TYTÖT!

Vihreeeee-

Te olette itse syyllisiä siihen, että monet maahanmuuttaja miehet "ahdistelevat" ja "ahdistelevat seksuaalisesti" teitä! Te pukeudutte kuin huorat!! Ottakaa huomioon, että monet heidän kulttuurien naisista käyttävät kaapua ja huntua, joka estää kaiken kiinnostuksen heräämisen seksuaalisesti. Mies näkee vain sen kauneuden, eikä mieleen tule heti seksi!!!

Minkä takia te hyökkäätte MaMu kulttuureita vastaan tuolla tavalla?!? Te tiedätte, että teidät tullaan raiskaamaan, jos kuljette ilman vaatteita yömyöhään, ON VAIN SATTUMAA, JOS SE ON MaMu!
Te taidatte oikeasti haluta, että MaMuja erotetaan maasta "rikollisuutta" perusteena käyttäen!!!

Minä kunnioitan heidän kulttuuriaan, enkä pukeudu kuin huora, käytän yksinkertaista "housu-paita"-muotia, eikä yksikään MaMu ole tullut ahdistelemaan!

Kasvakaa aikuisiksi, te pikku-huorat!

19

873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfhytfjyh

ja en esittele mitenkään itseäni ja muotojani, nytkin kulkenut pitkässä löysässä hupparissa ja ollu joskus pillifarkut ja joskus lökärit ni on kyllä tultu ahdistelemaan. tapauskohtasta. mut kyllähän se alkaa jo vituttamaa iha oikeesti. toisaalt en niille ala mitää puhuu jos joku tulee ahdistelee, mumisen vaa jtn ja kävelen ohi

• dasdadas

Sinä kunnioitat heidän kulttuurejaan, mutta miten on, saatko vastakaikua? Ilmeisesti et vastavuoroisuutta edes kaipaa, onhan mamuilla "niiiiiiin pätevät syytkin" olla kunnioittamatta meitä. Kaavuttomuus ja avonainen paita, what? Ja ilmeisesti Suomen lait (raiskaaminen kielletty) ovat täysin mitättömiä kun mamu kohtaa kulttuurishokkeja eli vähäpukeisia naisia?

Taidat olla provo tai ihan liian nöyrä. Tai ehkä kannattaisi suosiolla muuttaa ulkomaille jos arvostus omaa kulttuuria kohtaan on noin alhaalla.

• 17-year-old girl

Se ei todellakaan IKINÄ ole uhrin vika! Kyseisten raiskaajien ynnä muiden hiplaajien moraali sattuu vaan olemaan huolestuttavan alhaalla. Itselläsikin taitaa olla vähän parantamisen varaa..?!

Itselläni on kokemusta tuosta hiplailusta "mamun" toimesta, vaikka päällä oli tavallinen t-paita ja farkut.
      Maassa maan tavalla. Se, että ei pukeudu telttaan, ei tarkoita sitä, että olisi huora.

• äskeinen

Siinähän sitten kunnioitat kun kyseisissä maissa naisten oikeidet ovat järkyttävävän huonot. Pettämisestä kivitys yms. Jossakin muslimi-maassa aiotaan laillistaa vaimon avioliiton-sisäinen raiskaus.
        Minulla ei sinänsä ole mitään muslimeja vastaan, mutta mitä osa heistä tekee uskonsa varjolla, onkin eri asia.

• Endlösung

Miten niin itse syyllisiä? Eikö ahdistelevalla maahanmuuttajalla muka ole itsekuria käyttäytyä ihmismäisesti? Jos ei ole, kyseessä on varmastikin ali-ihminen tai jokin muu älytön otus.
      Syy on kuitenkin ahdistelijan, oli hän sitten maahanmuuttaja tai joku normaali henkilö.

"Ottakaa huomioon, että monet heidän kulttuurien naisista käyttävät kaapua ja huntua, joka estää kaiken kiinnostuksen heräämisen seksuaalisesti. Mies näkee vain sen kauneuden, eikä mieleen tule heti seksi!!!"
      ^^Tämä paljasti, että ajattelet maahanmuuttajien olevan normaalia yksinkertaisempia. Luulet että jokin typerä kaapu estää raiskatuksi joutumisen ja seksin ajattelun. Ja minkä kauneuden (kauheuden) mies mahtaa nähdä? Kaavunko (, joka ei ole mitenkään kaunis)?

"Te taidatte oikeasti haluta, että MaMuja erotetaan maasta "rikollisuutta" perusteena käyttäen!!!"
      ^^Kyllä! Suomi ei mielestäni tarvitse enempää potentiaalisia rikollisia, loisia tai työttömiä. Kunnolliset, työtä tekevät maahanmuuttajat ovat tervetulleita.

"Minä kunnioitan heidän kulttuuriaan, enkä pukeudu kuin huora, käytän yksinkertaista "housu-paita"-muotia, eikä yksikään MaMu ole tullut ahdistelemaan!"
      ^^Miksi ihmeessä kunnioitat heidän kulttuuriaan, kun hekään eivät kunnioita meidän? Vaativat esim. perinteisten joulujuhlien poistamista yms., koska niissä on liikaa enemmistön uskontoa. Jos ei miellytä, voisivat pysyä poissa. Suomessa ollaan liian suvaitsevaisia vähemmistöjä kohtaan, ja pitäisi muistaa, että vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää. Jos olet maahanmuuttajana jossakin esim. islamilaisessa valtiossa, luuletko heidän tekevän joitakin muutoksia, jotta sopeutuisit paremmin heidän kulttuuriinsa? Turha luulo!

• sddwe

*otsikko*

• lisbeth_

Kyllä sen miehen pitäisi pystyä hillitsemään omia halujaan vaikka näkisikin minihameeseen pukeutuneen naisen... Se ei ole todellakaan mikään peruste raiskaamiselle tai ahdistelulle että on sattunut laittamaan vähän paljastavammat vaatteet! Siis haloo, kuulukoon mihin kulttuuriin tai uskontokuntaan tahansa, niin ei se oikeuta raiskaamaan pukeutumisen perusteella, eikö tuo nyt ole ihan päivänselvä asia?! Eihän naisetkaan yritä ahdistella miehiä vain siksi että he olisivat pukeutuneet vaikkapa liian tiukkoihin farkkuihin tai jotain... Että ihan turha on syyttää naista huoramaisesta pukeutumisesta, sellainen mies on päästään sekaisin joka haluaa raiskata naisen! Aika huolestuttavaa jos ei pysty hillitsemään omia halujaan nähdessään minihameeseen/avonaiseen paitaan pukeutuneen ihmisen, se on mun mielipide.

• miesmies89

Kyllä mä voin sanoa että jos liian vähäpukeisesti pukeutuu tai muuten liian paljon seksuaalista halua herättävästi niin on naisessaki vikaa, mut kyllä minäki olen täysin sitä mieltä että mies on aika heikko ja tyhmä persoona jos ei pysty hillitsemään halujaan. Sitäpaitsi näiden ihmisten kulttuuriin pitäisi minun tietääkseni kuulua sellainenki sääntö että miehen täytyy pidättäytyä haluistaan.Raiskaamiselle tai muullekkaan seksuaaliselle ahdistelulle ei ole mitään syytä. Se on kaikinpuolin sairasta touhua.

• __depressed__
        miesmies89 kirjoitti:

Kyllä mä voin sanoa että jos liian vähäpukeisesti pukeutuu tai muuten liian paljon seksuaalista halua herättävästi niin on naisessaki vikaa, mut kyllä minäki olen täysin sitä mieltä että mies on aika heikko ja tyhmä persoona jos ei pysty hillitsemään halujaan. Sitäpaitsi näiden ihmisten kulttuuriin pitäisi minun tietääkseni kuulua sellainenki sääntö että miehen täytyy pidättäytyä haluistaan.Raiskaamiselle tai muullekkaan seksuaaliselle ahdistelulle ei ole mitään syytä. Se on kaikinpuolin sairasta touhua.

olen kyllä joutunut näitä maahanmuuttajia kohtaan. Pukeudun täysin normaalisti, näin syksyaikaan ihan runsaastikin. (ihan on pitkikset housujen alla!) Täällä meilläpäin näitä maahanmuuttajia kyllä näyttää olevan. Yleensä arvostan ihmisiä sellaisina kuin mitä he ovat, mutta tämä menee yli ymmärryksen. Koskapa jos joskus kävelen yksin kadulla (on sitten päivä tai ilta) ja vastaan tulee maahanmuuttaja tai kuka tahansa, tietysti hymyilen kohtelijaisuussyistä. MIKSI MAMUT TULKITSEVAT TÄMÄN, ETTÄ HALUAISIN HYPÄTÄ HEIDÄN KANSSAAN SÄNKYYN? Lähtevät seuraamaan ja pyytelevät puhelinnumeroita vaikka huomaavat varmasti että en halua lähempää tuttavuutta. se on ahdistavaa nuorelle naiselle! :(

• pjaaryna
        __depressed__ kirjoitti:

olen kyllä joutunut näitä maahanmuuttajia kohtaan. Pukeudun täysin normaalisti, näin syksyaikaan ihan runsaastikin. (ihan on pitkikset housujen alla!) Täällä meilläpäin näitä maahanmuuttajia kyllä näyttää olevan. Yleensä arvostan ihmisiä sellaisina kuin mitä he ovat, mutta tämä menee yli ymmärryksen. Koskapa jos joskus kävelen yksin kadulla (on sitten päivä tai ilta) ja vastaan tulee maahanmuuttaja tai kuka tahansa, tietysti hymyilen kohtelijaisuussyistä. MIKSI MAMUT TULKITSEVAT TÄMÄN, ETTÄ HALUAISIN HYPÄTÄ HEIDÄN KANSSAAN SÄNKYYN? Lähtevät seuraamaan ja pyytelevät puhelinnumeroita vaikka huomaavat varmasti että en halua lähempää tuttavuutta. se on ahdistavaa nuorelle naiselle! :(

Pitäisikö sitten maahanmuuttajille alkaa antamaan esim jossain vastaanottokeskuksissa opetusta suomalaisesta "pukeutumiskulttuurista"? Tosin voisi sitä kukin itsekin peiliin joskus katsoa ennen kuin lähtee kotiovesta ulos. Toki kulttuurit ovat tietysti erilaisia, täällä on ihan ok pukeutua niin kuin lystää mutta ehkä tämän mamun kotimaassa joku tietty pukeutumistyyli ja ele (esim tuntemattoman naisen hymy) on lupa edetä makuuhuoneeseen asti...

• :P:P:P:P
        __depressed__ kirjoitti:

joissakin maissa pelkkä katsekontakti merkitsee, että on kiinnostunut.. joten katse tiukasti eteen äläkä vilkasekaan mamuja!

• Vaikka kulkisin kadulla alasti, kenelläkään ei oo oikeutta koskea muhun. Piste.

