Ostetaan villakoira, paperiton tai paperillinen. Kääpiö tai keskikokoinen :)
Kahden aikuisen perheeseen, jolla kokemusta pikkukoirasta ja labbiksesta. tällä hetkellä ei kuitenkaan muita lemmikkejä! Asumme kerrostalossa. Miel. pirkanmaalta :)
Jos olet myymässä pentua, ota yhteyttä, kiitos!
Ostetaan villakoira!
villismeille
1
498
Vastaukset
- RoDisd
Eihän tuossa edes ole mitään yhteystietoja, mistä kukaan tietää teihin ottaa yhteyttä?
Itse teidän kannattaa ottaa yhteyttä koiran myyjään, hyvin harva myy koiraa ostoilmoituksen jättäjälle.. (En nyt väitä että te olisitte jollaintapaa epäluotettavia tai mitään, mutta en itse aio ikinä myydä koiraa sellaiselle joka ei edes viitsi nähdä itse sitä vaivaa että ottaisisvat selvää kenneleistä/ myyjästä, vaan jättää vain ilmoituksen.)
Suosittelen että otatte pennun suoraa kasvattajalta, paljon luotettavampaa kun koiralla on paperit ja terveystodistukset jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064235- 1862229
- 611410
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151- 1221039
- 70985
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?94960Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a127931- 102897
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54845