Ylen uutisissa näkyi ammattikuvaaja, jolla oli superzoomissa (Canon tai Panasonic) sellainen järkkärin lisäsalama. Sillä kuvaaja räpsi kuvia.
Miksi käytetään superzoomia, kun mediataloissa kyllä järkkäreitäkin riittäisi? Tuskin mitään B-tason kuvaajaa kuitenkaan oltiin laitettu Matti Vanhasta kuvaamaan.
Vastaus on varmaan siinä, että pokkarikin riittäisi. Nettilehtien 300x200 kuviin ja sanomalehtipaperille kuin ei mitään huippujälkeä saa.
Ammattikuvaajalla superzoom!
7
416
Vastaukset
ettei ollut pieni järkkäri, vaikka et saanut selvää merkistäkään?
Näin tänään lehtikuvaajan, jolla oli kamerana Panasonic Fz50. En oikein sitten tiedä tuota sanotte. Eikö tätä kutsuta nykyään superzoomiksi. Sellainen kuitenkin fotojournalistilla oli. Kaipa osa on siirtynyt pois järkkäreistä ainakin osittain. Toisinsanoen otetaan sellainen kamera, jonka kuva riittää kulloinkin
- nimimerkki erkki
hexi kirjoitti:
Näin tänään lehtikuvaajan, jolla oli kamerana Panasonic Fz50. En oikein sitten tiedä tuota sanotte. Eikö tätä kutsuta nykyään superzoomiksi. Sellainen kuitenkin fotojournalistilla oli. Kaipa osa on siirtynyt pois järkkäreistä ainakin osittain. Toisinsanoen otetaan sellainen kamera, jonka kuva riittää kulloinkin
Ihan hukkaan heitettyä rahaa jos pelkkää uutiskuvaa kuvailee järkkäreillä. Eri asia sitten jos vapaa-aikana ottaa oikeitakin kuvia.
- epätarkka p-silmä
Uutiskuvien laatuun riittäisi halvin kamerakänny.
Halpojen kännyköitten VGA-kuvat riittää satiaisen hanurin kokoisiin "suurennoksiin". Sellaisia ei käytetä missään.
- heheheheheheh
RepeRuutikallo kirjoitti:
Halpojen kännyköitten VGA-kuvat riittää satiaisen hanurin kokoisiin "suurennoksiin". Sellaisia ei käytetä missään.
Älä viisastele kun et tiedä asioista hevon vittuakaan. Mene pätemään sinne paikallisen nuorisodiskon sekaan.
heheheheheheh kirjoitti:
Älä viisastele kun et tiedä asioista hevon vittuakaan. Mene pätemään sinne paikallisen nuorisodiskon sekaan.
tiedän näköjään helvetisti enemmän kuin sinä, kun en löydä sulta mistään yhtään asiallista viestiä tietämisestä nyt puhumattakaan. Tyhjästä on tietysti paha nyhjästä. Perjantaipullo on näköjään sentään siellä jo korkattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470