Tyttöystävä hakkaa!

Mies 23v

Moi oon 23v mies ja mulla on tälläinen ongelma.
Mun tyttöystävä suuttuu helposti jos esim katson toista tyttöä edes hetken esim vahingossa hän tulee mustasukkaiseksi ja hakkaa mut heti kotona.
Joskus hän hakkaa minut todella pahasti ja olen useasti joutunut menemään sairaalaan esim murtuneiden luiden takia ja monesti sairaalassa kysellään että mitä tapahtui niin valehtelen että joku tuntematon kävi kimppuun, sillä en uskalla kertoa totuutta, enkä halua että tyttöystäväni joutuisi ongelmiin sillä rakastan häntä, ja luulen että kukaan ei edes uskois mua jos kertoisin.
Hän ei anna minun edes mennä ulos yksin sillä hän luulee että pettäisin häntä joten hän on aina mukana jos menen ulos, kerrankin kaverini kysyi että miten minulla on niin useasti silmä/silmät mustana niin sanon vain että " no anna olla vaan ", ja sit kaveri vitsillä siihen että " tuskin ne itestään tuommoseksi menee, sun tyttöystäväkö sua hakkaa? " niin tyttöystäväni luuli että olisin kertonut hänestä niin sitten kotona hän raivostui ja hakkasi mut todella pahasti ja lähti sitten ulos ja jätti mut sisälle itkemään, ja tuli myöhemmin takas kotiin ja pyysi anteeksi ja vei mut itse sairaalaan.
Hän suuttuu myös pienistäkin asioista kerrankin hän hakkasi minut vain sen takia kun katottiin ilalla telkkaria niin siinä oli joku vähäpukeinen nainen niin hän sanoi että " tykkäät varmaan katella tuota " ja sanoin että en ja hän vastasti " älä valehtele mulle" ja sitten hän hakkasi minut ja pyysi anteeksi parin tunnin päästä, tämä on tapahtunut usein.
Ollaan seurusteltu ja asuttu yhdessä jo 2.5 vuotta.
En kehtaa enään tavata kavereita tai vanhempia useasti
koska on aina joku paikka murtunut tai mustelmilla ja en keksi selityksiä enään.
Hän myös käyttää kaikki palkka rahani omiin tarkoituksiinsa ilam että kysyisin minulta jotain.
Tyttöystäväni on sanonut että jos kerron jollekkin tai jätän hänet hän hakkaa minut niin pahasti että en enään kävele, en halua edes jättää häntä sillä pidän hänestä sillä hän on ainut ihminen joka oikeasti välittää minusta, luulen että oon vaan niin ärsyttävä välillä joten saattaa olla munki vika?

21

3130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdewr

      Ja jos tämä ihme ja kumma onkin totta, niin annan sinulle yhden vinkin: jätä se. Olet ilmeisesti rakkaudesta sokaistunut kun annat sen tehdä sulle noin... Olet jonkun hullun kanssa yhdessä.

    • ..............

      "Tyttöystäväni on sanonut että jos kerron jollekkin tai jätän hänet hän hakkaa minut niin pahasti että en enään kävele, en halua edes jättää häntä sillä pidän hänestä sillä hän on ainut ihminen joka oikeasti välittää minusta"

      No tuo ei kyllä ole mitään välittämistä nähnytkään. Pelkkää hyväksikäyttöä. Hankkiudu nyt ihmeessä jollain tapaa eroon tuollaisesta.

    • jdoajiidahgaiu

      Sun kannattais jättää tommonen idiootti.

      Oletko harkinnut koskaan tekeväsi rikosilmoitusta poliisille? Tommoinen pahoinpitely on jo sen verran rajua luokkaa, että mikäli kertoisit siitä poliisille, niin tyttöystäväsi saisi melkoiset rapsut. Ei se ole noloa kertoa tommoisesta asiasta poliisille. Eivät ne kenellekkään siitä juorua, niillä on vaitiolovelvollisuus.

    • -

      Käykää jossain parisuhdeterapiassa. Tuo ei todellakaan ole sinun vikasi ja pakko teidän on tuohon saada apua.

