APua tarvitaan! meillä on vuoden ja 2kk ikäinen ranskispoika. Ongelma on se ettei hän ole vieläkään sisäsiisti. Kakkaa ja pissaa sisälle säännöllisesti(myös öisin). Käymme ulkona päivittäin paljon. En tiedä enää mitä tekisin, koira on jo totutettu olemaan portin takana kylpyhuoneessa aina kun emme ole kotona. Auttakaa viisaammat minua!!!! Olen väsynyt siivoamaan lattioita ja mattoja joka harvasen päivä.
Apua Ranskiksen kanssa!
Oras22
2
370
Vastaukset
- sultsis
Ruoka-aika ainakin niin että olette ruokailun jälkeen itse kotosalla, niin saatte vahtia kakkaamista, hirmut kehut tms. sen ulos teon jälkeen. Säännöllistäkää myös nämä päiväkävelyt, niin koira oppii että ei koko aikaa juosta pihalla. Lattioilta kaikki matot pois. Kannattaa myös kysyä eläinlääkäriltä, että voisiko olla jokin elimellinen ongelma esim. pidätyskyvyn kanssa?
- -_-_-_-
tutkittavaksi, ei ole normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859