Moikka
Minulla on IBM thinkpad 390x eli tuollainen 500mhz cpu.
Hiiten nuoli lähtee omia aikojaan liikkeelle, joko ylä-tai alakulmaan pikkuhiljaa valumaan.
Mitä kauemmin kone päällä se nopeampi se on.
Tässä mallissa tappihiiri, jolla sitä pystyy hallitsemaan mutta olen tuollaisen minihiiren lisännyt laitteeseen.
Onkohan jotain asetuksia debian lennyssä, millä sen saisi loukutettua paikalleen.:)
kiittäen vastauksista.
IBM thinkpad hiiri
2
423
Vastaukset
- :wq
> hiiren nuoli lähtee omia aikojaan liikkeelle <
Jos oikein ymmärsin niin kytkettynä on 2 hiirtä (tappi ja mini ). Toimivatko ne molemmat saman istunnon aikana eli voi lennossa käyttää kumpaa vaan?
Jospa näiden nisäkkäiden kemiat ei oikein sovi yhteen niin voisko vika johtua siitä? Tuon vois testata kytkemällä toinen pois käytöstä (esim. tappihiiri pois käytöstä kokonaan BIOSista?) ja katsoa vieläkö nuoli vaeltelee omia aikojaan kun toiminnassa on vain yksi osoitinlaite? - gfgg
Minulla on välillä samaa ThinkPad 600E:ssä (jossa on Etch), valumista yleensä "kaakkoon", ja olen tulkinnut sen laiteviaksi, tappihiiren mekanismin kulumiseksi tms., kun on aika vanha kone kyseessä. Tuollaista kiihtymistä päälläoloajan mukaan en tosin ole havainnut. Mielenkiintoista, jos joku tietää tarkemmin mistä johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä772727Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2811559Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991321Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3941260Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381007Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2929Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun321832Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254822