Hei, ongelmani on seuraavanlainen. Valitsin kaasoksi ihmisen, jolla on ilmeisesti a.o. rooli mennyt "nuppiin". Eli hän on alkanut järkkäilemään hääjuhliani mm. ketä kutsutaan, mitä syödään, millaista musiikkia soitetaan TÄYSIN KUULEMATTA MUN MIELIPIDETTÄNI!! En ollut koko kaasojutusta koskaan oikein kuullutkaan (maalta kun olen kotoisin), mutta sulhaseni mieliksi valitsin hommaan jonkun hänen siskonsa kaverin, joku kuulemma piti valita. Omat kaverini ovat aika kaukana, ja tajuttuani millainen pellehomma koko juttu näyttää olevan en olisi ketään heistä sellaiseen halunnutkaan. Mutta siis; ne on miun häät, ja nyt joku järkkää niitä kuiteski mun puolesta. Voiko kaasolle antaa potkut, ja sanoa että hoitelen ite?
kaasosta eroon?
5
2993
Vastaukset
- maria
tottakai voi! sanot ihan rehellisesti mistä kenkä puristaa. kaason tehtävä on olla morsiamen tukena ja apuna niissä asioissa missä morsian apua tarvitsee. kaason ja morsiamen tulisi keskenään sopia mitkä hommat kuuluvat kaasolle. yleensä ne ovat pieniä käytännön järjestelyitä ja hääohjelmasta vastaa usein kaaso ja bestman.
sano kaasollesi ette pidä hänen tyylistään. sinä itse saat päättää asioista, kaaso auttaa niiden toteuttamisessa. tai anna potkut!- Minni
Laita hyvä ihminen kaaso vaihtoon heti! Itse tein sen virheen että ajattelin liikaa toisen tunteita ts. en halunnut loukata ja ilmoittaa että nyt riitti kaasoilut sinun osaltasi! Puututtiin mm. ketä kutsun polttareihin, mitä ei ainakaan lahjatoivelistalle, mitä kukkia ja millainen kampaus. Annoin mennä ohi sujuvasti ja toimin niinkuin itse halusin ja nyt jouduin katkasemaan välini "ystävään" joka viinan voimalla aloitti massiivisen mollaamisen häiden jälkeen ja vielläpä siskolleni. Kuinkas ollakkaan luuli sekoittavansa siskosten välit eikä siinä sitten onnistunut. Mikä saa ihmisen 7 vuoden jälkeen muuttumaan noin totaalisesti? Kateus, katkeruus vai oman elämän tylsyys? Mainittakoon kaason ikä 32v ja minä vuosi sitten onnellisesti vihitty 36v. Mitäs piditte? Maton vetäminen jalkojen alta sai uusia piirteitä!
- Tonttu
vaan jos ei miellytä. Vai piti ottaa sulhasen siskon kaveri... ettei ois ollu vaan vähän muutaki...
- Piia
On tainnut kaasokin ymmärtää tehtävänsä väärin. Puhu asiasta suoraan neidolle itselleen ja kerro, ettet tarvitse hänen apuaan. Ja mitä tulee kaason valintaan... Yleensä hän on yksi läheisistä ystävistä tai kenties oma sisko tms. eikä sulhasen kaiman kummin kaveri, joka ei sinua edes henk. koht. välttämättä tunne laisinkaan. Miten sellainen ihminen edes osaa ohjelmaa järjestää sinun makusi mukaan?!
Anna kaasoasioiden olla kokonaan tai vaihda läheisempään ihmiseen. Ei tuollaista tarvitse katsoa.
Nimimerkillä... itselläni oli yli-innokas uusi tuttavuus, joka ei meinannut ottaa ymmärtääkseen, että kaasoni tulee olemaan joku pitempiaikainen tuttavuus ja läheisempi ystävä... Meni kuitenkin perille - ja naimisissa ollaan :) - Kaaso
Eiks kaaso oo morsiamen pukija... ja morsiamen apuna kaikessa sitten hääpäivänä? Eihän sen tartte kaikkeen puuttua... vai oonko mä käsittäny
tehtäväni väärin? Auts, pitääx munki alkaa joteski höösäämään, eiks riitä et pidän hääpäivänä huolen morsiamen hyvinvoinnista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882