J.O.K.E.R.I.T

minä

J älkeen jäänneet
O rvot
K usipäät
E ristäytyneet
R apistuneet
I tse rakkaat
T ollot

vain totuus

24

1808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainen

      Tämä on Turkulais vitsi foorumi vai etkö osaa lukea? kirjoita vaikka "vitsit" foorumiin mutta tämä ei ole oikea osasto.

      • minä

        ..Haista sinä vittu.


      • Operaattori

        Ime jortikkaa!

        Tämä on Turkulaispalsta, joten Turkulaiset voivat kirjoittaa tänne esim. tyhmiä vitsejä!

        Niinhän sinäkin teet!

        Tollo!


      • hieta
        Operaattori kirjoitti:

        Ime jortikkaa!

        Tämä on Turkulaispalsta, joten Turkulaiset voivat kirjoittaa tänne esim. tyhmiä vitsejä!

        Niinhän sinäkin teet!

        Tollo!

        Tämähän ei muuten ole mikään turkulaispalsta vaan turkulaisvitsipalsta. Vitsejä tänne voivat kirjoittaa kaikki ja turkulaiset sitten vetää herneen nenäänsä niistä kaikista.

        Tsadi, stida, tadis... ei hitto, onpa vaikea sana.


      • Operaattori
        hieta kirjoitti:

        Tämähän ei muuten ole mikään turkulaispalsta vaan turkulaisvitsipalsta. Vitsejä tänne voivat kirjoittaa kaikki ja turkulaiset sitten vetää herneen nenäänsä niistä kaikista.

        Tsadi, stida, tadis... ei hitto, onpa vaikea sana.

        Aivan!

        Tämä on Turkulaisvitsipalsta, joten Turkulaiset voivat kirjoittaa tänne esim. tyhmiä vitsejä!
        Ja kaikki tsadilaiset voivat sitten vetää herneen nenäänsä niistä kaikista!

        Niinhän sinäkin teet!


      • jöre
        Operaattori kirjoitti:

        Aivan!

        Tämä on Turkulaisvitsipalsta, joten Turkulaiset voivat kirjoittaa tänne esim. tyhmiä vitsejä!
        Ja kaikki tsadilaiset voivat sitten vetää herneen nenäänsä niistä kaikista!

        Niinhän sinäkin teet!

        Ei helvetti te ihmiset siellä länsirannikolla ootte niin HELVETIN TYHMIÄ!
        Etkö vittu tiedä että Turkulaisvitsi=vitsi turussa asuvasta ihmisestä/ihmisistä!
        sun kaaliin ei taida se mahtua vitun pässinpää, mitäpä jos imisit munaa! ja tukehtuisit siihen löysään turkulaiskulliin.


      • flagellum dei
        jöre kirjoitti:

        Ei helvetti te ihmiset siellä länsirannikolla ootte niin HELVETIN TYHMIÄ!
        Etkö vittu tiedä että Turkulaisvitsi=vitsi turussa asuvasta ihmisestä/ihmisistä!
        sun kaaliin ei taida se mahtua vitun pässinpää, mitäpä jos imisit munaa! ja tukehtuisit siihen löysään turkulaiskulliin.

        Hukkaat aikaasi yrittämällä selittää apinalle tuota normaalijärkisille itsestäänselvää asiaa.


      • Operaattori
        flagellum dei kirjoitti:

        Hukkaat aikaasi yrittämällä selittää apinalle tuota normaalijärkisille itsestäänselvää asiaa.

        Ei helvetti te siat siellä tsadissa ootte niin HELVETIN TYHMIÄ!

        Etkö vittu tiedä että Turkulaisvitsi = turkulaisen kertoma vitsi tsadissa asuvasta siasta!

        Voitte siellä tsadissa vain keskittyä siihen kullin imemiseen kun olette sellaisia homoja! Pthyi saatana!


      • ikonen
        Operaattori kirjoitti:

        Ei helvetti te siat siellä tsadissa ootte niin HELVETIN TYHMIÄ!

        Etkö vittu tiedä että Turkulaisvitsi = turkulaisen kertoma vitsi tsadissa asuvasta siasta!

        Voitte siellä tsadissa vain keskittyä siihen kullin imemiseen kun olette sellaisia homoja! Pthyi saatana!

        Hyvä asenne = )


      • jöre
        Operaattori kirjoitti:

        Ei helvetti te siat siellä tsadissa ootte niin HELVETIN TYHMIÄ!

        Etkö vittu tiedä että Turkulaisvitsi = turkulaisen kertoma vitsi tsadissa asuvasta siasta!

        Voitte siellä tsadissa vain keskittyä siihen kullin imemiseen kun olette sellaisia homoja! Pthyi saatana!

        Ilmeisesti vitsailet koska ei kukaan ihminen voi olla niin tyhmä kuin sä. Turkulaisvitsi tarkoittaa sanasta sanaan mitä se on mutta vajaaälysille apinoille se ei taida kaaliin mennä.
        No enpä oo tääl hesas viel yhtään homoa nähnyt taidat vaan olla kateellinen meille hesalaisille kun täällä on homoille omat baarit niin ne eivät tuu normaaleihin baareihin. Sielhän turussa homot voivat jopa olla samas baaris mis heterot eli revi siitä.


      • kurre
        jöre kirjoitti:

        Ilmeisesti vitsailet koska ei kukaan ihminen voi olla niin tyhmä kuin sä. Turkulaisvitsi tarkoittaa sanasta sanaan mitä se on mutta vajaaälysille apinoille se ei taida kaaliin mennä.
        No enpä oo tääl hesas viel yhtään homoa nähnyt taidat vaan olla kateellinen meille hesalaisille kun täällä on homoille omat baarit niin ne eivät tuu normaaleihin baareihin. Sielhän turussa homot voivat jopa olla samas baaris mis heterot eli revi siitä.

        Taisit käsittää väärin. Kato kun siellä stadissa kaikki baarit on homobaareja koska ei siellä ole kuin homoja joten heterobaarit ei kannata. Turku voitta stadin ihan kybällä.


      • jöre
        kurre kirjoitti:

        Taisit käsittää väärin. Kato kun siellä stadissa kaikki baarit on homobaareja koska ei siellä ole kuin homoja joten heterobaarit ei kannata. Turku voitta stadin ihan kybällä.

        Ime sä vaan munaa vitun turkulainen hinari! Stadis on 1000 heterobaaria ja 5 homobaaria. turussa taas taitaa olla tasatilanne! eli jotain 100 heterobaarii ja 100 homobaarii kun kerran ootte niin homoo sakkia!


      • jöre

        taaskin väärin en ikinä haluaisi asua Turussa ja en ole koskaan nähnyt täällä homoa mutta turussa näin kaikkialla TYHMIÄ HOMOJA! mitä te turkulaiset ootte! ootte joko hinttejä taikka sukuruntsareita. Monta lasta sulla on sun siskon kanssa? entä monta sun serkkujen kanssa? hyvä että samasukunimi siirtyy polvelta toiselle mutta eiköhän sun kannattaisi uutta verta mennä etsimään vaikka pohjoissuomesta.
        Juttusi on yläasteelaisen teinin tasoa mutta vähän veikkaan että olet vaan henkisesti jälkeenjäänyt mutta taidat naida koko sukuasi ristiin.


      • kurre
        jöre kirjoitti:

        taaskin väärin en ikinä haluaisi asua Turussa ja en ole koskaan nähnyt täällä homoa mutta turussa näin kaikkialla TYHMIÄ HOMOJA! mitä te turkulaiset ootte! ootte joko hinttejä taikka sukuruntsareita. Monta lasta sulla on sun siskon kanssa? entä monta sun serkkujen kanssa? hyvä että samasukunimi siirtyy polvelta toiselle mutta eiköhän sun kannattaisi uutta verta mennä etsimään vaikka pohjoissuomesta.
        Juttusi on yläasteelaisen teinin tasoa mutta vähän veikkaan että olet vaan henkisesti jälkeenjäänyt mutta taidat naida koko sukuasi ristiin.

        Kaikki stadilaiset ovat sitten heteroita vai?Salli mun nauraa. Kaikki stadilaiset, tai ainakin ne jotka mä olen tavannu on hinttejä kusipäitä. Niin myös sinä.

        stadi onkin suomen homo kaupunki sen tietävät kaikki paitsi tietysti stadilaiset jotka kuvittelevat että on aivan normaalia ottaa suihin faijaltaan..... no omapa on asianne.


      • pösö
        kurre kirjoitti:

        Kaikki stadilaiset ovat sitten heteroita vai?Salli mun nauraa. Kaikki stadilaiset, tai ainakin ne jotka mä olen tavannu on hinttejä kusipäitä. Niin myös sinä.

        stadi onkin suomen homo kaupunki sen tietävät kaikki paitsi tietysti stadilaiset jotka kuvittelevat että on aivan normaalia ottaa suihin faijaltaan..... no omapa on asianne.

        ITE ET ASUKKAA STADIS JA OOT VAA KATEELLINEN KU ME STADILAISET OLLAAN KUNNON IHMISII TOISIN KU TE TUU SIT TÄNNE HAUKKUU MEITÄ STADILAISII KU ITE OOTTE PELLEJÄ TAI SIIS EI KAIKKI VAA SINÄ ITSE OOT TÄYS URPO


      • kurre
        pösö kirjoitti:

        ITE ET ASUKKAA STADIS JA OOT VAA KATEELLINEN KU ME STADILAISET OLLAAN KUNNON IHMISII TOISIN KU TE TUU SIT TÄNNE HAUKKUU MEITÄ STADILAISII KU ITE OOTTE PELLEJÄ TAI SIIS EI KAIKKI VAA SINÄ ITSE OOT TÄYS URPO

        ...Vittu sä oot orpo. Sulta meni heti katu-uskottavuus kun kirjotit isoilla kirjaimilla. Ja edelleen olen sitä mieltä että stadilaiset ovat täysin pellejä jokainen.


      • murre
        kurre kirjoitti:

        ...Vittu sä oot orpo. Sulta meni heti katu-uskottavuus kun kirjotit isoilla kirjaimilla. Ja edelleen olen sitä mieltä että stadilaiset ovat täysin pellejä jokainen.

        niin, tosi sikamaista että meittii turunhomoja aina haukutaa! oot kiva ku jaksat puolustaa meittii :) ja mitä sit vaik oiski veljensä kaa sillee?? eks se oo meitin turkulaiste oma asia!


    • flagellum dei

      Tahaton komiikka on usein hauskinta. Kuten tuo viestisi osoittaa.

      Toivottavasti peruskoulusi on vielä kesken, muutoin on koululaitos epäonnistunut pahemman kerran. Oletan että suomen kieli sentään on äidinkielesi, tai edes turun kieli?

      • minä

        Jotkut koluavat keskusteluita läpi ja etsivät virheitä ja kommentoivat niitä. Saavat kai jotain mielihyvää. Mikä vittu on muuten "turun kieli"


      • arvaus
        minä kirjoitti:

        Jotkut koluavat keskusteluita läpi ja etsivät virheitä ja kommentoivat niitä. Saavat kai jotain mielihyvää. Mikä vittu on muuten "turun kieli"

        Veikkaisin että turun kieli on sitä etäisesti suomea muistuttavaa mongerrusta, jota Turkkuses kummalki pual jokke puhutaan.


      • kysymys
        arvaus kirjoitti:

        Veikkaisin että turun kieli on sitä etäisesti suomea muistuttavaa mongerrusta, jota Turkkuses kummalki pual jokke puhutaan.

        Missä on Turkkuses? Onko se tsadissa?


      • turkulainen
        arvaus kirjoitti:

        Veikkaisin että turun kieli on sitä etäisesti suomea muistuttavaa mongerrusta, jota Turkkuses kummalki pual jokke puhutaan.

        Mutta turussa ei sanota "Turkkuses" vaan "turus".


    • pösö

      PILKKAAT SIT JOKEREITA UUNO

    • fjf

      Ihan hyvä heitto. se on kyllä oikeasti:
      J okainen
      O n
      K erran
      E lämässään
      R unkannut
      I tsensä
      T ajuttomaksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe