Olen aikonut ostaa hydraulihalkaisijan mutta saanko vähentää siitä alvia ja onko se metsätalouden kalustoa?
hydraulihalkaisija ja verotus
4
1215
Vastaukset
- myyt,,,,
niin kaikki hankintakulut tietenkin laitat veropuolen kuoletuksiin ja vähennyksiin.
- Jos...
Saat vähentää alv:n vain jos kone liittyy jotenkin metsätalouteen. Äkkipäätä ei liity , paitsi jos teet klapeja ja myyt niitä ja maksat myynnistä alv:n. Omaan kotitalouskäyttöön ostetuista koneista ei nähdäkseni voi alvia vähentää.
- Velvollinen
Mikäli on alv velvollinen metsänhoitoon käytetyistä työkaluista huolimatta siitä tekekö koneilla myyntiin puuta vai ei.
- SEIPÄÄSTÄ!
Velvollinen kirjoitti:
Mikäli on alv velvollinen metsänhoitoon käytetyistä työkaluista huolimatta siitä tekekö koneilla myyntiin puuta vai ei.
" Mikäli on alv velvollinen metsänhoitoon käytetyistä työkaluista huolimatta siitä tekekö koneilla myyntiin puuta vai ei. "
Onko "metsänhoitoa" halkojen halkaisu ao. koneella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681