Hei minulla ei ole suurperhe omasta mielestäni kaikki ystäväni ja sukulaiset sanovat että 5 lapsinen perhe on suurperhe niin meidän pikku luonno ihanat ihmeet ovat nimet
Tuuli8v
Lumi7v
Myrsky5v
Tuisku3v
Helmi2v
Luontoaiheisia nimiä!
Marjaliini
1
212
Vastaukset
- öklöttää jo
Nytkö ne edelliset lapset on häipyneet, s-lapset nimittäin ja tilalle tulee näitä uusia. Sun pitää hommata vaikka kärpäsiä lemmikiksi niin saat keksiä joka päivä yhä uusia nimiä niille. Kuinka monta nikkiä löytyy tähän asti ja kuinka monta perhetarinaa?
Eikös tähän litaniaan sovi hyvin ne
Suvi
Pyry
Sade
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605794- 1003011
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242276- 211988
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911717Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3421705Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791626- 251482
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o671429Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2201357