Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaasosta eroon?

kyllästynyt

Hei, ongelmani on seuraavanlainen. Valitsin kaasoksi ihmisen, jolla on ilmeisesti a.o. rooli mennyt "nuppiin". Eli hän on alkanut järkkäilemään hääjuhliani mm. ketä kutsutaan, mitä syödään, millaista musiikkia soitetaan TÄYSIN KUULEMATTA MUN MIELIPIDETTÄNI!! En ollut koko kaasojutusta koskaan oikein kuullutkaan (maalta kun olen kotoisin), mutta sulhaseni mieliksi valitsin hommaan jonkun hänen siskonsa kaverin, joku kuulemma piti valita. Omat kaverini ovat aika kaukana, ja tajuttuani millainen pellehomma koko juttu näyttää olevan en olisi ketään heistä sellaiseen halunnutkaan. Mutta siis; ne on miun häät, ja nyt joku järkkää niitä kuiteski mun puolesta. Voiko kaasolle antaa potkut, ja sanoa että hoitelen ite?

5

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maria

      tottakai voi! sanot ihan rehellisesti mistä kenkä puristaa. kaason tehtävä on olla morsiamen tukena ja apuna niissä asioissa missä morsian apua tarvitsee. kaason ja morsiamen tulisi keskenään sopia mitkä hommat kuuluvat kaasolle. yleensä ne ovat pieniä käytännön järjestelyitä ja hääohjelmasta vastaa usein kaaso ja bestman.

      sano kaasollesi ette pidä hänen tyylistään. sinä itse saat päättää asioista, kaaso auttaa niiden toteuttamisessa. tai anna potkut!

      • Minni

        Laita hyvä ihminen kaaso vaihtoon heti! Itse tein sen virheen että ajattelin liikaa toisen tunteita ts. en halunnut loukata ja ilmoittaa että nyt riitti kaasoilut sinun osaltasi! Puututtiin mm. ketä kutsun polttareihin, mitä ei ainakaan lahjatoivelistalle, mitä kukkia ja millainen kampaus. Annoin mennä ohi sujuvasti ja toimin niinkuin itse halusin ja nyt jouduin katkasemaan välini "ystävään" joka viinan voimalla aloitti massiivisen mollaamisen häiden jälkeen ja vielläpä siskolleni. Kuinkas ollakkaan luuli sekoittavansa siskosten välit eikä siinä sitten onnistunut. Mikä saa ihmisen 7 vuoden jälkeen muuttumaan noin totaalisesti? Kateus, katkeruus vai oman elämän tylsyys? Mainittakoon kaason ikä 32v ja minä vuosi sitten onnellisesti vihitty 36v. Mitäs piditte? Maton vetäminen jalkojen alta sai uusia piirteitä!


    • Tonttu

      vaan jos ei miellytä. Vai piti ottaa sulhasen siskon kaveri... ettei ois ollu vaan vähän muutaki...

    • Piia

      On tainnut kaasokin ymmärtää tehtävänsä väärin. Puhu asiasta suoraan neidolle itselleen ja kerro, ettet tarvitse hänen apuaan. Ja mitä tulee kaason valintaan... Yleensä hän on yksi läheisistä ystävistä tai kenties oma sisko tms. eikä sulhasen kaiman kummin kaveri, joka ei sinua edes henk. koht. välttämättä tunne laisinkaan. Miten sellainen ihminen edes osaa ohjelmaa järjestää sinun makusi mukaan?!

      Anna kaasoasioiden olla kokonaan tai vaihda läheisempään ihmiseen. Ei tuollaista tarvitse katsoa.

      Nimimerkillä... itselläni oli yli-innokas uusi tuttavuus, joka ei meinannut ottaa ymmärtääkseen, että kaasoni tulee olemaan joku pitempiaikainen tuttavuus ja läheisempi ystävä... Meni kuitenkin perille - ja naimisissa ollaan :)

    • Kaaso

      Eiks kaaso oo morsiamen pukija... ja morsiamen apuna kaikessa sitten hääpäivänä? Eihän sen tartte kaikkeen puuttua... vai oonko mä käsittäny
      tehtäväni väärin? Auts, pitääx munki alkaa joteski höösäämään, eiks riitä et pidän hääpäivänä huolen morsiamen hyvinvoinnista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe