Kävi ilmi, että exä on pettänyt mua meidän suhteen aikoina (joka loppui kesä-heinäkuussa) kylän jakorasian kanssa. Nyt olen sitten uudessa suhteessa ja pelkäänkin, että mitäs jos mulla on jokin sukupuolitauti. Mitään oireita ei ole ollut, mutta varmuudeksi haluaisin tietää. Olen kertaalleen käynyt noin vuosi sitten, jonka jälkeen olen ollut vain exän ja nyt sitten nykyisen poikaystävän kanssa.
Olen täysi-ikäinen, joten paljonkohan maksaa kunnallisella sukupuolitautitesti? Vai pääseekö kouluterkkarin kautta vielä ilmaiseksi?
Sukupuolitautitestin hinta?
3
6353
Vastaukset
- laki sanoo
Kunnallisessa terveydenhuollossa sukupuolitautitestit ovat ilmaiset. Vain terveyskeskusmaksu tulee maksettavaksi, mutta se on voimassa koko vuoden.
- hoitsu...
EI testaa esim. hepatiitteja, ei kuppaa, ei oireetonta herpestä jne.
Kai tiedät että ihminen voi olla oireeton taudin kantaja, esim. herpeksen ja klamydian, vuosikausia, eli ei oireile mutta silti tartuttaa eteenpäin.
JOS sinulla ei ole esim. herpes-oireita niin sinulta ei oteta julkisella veren vasta-ainetestiä...huono homma, sillä voi olla että sairastat herpestä, et vain tiedä sitä.
Mene yksityiselle, siellä otetaan koko setti, maksaa n.150 euroa. Kannattaa!
Kunnallinen testaa klamydian, tippurin ja HIV:n, siinä ne. - sielä käynyt
Niin ja mistäpäin olet? Helsingissä sukupuolitautitestit ovat ilmaisia sukupuolitautien poliklinikalla ja testaavat kyllä useamman kuin julkisella muuten. En nyt muista mitä kaikkea, mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803