    • Väkivalta on rikos

      Hyvä ystävä,

      hae ensin apua itsellesi, sinä olet uhri. En tiedä missä asut, mutta joka paikkakunnalta löytyy apua sinulle. Väkivallan käyttöön kuuluu, että tekijä saa uhrin tuntemaan syyllisyyttä. Jos rakastat tyttöystävääsi niin paljon kuin kerrot, on paras rakkaudenosoitus hakea apua; tyttöystävälläsi on todella paha olla/hän on mieletään sairas tai joku hänen menneisyydessään saa hänet käyttäytymään tuolla tavalla, hän tarvitsee apua! Jatkuessaan väkivalta vain raaistuu, kuten varmaan olet huomannut, tuskin haluat tyttöystävääsi vankilaan jos välität hänestä. Et pysty salailemaan jatkuvasti sitä, että sinua pahoinpidellään, joskus asia tulee ilmi eikä ole enää sinusta kiinni saako tyttöystäväsi rangaistusta vai ei.
      Ja kuten jo olet kokenut, väkivalta saa aikaan sen että alat vältellä muita ihmisiä, tyttöystäväsi käyttää sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa joka kapeuttaa sinun ihmissuhteita. En voi uskoa että sinulla ei ole ketään muuta joka välittäisi sinusta; muttta ensiksi sinun pitää oppia välittämään itse itsestäsi.

      Netistä voit myös etsiä paikkoja joissa autetaan ihmisiä väkivaltatilanteissa; naisten tekemä väkivalta on ollut jollakin tapaa tabu, mutta sitä tapahtuu kaikkialla ja jatkuvasti ja väkivaltatyöntekijät tietävät asian ja osaavat auttaa. Rohkeutta ja voimia sinulle, usko, että sinulla on kohtalotovereita ja voit saada tilanteeseen apua oikeasti.

    • Asiat kuntoon

      Vika ei todellakaan ole sinussa!

      Minusta tuntuu, ettette paljoa juttele keskenänne. Voisit kysyä, mikä tyttöystävääsi oikeasti vaivaa. Luulen että hänellä on masennus tai huono itsetunto tms.
      Mitä teet, kun hän hakkaa sinut? Etkö voi puolustautua, esimerkiksi pidellä häntä ranteista kiinni. Sinun täytyy kerätä rohkeutta! Sano hänelle myös jotakin, josta hän ymmärtää miten raukkamaista se on. Jos päätät tiukasti että sinuahan EI hakata, niin luultavasti tyttö hämmentyisi tästä ja lopettaisti. Ja sitten puhutte asiat halki... Voi olla että tarvitsette ammattiapua, mutta suhteenne on toki pelastettavissa.
      Ja ehdottomasti yhteyttä ulkomaailmaan, molemmille.

      Jaksamista sinulle, pian toivottavasti helpottaa.

    • Joku yössä

      Väkivaltaa ei tarvitse sietää.

      Poliisi ei mieti sukupuolisuuskysymyksiä rikosasioissa.

      Se on ensimmäinen askel, toinen rasti olisi välimatkan rakentaminen
      naiseesi.

      Hän kuulostaa patologiselta hyväksikäyttäjältä, joten terapia saattaa olla haihattelua.
      Tikusta asiaa!

      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

        ota sitä akkaa kurkust kiinni ja ärähä sille oikee kunnolla, ja laitat käden nyrkkiin olevinasi lyövän sitä(mutta älä lyö kuitenkaa...) kyllä pitäs uskoo... jos ei, nii akallas taitaa olla isommat munat ku sulla. kirjaimellisesti ja fyysisesti


      • ...
        jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        ota sitä akkaa kurkust kiinni ja ärähä sille oikee kunnolla, ja laitat käden nyrkkiin olevinasi lyövän sitä(mutta älä lyö kuitenkaa...) kyllä pitäs uskoo... jos ei, nii akallas taitaa olla isommat munat ku sulla. kirjaimellisesti ja fyysisesti

        "jos ei, nii akallas taitaa olla isommat munat ku sulla. kirjaimellisesti ja fyysisesti


    • alelilolu

      En tajua miten ihmiset tuomitsevat jos tyttöystävä hakkaa miestään, ihminen pahoinpitelee toista.
      Ymmärrän täysin, kuinka vaikea tilanne on, koska kuitenkin välität hänestä, et voi tietenkään takaisin lyödä, mikä ei kyllä asiaa ollenkaan ratkaisisi.
      Kannattaisi oikeasti jättää noin hirveä, ärsyttävä, turmeleva ja tyhmä nainen, olen varma että anstaitset paljon parempaa, ei kukaan tuollaista kohtelua ansaitse !! Jätä hänet, vie asia ehkä poliisille, laita hänet oikeasti maksamaan siitä mitä pahaa hän on sinulle aiheuttanut. Ei sun tarvitse oikeasti tuollaista kestää ja käydä läpi. Anna itsellesi arvoa, ja toimi oikein, olet se uhri tässä ja sulla on jokaikinen oikeus toimia.