• ersdtgulhykjlmölä

NO ALETAA VITTU KAIKKI PUKEUTUU JOHONKI KAAPUIHI JA LAITETAA HUIVIT PÄÄHÄ! SITÄKÖ HALUAT!? HELVETIN SIKA TAJUA ETTÄ TÄMÄ ON PERKELE SUOMI EIKÄ MIKÄÄ AFGANISTAN! USEIMMAT SUOMALAISET PUKEUTUVAT KUITENKIN NORMAALISTI, EIKÄ "HUORAMAISESTI" NIIN KUIN VÄITIT, MUTTA JOS NE TELTTAPUVUT KIINNOSTAA NIIN MUUTA SINNE AFGANISTANIIN ÄLÄKÄ INISE JOSSAI VITUN KESKUSTELUPALSTALLA!!! JA MIKÄ OIKEUTTAA SINUA VÄITTÄMÄÄN ETTÄ ON UHRIN VIKA JOS HÄNET RAISKATAAN?! VIKA ON RAISKAAJAN PÄÄSSÄ EIKÄ UHRIN PUKEUTUMISESSA! NE MAAHANMUUTTAJAT JOTKA EIVÄT ARVOSTA MEIDÄN MAAMME KULTTUURIA, SAISIVAT PAINUA SINNE MISTÄ TULIVATKIN!! HÄPEÄ, KUN VIELÄ SUOMALAISENA KEHTAAT PUOLUSTELLA NIITÄ MUSLIMEJA, JOTKA OVAT RAISKANNEET JA TULEVAT YHÄ RAISKAAMAAN SEN VUOKSI ETTÄ UHRI EI OLE KÄYTTÄNYN HUIVIA!!!! VOI SAATANAN PERKELE! OOTAS VAAN KU OSUU SUN KOHDALLES PIMEÄNÄ TALVI-ILTANA!!!!

• muka huora? NOUP!

Onko se muka huora-pukeutumista jos käyttää vartalon myötäisiä vaatteita? Tai minihametta? Ei todellakaan ole! Pitäiskö kaikkien naisten muka alkaa pukeutua kuin maahanmuuttajien kulttuurissa on tapana, jos he tulevat asumaan MEIDÄN maahamme? Itse käytän kyllä sekä löysää hupparia matalapohjaisten kenkien kanssa että myös tiukkaa vartalonmyötäistä hieman avarakaula-aukkoista paitaa korkkarisaappaitten kanssa. En itse ainakaan jätä tätä viimeisenä mainitsemaani pukeutumista pois vain sen takia, että kaapu-kulttuuri miehet tulevat asumaan tänne!
      On se kyllä törkeää tuollalailla sanoa ihmisiä huoriksi, jos he sattuvat käyttämään muita vaatteita kuin löysiä kaikki paikat peittäviä vaatteita.
      Itse tunnen monta maahanmuuttaja-miestä, jotka eivät voisi ikinä ahdistella naisia, vaikka heillä olisi mitkä vaatteet päällä. Kyllä niitä ahdistelijoita ihan perussuomalaisistakin löytyy, että pitäisikö sitten pukeutua kaapuihin ihan vain suomalaisten miesten takia? Jo on nyt kumma, ettei ihmiset saa enää pukeutua niin kuin lystäävät ilman, että joku aukoo päätään siitä!

• fefbhgbhjvb

Toi on kenties paskin teksti ikinä! Syy ei ikinä... ei ikinä ole uhrin!

• Supa97

Kaikki eivät läheskään pukeudu "vähäisiin vaatteisiin"! Niitäkin on, mutta sinuna en haukkuisi kaikkia maailman naisia!

• Anonyymi

Euroopassa järkyttävät määrät uhreja. Ja aloittaja, syyttää heitä.
        Kuvottavaa!

• Anonyymi

Mene heidän maahansa kunnioittamaan heitä kulttuurissaan.

Suomi on Suomalaisten kotimaa. Ja meillä on laki, joka on Suomalaisten puolella.

Itsensä paljastelu on kielletty, ja siihen puututaan. Somessa, se on monelle ammatti.

• Anonyymi

Kulkiko vanhus ilman vaatteita kerrostalonsa pyykkituvassa, kun tuli raiskatuksi?

Ukrimäärät kasvaa, Suomessa!!!!

Äänestäkää Viisaammin. Jotta Suomalaiset saisivat olla Turvassa hyökkääjiltä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4696
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2159
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1698
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      178
      1669
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      165
      1537
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      278
      1372
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      198
      1219
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      87
      1152
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      204
      1136
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1094
    Aihe