kesäkuu laskettuaika

hg789ihy

Onkos muita kellä olis alustavan arvion mukaan laskettuaika kesäkuussa? Plussa senkun vahvistuu testissä ja rv 4 0 meneillään nyt, eli alussa ollaan. Mutta olis kiva jutskailla mahdollisesti kesäkuussa synnyttävien kanssa tai vaikka jos toivot kesävauvaa ja haaveilet plussasta eli piinapäivät olisi meneillään nyt :)

Toinen lapsi kyseessä jonka la 03.06.2010 laskurin mukaan menkoista laskettuna ja oviksesta laskettuna 04.06.2010 eli ihan sama...
Esikoinen täyttää juuri toukokuun lopulla 3 et vilskettä tulee riittämään. Pienellä avustuksella lapsoset saatu aluilleen et ihan luomuhommaa ei ole ollut. esikoista odotimme 5 vuotta ja toinen ilmoitti tulostaan yk 2:lla, joten oli hieman nopeampi toimitus :)

Pinoon vaan jos joku muukin on jo plussannut

12

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o164

YllätysPlussa tuli tiistaina, nyt meneillään 4 3. Tosiaan vähän yllärilapsi, mutta rakastettu silti :) Ja eka siis. LA 20.pvä omien laskujen mukaan, se ei oo kyllä mitenkään varma.

Onko sulla ollu jo oireita? Mulla oli kovat menkkakivut ja kuvotus. Nyt rinnat kipeet. Mut onhan tää aika kivaa :)

Täytyis vaan jaksaa keskittyä vielä ihan kaikkeen muuhun, mut ajatukset Hyvin herkästi karkaa vaan maha-asukkiin.

• hg789ihy

ei ole ollut oireita.ihan hyvin on ajatukset pysynyt arkisissa asioiss, ei ole neuvolaa vielä varattu. aion sanoa sukulaisille sitten vasta kuin on synnytys lähempänä. Miten te

• LA 21.6

Mäkin plussasin tiistaina, 4 0 oli silloin ja olin jo pari päivää ounastellut, kun ei ollut tiputellut niinkuin yleensä. eli la olis 21.6. oireina ajoittainen rintojen kivistys, tms kipu. eipä muuta. tosin eipä menkatkaan oireile, ovulaation tunnen voimakkaimmin normaalisti.

Eikös se klassinen 3kk/12vkoa ole joku suojaraja ennen kun kannattaa kertoa laajemmin. meillä on vielä tässä rakennushommaa ja kaikenlaista, ja senkään takia en aio pahemmin alkuun mainostaa asiaa, mun ei annettaisi tehdä yhtään mitään sitten. Mies toki tietää, ja siinäpä se.

Ihan kiva fiilis, en olisi uskonut että näin helposti napsahtaa, ja siksikin ei meinaa ihan joka hetki käsitttää olevansa raskaana oleva nainen :) Tuli siis ekasta yrityskierrosta ja kahdesta touhusta, kun on ollut hieman kiirettä.. Plussa pärähti tikkuun ihan heti. Toisaalta tiedän myös että moni menee kesken alussa, joten en nyt ihan kauheasti ole mielessäkään hehkuttanut. Mutta toivotaan nyt että toukka pysyy matkassa ja kaikki hyvin. Ultran jälkeenhän vissiin voisi kertoa, mutta en haluaisi että kaikki (isovanhemmat) alkaa suotta hössöttämäänkään, kun tässä on kaikenlaista muutakin mielessä, tavallaan onneksikin, menee just aika nopeesti ja voi aina puhua siitä. Neuvolaankaan ei oo pahemmin kiirettä, kunhan nyt saan aikaiseksi.

Mutta onhan tämä ihana uutinen! Onnea kaikille, sitä me vielä kuitenkin tarvitaan.

• Tiistaina tein raskaustestin ja plussa tuli. Vieläkin on epätodellinen olo, ei vaan usko, että on tärpännyt. Alkuviikosta oli vähäistä kuvotusta, ei muuten ollut oireita. Tänään ei kertaakaan ole ollut huono olo! Siitä sitten miettimään, että onko sittenkin jotain häikkää. Ei silti varmaan mitään sääntöä ole, että pitäisi aina vaan voida pahoin. Ja saattaahan olla, että saan pahoinvoinnista tarpeekseni lähitulevaisuudessa. Onko muilla ollut vastaavaa?

Itse laskujen mukaan olisi nyt rv 4 5 (jos olen oikein olen ymmärtänyt, että tiputtelupäiviä ei lasketa kiertoon) ja laskettu aika oli muistaakseni 19.6. Ollut kyllä vaihtelua kiertojen kestoissa, joten ihan varma en ole näistä..

Miten olette saaneet ajatukset pysymään arkisissa asioissa ja poissa peloista tms.? joko on neuvola varattu, milloin se on? Milloin meinaatte kertoa sukulaisille?

Tiedän, että näillä palstoilla roikkuminen ei auta, jos haluaa suunnata ajatuksia muualle, mutta toisaalta, kai sitä nyt muutaman päivän saa fiilistellä.. Ongelmaksi muodostuu vaan se, että aika lakkaa kulumasta, kun odottaa malttamattomasti tulevaa. Vielä on pitkä matka edessä..

Neuvolan ajattelin tilata vasta alkuviikosta, jotenkin ajattelen, että silloin olen pystynyt hillitsemään itseäni. En tiedä mitään paikkakuntani neuvolakäytännöistä, eli millä viikolla eka käynti yleensä on ja milloin ultrat. Entä missä vaiheessa varmistetaan, onko kyseessä oikea raskaus, ekassa ultrassako? No, nämä selviää varmasti aikanaan.

Me olemme ajattelleet kertoa sukulaisille ja ystäville uutiset vasta jouluna, silloin ollaan ylitetty se 12. rv ja toisaalta se on jotenkin niin hyvä joululahja!

Aika pitkä sepustus tuli näin ekaan viestiin, toivotaan paljon osallistujia tähän ketjuun! Ja kaikille onnellista odotusta

• JR

Mekin plussasimme tiistaina. Oli hieman epätodellinen olo.. koska vauva ei ollut ihan vielä ajatuksissa niin tiuhaan mutta erittäin tervetullut on

• _Marken

Pari viikkoa sitten plussattu, ensimmäistä odotetaan,tänään oli ensimmäinen neuvola.
      Laskettu aika 4.6. eli viikko 6 6 nyt menossa. :)
      Kenellekkään muille ei vielä kerrota kuin omille vanhemmille.

• Lacey-

Rv 7 menossa ja la 8.6 mutta saattaa muuttua ekalla neuvolakäynnillä. Onnea vaan muillekin kesäkuun odottajille! :) aika epätodellista se alkuun oli.
      Joku kyseli pahoinvoinnista, niin mulla ei ole ollut sitä ollenkaan enkä pidä sitä ollenkaan huolestuttavana. Toisilla on, toisilla ei. Väsymystä on kyllä senkin edestä sitte. :D

• Fia86

Viime maanantaina ja tiistaina plussasin, kiertopäivinä 35/35 ja 36/35. En malttanut odottaa pitempään, koska mun menkat on aina olleet tosi säännölliset (silloinkin kun en syönyt pillereitä). Ja pilleritkin lopetin vasta 2,5 kk sitten. En ois millään uskonut että voisin näin pian tulla raskaaksi, että tavallaan yllätysraskaus ;) Laskettu aika nettilaskurin mukaan ois 21.6. Ja ensimmäinen nyytti olisi siis tulossa

• Lacey-

Lahdesta. :) Kiva saada vähän juttuseuraa tästä, kun samaan aikaan suht koht kaikki odotellaan. :)

• _Marken
        Lacey- kirjoitti:

Lahdesta. :) Kiva saada vähän juttuseuraa tästä, kun samaan aikaan suht koht kaikki odotellaan. :)

Espoossa. Mullakaan ei ole ollu pahoinvointia kuin autossa ollessa kun hapekas ilma loppuu niin nopeasti, ja muita oireita aamu väsy ettei jaksais nousta ja nännit on herkemmät. Meillä pitäisi olla kuukauden päästä aika ultraan ja lääkärille, jota on kuulemma vaikea saada. Saa nähdä pikkuisen ja kuulla sen sydämen. :)

• BigSister86

olis 17.6. laskettu aika.:)
      Ei mitään oireita enää, ensimmäinen viikko plussauksen jälkeen oli menkkamaisia kipuja (tosin lievempiä ku menkkojen aikana) ja väsymystä. Mut nyt ei viikkoon mitään. Ystävien mielestä ei pitäs olla huolissaan vaikka oireet yhtäkkiä loppuivat. Meillä olis eka varhaisultra 26.10 ja toivotaan et kaikki on ok!
      Hoidot piti aloittaa kun tuli melkein vuosi yritystä täyteen ja kerettii tutkimuksissakin jo käydä.

• _merita_

helou! liityn siis joukkoon iloiseen!=) plussasin tiistaina, torstaina vielä varmistuksena toinen plussa testiin. nyt en sit tiedä, mikä rv olisi menoillaan, kun kierto on pitkä, n.45pv. viime menkoista laskettuna meneillään olisi rv6, mutta laskurit, joihin merkitään kierron pituus, antavat tulokseksi rv 4. mitä sitä sit uskoisi? ens keskiviikkona ensimmäinen neuvolakäynti. rutiinilla taitaa mennä, kun jo kolmatta odotan!=) ensimmäisinä oireina ollut rintojen arkuus, väsymys, ärtymys, huonovointisuus(varsinkin iltaisin) ja alavatsakivut. tuo ärtymys jatkuu valitettavasti pitkään, jos aikaisempia raskauksia muistelee...voi perhe parkaa!=) laskettu aika olisi kesäkuussa, mut tarkkaa päivää en voi laskureilla laskea, kun ovat niin erilaisia....oiskohan sit vko 4 vai 6 menoillaan???(auttakaa viisaammat) kahden aikaisemman lapsen kohdalla tulivat raskaudet niin salakavalasti, kun menkkoja ollut näkynyt moneen kuukauteen. jossain välissä oli ovis tapahtunut ja heti tärpännyt.. tämän tapauksen kohdalla kerkesi kolmet menkat tulemaan ennen tärppiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163