1985 rakennetussa talossa on mukavan kuivaa ja pölyävää lasikuituvillaa välikatossa, suoja vaatteista ei oikein ole apua kun pöly tuntuu menevän pienistäkin raoista iholle ja kutiaa ja pistelee pari päivää, vedestä ei tunnu olevan apua kutiamisen helpottamiseksi joten kertokaahan hyvä vinkki villapölyn poistamiseen iholta...
Lasikuituvilla pois iholta...
5
23767
Vastaukset
- rxz
koita kylmää vettä
- Lasikeuhkot
Se lasi on muuten kohta keuhkoissasi!
- Suihkussa
on villat tähän asti lähteneet, eipä siihen muuta keinoa ole.
- näinmeillä
Teet silleen että kun olet ollut villan kanssa tekemisissä, lämmität saunan ja menet sinne kulkematta suihkun kautta, että ihohuokoset aukeaa mukavasti lämmössä. Sitten vain suihkun kautta ja thats it. Niin ja pyydä rouvaa petaamaan sänkyyn illaksi satiinilakanat!
- Anonyymi
Emäntä apuun ja ensin imurilla enimmät ja suihkulla loput. Tämä toimi meillä hyvin. Imurissa pieni harjasuulake jolla esim verhoja imuroidaan, imuteho vaan sopivaksi ja eiku rauhallisesti suulakkeella harjailemaan yltympäriinsä koko keho päästä varpaisiin tasaisin vedoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893