    • norttisd

      Se vika ei taatusti oo sussa! Ja miten voit rakastaa tollast henkilöä? Älä kuuntele tommosia uhkailuja, että se hakkais sut jos kertosit jollekki. Se, et pyytää anteeks tollasten jälkee EI RIITÄ. Soita poliisille ja kerro kaikki. Tyttöystävän luota pois heti ja äkkiä. Ei tollanen käy! Äkkiä soitto 112, ja sitte lähet kiiruusti pois ton hirviön luota.
      Kun joku tuolla ehdotti, että menisit parisuhdeterapiaan, niin haloo! PARISUHDETERAPIAAN! Terapeuttiha soittas sitte viimestää poliisille. Parisuhdeterapiaan mennää, jos esim. parin kommunikaatio ei toimi. Ei jos vaimo katkoo mieheltä syyttä suotta luita.
      Varo, joskus se nainen hakkaa sut oikeesti niin pahasti, et et enää koskaa seiso/ees hengitä. 112!

    • Neiti hoitaja
    • ...

      Sun tyttöystävä taitaa olla tärähtynyt?!
      Mikä hiton oikeus sillä on lyödä sua?
      Ei ketään saa lyödä!!!!

    • Älä syytä itseäsi, kun tyttöystävälläsi on selvästi omia ongelmia.
      Koskaan kenelläkään ei ole tarpeeksi hyvää syytä lyödä toista ihmistä.
      Ja se on totta että seurustelusuhteessa nainen lyö useammin kuin mies.
      Hankkiudu tytöstä eroon niin saat elämäsi vielä raiteillesi.
      Hänhän käyttää sinua häikäilemättä hyväkseen ja tiedän että tiedät sen varmasti itsekkin.
      Rakkaus vain on pirullinen asia, kun se sokaisee totuudelta.
      Huonoon suhteeseen ei kannata ikinä jäädä.

    • -------

      Ikävähän tätä on lukea..
      Mut ihan rehellisesti, must kuulostais, että sun tyttöystävällä saattais olla itsetunto ongelmia jotka sit ilmenee tollasena alistamisena ja pahoinpitelynä...
      Katotte telkkaria ja saa raivarin... Toi on jo aika hälyttävää.
      Kysyn kysymyksen johon vastaat jos haluat. Miten paljon painat? Ja onko tyttöystäväsi miten paljon sinua isompi? Koska jos ruumiinsuhdanteet on jotain lähimainkaan, mitä keskiverto miehillä ja naisilla ne tuppaa olemaan, nää yhteenotot tuntuis aika uskomattomilta.
      Mietin myös tyttöystäväsi kokoa siltä vinkkeliltä, että jos on hieman ylimääräistä, se selittäisi itsetunto-ongelmat.

      Mut onnea jatkossa ja koita ihmeessä päättää tää tavalla tai toisella.

    • Hippi, mutta realist

      Lyö takaisin seuraavalla kerralla. Ihan sama tuleeko sen jälkeen itselle pataan, mutta saapahan ämmä maistaa omaa lääkettään.

      Hyökkäys on typerää, mutta puolustautuminen luonnollista. Sanokoon ituhipit mityä hyvänsä.

    • Tee nyt jotain!!

      Ilmoittaudu johonkin taistelu/itsepuolustus lajiin ja pistä muija kuriin! Kyl miehen pitäis naiselle pärjää! Vai onks se joku huumemössö?!(sitte kyl ymmärrän)

    • Purija

      Hakkaa, viiltele ja pure sitä ja sit jätä. Vaikka oon 20-vuotias poika, pidän puremisesta enkä välitä onko joku pahoinpitelijä mies tai nainen. Saat käyttää myös terä- ja tuliaseita kuhan se huutaa kivusta.

    • Anonyymi

      Samaistun

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2403
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1921
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      141
      1371
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1224
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe