Lainaus kokoomuskansanedustaja

fantastista

Hanna-Leena Hemmingin blogista:

"Jokainen vastuullinen poliitikko yhtyy välittömästi myös YLE:n hallintoneuvoston puheenjohtajan Kimmo Sasin (kok) näkemykseen, että ministeri Lindén (kok) on epäonnistunut, jos ei tuo mediamaksua ja usean prosentin korotusta nykyiseen TV-lupamaksuun eduskuntaan tänä syksynä. Niillä vastuuttomilla, joiden mielestä YLE:n toimintojen laajuutta julkisen palvelun tarjoajana pitää vielä tarkastella ja mediamaksun perusteita ja oikeellisuutta miettiä uudestaan, on nyt verta käsisään. Kantakoot syyn näistäkin työpaikkamenetyksistä. Ei ole asiaa eduskuntaan jatkossa".

Eli kansan mielipiteestä viis veisataan, kunhan vain Ylen pöhöttynyt organisaatio voi hyvin.

5

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

      "Kantakoot syyn näistäkin työpaikkamenetyksistä"

      No voi itku. Voin kyllä sanoa että jostain syystä en tuntisi yhtään syyllisyyttä vaikka koko YLE lakkautettaisiin. Pitäähän muidenkin firmojen karsia työpaikkoja aina välillä, mutta uusiakin syntyy.

      Ei ole oikein pakottaa kansalaisia maksamaan sellaisesta asiasta jolle ei _oikeasti_ ole mitään tarvetta. Koulut, tiet, sairaalat yms. taas ovat pakollisia ja erittäin hyödyllisiä asioita joita ei voi ikimaailmassa verrata joihinkin tv-ohjelmiin. Laittakaa vaan kanavat salaisiksi tai pienentäkää menojanne - ei ole mitään syytä miksi tv-maksun pitäisi olla yli 100e/vuosi. Ei ole mitään syytä miksi YLE:n pitäisi ostaa ulkomaalaisia ohjelmia tai tuottaa saippuasarjoja. Ne hoitaa kaupalliset kanavat.

      Tämä pakkomaksu ei ole demokraattisen valtion idea ja juuri se minua pelottaakin. Yli puolet kansalaisista ovat maksua vastaan, eli jos se menee läpi on jotain pahasti vialla.

      • VOI,VOI VALITUSTA

        tarpeellisia.MUTTA EIVÄT KAIKKI TIET.TEITÄ ON MEIDÄN MAASAMME AIVAN LIIKAA.KOKO AJAN NIITÄ TEITÄ VALMISTELLAAN ,MUTTA MIKSI.AUTOT OVAT MOTOROITUJA PYÖRÄTUOLEJA JA SIKSI KANSAKUNTAMME VOI HUONOSTI.LAPSET ISTUTETAAN MOTOROITUUN PYÖRÄTUOLIIN JO TAAPEROIÄSSÄ,JOLLOIN TERVEYS ALKAA KOVAA VAUHTIA HEIKETÄ.


    • Jalat tiukasti ilmas

      Hemming kirjoitta blokissaan näin:

      "Minä uskon ruotsin kieleen ja sen tarpeellisuuteen. Pienet lapseni käyvät ruotsinkielistä koulua, jotta saisivat sen hyödyn, mitä kaksikielisyys ja kielitaito ylipäätään tuovat. Harmittelen, että oma osaamiseni on niin heikkoa – vuosikymmenten takainen pakkoruotsi Lahdessa ei kannustanut eikä antanut riittäviä eväitä nykytarpeisiin. ..

      Se on erityisesti sääli, että kovimmin ruotsia tuntuvat vihaavan ne, jotka eivät suomen lisäksi osaa kunnolla yhtään kieltä. Pakkoruotsia on helppo syyttää, mutta luulenpa että useat eivät lukisi mitään kieltä, jos ei olisi pakko. Oltaisiin vaan täällä päreen valossa ja ihmeteltäisiin mistä niitä vientituottoja saataisiin maahan."

      ****

      "ihmeteltäisiin mistä niitä vientituottoja saataisiin maahan."

      Uskooko Hemming tosiaan, että niitä vientituottoja saadaa maahan pakkoruotsin avulla?
      Hemming taitaa elää vielä bresneviläistä aikaa.

      • Ei kokkare

        tolla kokoomuksen muijalla on jalat tiukasti ilmassa.


      • ehken fundera
        Ei kokkare kirjoitti:

        tolla kokoomuksen muijalla on jalat tiukasti ilmassa.

        totesi, että jokainen voi Suomessa saada Jorma Ollilan tulot, ja kun jokainen suomalainen kirmaa iloisesti kuluttamaan, on lama voitettu.
        Voi tätä järjen riemuvoittoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe