Iltapala

sivupersooNaNa

13

306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkl???

pari voileipää ja aika ison palan kimppamunkkia,kalorimäärästä en tiedä

• Putkivalo

Tuliko sokerihumala? Onko tänään kankkusta? Morkkista?

Vetäisin eilen varmaan vielä enemmän niitä kaloreita, juhlittin 2 x 11 vee koko hela päivän. Mutakakkua tulee korvistakin *ihan kuuro* :) Joten kiitos jumppaohjeesta! Tarpeeseen tulee. Laitan tuon nonstoppina nyt kun LOMAA ja kaikki :)) Mutta mistä mä tuon pallon saisin? Kissa alkaa kyllä olla tuon kokoinen... meidän pikku palleroinen..

• perjantain kunniaks jättipallo jättipulloon? Pullo ylös, pullo alas, pullo ylös....

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

perjantain kunniaks jättipallo jättipulloon? Pullo ylös, pullo alas, pullo ylös....

Tiiä minkän sixpäkin siitä sais :P Nousu-lasku-nousu-lasku jne.. :)))

Ruuasta puheenollen luin muuten juuri eilen keittokirjaa vuodelta 1952. Siinä puhuttiin aladoobista nimellä á la daube. Mä arvasin että siinä ruuassa on jotain epäilyttävää! Sehän kuulostaa ihan... daubelta.

Mitäs sun Misselle kuuluu?

• Putkivalo kirjoitti:

Tiiä minkän sixpäkin siitä sais :P Nousu-lasku-nousu-lasku jne.. :)))

Ruuasta puheenollen luin muuten juuri eilen keittokirjaa vuodelta 1952. Siinä puhuttiin aladoobista nimellä á la daube. Mä arvasin että siinä ruuassa on jotain epäilyttävää! Sehän kuulostaa ihan... daubelta.

Mitäs sun Misselle kuuluu?

tietty muutakin liikuntaa harrastaa kuten suorittaa esim miesten perinteisen kympin. Tosin meidän kylässä ei ole kymmentä kaljabaaria, pakko kait heittää kierros kahteen kertaan! :))

Onks toi alatoopi keitto? Aattelin vaan kun kerran ohje KEITTOkirjaan on laitettu. Vai onks se kirja tarkoitettu keitettäväksi? Tosin kyllä vähän epäilyttää, olisko jo parasta ennen päivää mennyt ohi. No saattaahan se tietty olla kaivettu esiin Ruotsin puolustusvoimien varmuusvarastosta.

Misse voi aika paksusti. Jotenkin oon vähän kade Misselle, se kun vaan vetää lonkkaa sohvalla aamusta kun kä lähden duuniin- kuin myös kun palaan. Onkohan ihminen oikein viisas, kun viitsii moista koiran virkaa hoitaa vuodesta toiseen samaan aikaan kun lemmikkinsä viettää kissanpäiviä? No siinämielessä luonto tasoittaa, että katin elämä on paljon lyhempi kuin ihmisen. Munkin 16v karvakasalla on kulumia takatassujen nivelissä ja meno pikkuisen kankeaa.

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

tietty muutakin liikuntaa harrastaa kuten suorittaa esim miesten perinteisen kympin. Tosin meidän kylässä ei ole kymmentä kaljabaaria, pakko kait heittää kierros kahteen kertaan! :))

Onks toi alatoopi keitto? Aattelin vaan kun kerran ohje KEITTOkirjaan on laitettu. Vai onks se kirja tarkoitettu keitettäväksi? Tosin kyllä vähän epäilyttää, olisko jo parasta ennen päivää mennyt ohi. No saattaahan se tietty olla kaivettu esiin Ruotsin puolustusvoimien varmuusvarastosta.

Misse voi aika paksusti. Jotenkin oon vähän kade Misselle, se kun vaan vetää lonkkaa sohvalla aamusta kun kä lähden duuniin- kuin myös kun palaan. Onkohan ihminen oikein viisas, kun viitsii moista koiran virkaa hoitaa vuodesta toiseen samaan aikaan kun lemmikkinsä viettää kissanpäiviä? No siinämielessä luonto tasoittaa, että katin elämä on paljon lyhempi kuin ihmisen. Munkin 16v karvakasalla on kulumia takatassujen nivelissä ja meno pikkuisen kankeaa.

Voithan sä heittäytyä maratoonarixi ja tehdä kuntakierros :)) Riittäiskö kunto vai tarttisko mennä korkean paikan leirille Sky Bariin..

Heh, keittokirja :)) No ei meillä kukaan huomaa mitään parasta ennen pvmiä kun kaikki maistuu samalle.. höm, tummahkolle...

Aattele jos Misse ja Kolli menisivät ryhdikkäästi töihin ja tienaisivat rahaa terveydenhuoltoa varten, ehkä hekin eläis muutama vuosi lisää :)) nooh, ehkä ei tää kolli. Hyvä kun jaksaa tiskipyödälle hypätä. Kunnioitettava ikä Missellä!

• jussi hates jazz

minä tänään aattelin muutaman ottaa....;)

mäkin alotan aina lämmittelyillä, toi näyttää kovin hikiseltä lajilta, painaakin varmaan hirmusesti.

hieno homma muuten, keinuttelut ja heiluttelut ja kaikki.

josta tuli mieleeni, aattelin alottaa uuden kurssin kansalaisopistolla, pitäs vaan löytää sopiva ruunu ja oisin valmis ;)

http://www.youtube.com/watch?v=vJsZR3w776E

• Kurjenkello

Iltakahvin kanssa meni kuin vahingossa kolme palaa kääretorttua ja neljä ihan pientä (oikeasti pieniä) : ) piparia..........

Iltajumppa melkein pakollinen : )

• BööPöö

kuppia ja desilitran päälle....
      Noh ei hätiä, activia auttaa.. aamulla :)

• nuuh...

mutta laskeskelin, että sehän sisältää kaakaota ehkä n. 30% ja kaakaovoita mikä on terveellistä n. 30% jää vielä 40% mikä sisältää maitoa ehkä neljäsosan eli jäisi 30 g. Puolet sokeria eli 15g mikä ei sovi mulle yhtään ja 15% jotain huonoa rasvaa. Sokeri on kuitenkin pahin ja sitä tuli liikaa. Fazerin suklaa on hyvää, mutta olisin tyytyväinen, jos saisi vähän vähemmän makeaa suklaata. Makeiset on ällömakeita. Ja muualla Euroopassa ja USA:ssa syödään vielä mäkeampaa mikä ei ole enää edes hyvää. Onneksi kuitenkin söin makean lisäksi leipää ja terveellistä ruokaa. Tummasta suklaasta en tykkää. Valion jäätelöt on myös liian makeita. Ingman on nykyään parempi. Mutta jäätelöä en syö, koska se on lähinnä lisäainetta ja huonoa rasvaa. Valmistan itse jäätelön jäätelökoneessa. Kovetetut kasvirasvat ovat pahimpia myrkkyjä. Teen silloin kuin teen jäätelön kermasta, koska jonkin verran tarvitaan myös voita terveelliseen ruokavalioon ja makeutan sen intiaanisokerilla tai fruktoosilla tai banaanilla.

• nuuh...

toi ei iske. Toi hula-rengas on aika vaativa. Joskus yritän sitä pyörittää ja jos on mässännyt niin ei se kovin montaa kertaa pyöri. mut siinä joutuu tekee jotain. Mä heittelen ton jumpan silleen pienissä erissä. Raput, pari juoksuaskelta, kävelyy, vatsaliikkeitä, siltaa jne. Voi vaikka aamulla kerätä kalenteriin jotain juttuja pitkin päivää jossain kun kukaan ei nää tehdä sitten rauhas ne. Ja muistaa vetää syvään raitista ilmaa keuhkoihin ulkona. Aina ei kiinnosta urheilla innolla. Voi ottaa rennosti.

• N04+

En mä iltaisin syö mitään lihottavaa. Lopetan iltasyömisen viimeistyään klo 18 ja sen jälkeen vain hedelmiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      271
      10054
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      325
      7223
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      85
      1913
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      116
      1620
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1491
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1169
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      48
      959
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      818
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      762
    Aihe