hei ! maanäyte rasiat unohtu lähettää ja nyt ne ovat kuivuneet rasioissaan ! haittaako vai ei??
maanäytteet
6
1102
Vastaukset
- bfgfoood
Ne kuivaa ja jauhaa kaikki näytteet ennen niiden tutkimista.
Olet vain ohittanut yhden työvaiheen. :)- tippatepa
haluat, että niiden pitää olla välttämättä kosteita, niin voithan lorauttaa rasioihin vähän vetta kraanasta.
- ei saa postimaksua..
Eihän siitä muuta haittaa ole, kuin säästät hieman postimaksuissa ja jää enempi tuki-euroja piirongin laatikkoon. Itse kuivatan aina näytteet ennen lähettämistä pannuhuoneessa, koska suuressa määrässä postimaksu tuntuu ja silläkin säästöllä saa vaikka ostaa ruokaa perheelle.
- vaikka
kossua janoon
- ndvnhäiääääoi
näyttää olevan taas väärä tietoa. Viljelijän ei tarvitse maksaa näytteitten lähettämisestä postimaksua, vaan sen maksaa vastaanottaja, eli esim. Viljavuuspalvelu. Tiedoksi vain sossupummeille näin jälkikäteen.
- Ei sossupummi
ndvnhäiääääoi kirjoitti:
näyttää olevan taas väärä tietoa. Viljelijän ei tarvitse maksaa näytteitten lähettämisestä postimaksua, vaan sen maksaa vastaanottaja, eli esim. Viljavuuspalvelu. Tiedoksi vain sossupummeille näin jälkikäteen.
Postimaksun maksaa viljelijä, joko lähettäessään näytteet tutkittaviksi, taikka saadessaan tulokset analyysistä. Itse lähetän näytteet ja maksan silloin lähetyksen yhteydessä postikulut. Tämän olen havainnut edullisimmaksi vaihtoehdoksi omalla kohdallani, enkä käytä tuota esim.Viljavuuspalvelua, jota aiemmin käytin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003945715- 202364
- 1982201
- 1121584
- 881527
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816