EI TARVITA ENÄÄ TALOSSA SUNNUNTAINA KOLME NAISTA TULEE TALOON.
MINNA ULOS
5
422
Vastaukset
- dyuszrttg
minnaa ei tarvita enää, ja uskon kyllä että lähtee sunnuntaina. minna on historiaa.
- kiva olis nähdä
olis kyllä mielenkiintoista, miten suhtautuu Minna uusiin tyttöihin?..tai uuteen mieheen?
- fgdfgdfg
kiva olis nähdä kirjoitti:
olis kyllä mielenkiintoista, miten suhtautuu Minna uusiin tyttöihin?..tai uuteen mieheen?
Niin, kun Minna ei edes ole oikea nainen vaan pipo päässä turpa auki räkättävä äijä. Hyi hitto.
- ärsyyntynyt
minna on m..a haukka
- Out!
tilanteesta tulee erittäin mielenkiintoinen. 3 alkuperäistä naista ja 3 uutta. Tilanne on kutkuttava, koska molemmissa on se ns. kolmas pyörä. Kuka alkuperäisistä kokee jäävänsä yksin. Ja kuka uusista. Jos Minna lähtee, niin mehän tiedetään, että Käpä ja Dana tukeutuvat toisiinsa. Jos taas Minnakin on talossa mukana, on mielenkiintoista nähdä, miten tapahtumat etenevät...
Sampo nyt on niin loppuun kyllästyttänyt juttu, eikä hänellä ole tarjottavaa katsojille.
Miettikää äänestäjät siis kuvioo sillä lailla, että minkälaisia draamoja on kiinnostavinta katsoa...
Sampo kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498