti turhaan pallejaan levittelemään.
Tuo on (kaikella kohteliaisuudelle) aika huono syy olla menemättä lääkärille jos ei pidä vehkeiden näyttelystä vieraille :-) Itselläni "muhkurainen" kives osoittautui kivessyöväksi. En halua todellakaan pelotella mutta ymmärräthän että ainoa tapa saada asiaan varmistus on käydä näyttämässä pattia lääkärille. Tutkimus käy sitäpaitsi paljon nopeammin kuin uskoisikaan. Pieni vaiva hyvin nukutuista öistä :-)
Tsemppiä!- Poukkoileva_kives
Huomasin että mun kivespussi sijaitsee vartalon etupuolella jalkojen välissä siittimen alla ja se muodostuu ihosta, sidekudoksesta ja jostai ihme paukusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812