Heippa. .esikoisellani oli käytössä carena free yhdistelmävaunut. olen tykännyt mutta ei mahtunu nukkumaan tarpeksi kauan, koska "ratasosa liin lyhyt" Olen miettinyt nyt uudelle vauvalle kuomurattaita johonka saa kantokopan...jne.. Mitä suosittelette ja sellanen missä saa sen nojan kokonaan alas..???
katoin netistä brio Race kuomurattaita. Luin myös että ovat hyvät mutta monet haukkuneetkin sitä ku ei saa kunnolla makuu asentoon!! siis voiko sellasia edes miettiä vauvalle jos sinne laittaa kantokopan.. en haluais kuitenkaan kauheen kalliita ja sen takia rattaat jotta menisi pidempään käytössä ja olisi vähän pienemmät ja kevyemmät työntää :)
vaunut/rattaat
mihha
2
266
Vastaukset
- xgfjks
brio raceihin ei mielestäni saa laitettua kantokoppaa koska menevät vain lepoasentoon joka on lähes pysty
- äiti09
Mun pojalla käytössä mustat Emman yhdistelmävaunut, jotka tosi hyvät. Saa selkänojan ihan alas ja pitkätila, että mahtuu isompikin lapsi makaamaan. Mukana tulee oma kantokoppa, joka sitten muuttuu kun lapsi tarpeeksi iso niin lämpöpussiksi. Maksavat uutena alle 300e. Tässä linkki:
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=42&valikoimaid=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782