Potterin tyttöystävä...!?

*Taru*

Okei, nii siis muistelisin et joskus viime kesänä oli sanottu, et täs 5. kirjas HP sais tyttöystävän! Mut eihän sil mun mielestä ollu mitään tyytöystävää, ku se sen chon kanssaki tapaili vaan kerran, niin ku virallisesti... en sit tiiä...??

15

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anan

      Katsos, ei kaikki sanomiset aina ole totta.

    • Tracey

      Mua rupes kyllä tympimään se ettää siin Harry Potterin viidennessä kirjassa se et Harry ja Cho
      ei kuitenkaa ruvennu seurustelemaan!!!! =(
      ja se Siriuksen kuolema oli ihan tyhmää!!!!
      ei siinä ollu mitään järkee!!! Mut se oli kuitenkin hyvä kirja!!!!!!

      • helka

        ...cho on ihan idiootti, kun se vaan märisee gedriciä...


      • suski

        musta harry ja cho sopii yhteen! mitä siitä vaikka cho puhuukin cedrikistä!! se menetti poikaystävänsä!Mutta musta cho on ihana! Ne s-o-p-i-i yhteen! musta! ja toivon että ne menis yhteen! ei se kirja mikään ''suhdeneuvvonta''kaan ole! siinä olis vähän romantiikkaakin!!
        minusta niitten pitäs mennä yhteen!!


      • luna
        suski kirjoitti:

        musta harry ja cho sopii yhteen! mitä siitä vaikka cho puhuukin cedrikistä!! se menetti poikaystävänsä!Mutta musta cho on ihana! Ne s-o-p-i-i yhteen! musta! ja toivon että ne menis yhteen! ei se kirja mikään ''suhdeneuvvonta''kaan ole! siinä olis vähän romantiikkaakin!!
        minusta niitten pitäs mennä yhteen!!

        cho on lutka. juoksi heti toisen (ja vielä varatun) jätkän luo heti kun oli vähän vaikeeta..

        tiiän aika monta tollasta tyyppiä in real life


      • Cho....
        suski kirjoitti:

        musta harry ja cho sopii yhteen! mitä siitä vaikka cho puhuukin cedrikistä!! se menetti poikaystävänsä!Mutta musta cho on ihana! Ne s-o-p-i-i yhteen! musta! ja toivon että ne menis yhteen! ei se kirja mikään ''suhdeneuvvonta''kaan ole! siinä olis vähän romantiikkaakin!!
        minusta niitten pitäs mennä yhteen!!

        Kyllä.


    • Giga Hertsi

      No, ei sunkaan ne Harrylle tyttöystävää vielä laita. Suurin osa lukijoista ei pitäisi ajatuksesta lainkaaan. Pottereiden tehtävänä ei ole toimia nuorten seurustelun mallikirjana vaan tuottaa rahaa.
      Tästä syystä kirjailijakin esitetään vain etuukirjaimillaaan J,K, Joku poikahan saattaisi säikähtää jos paljastuisi että kirjailija on nainenja jättää kirja ostamatta.

      • suo-otus

        5. sanottiin, että cho ja cedrick (? miten se kirjoitettiinkaan...) oli yhdessä, mutta mä en ainakaa huomannut muuta kuin sen että ne meni joulutanssiaisiin ja cho oli se jonka cendrick pelasti järvestä, mutta ei sitä muuten paljon esitetty, nyt 5. sanottiin, että ne oli yhdessä, mä olin kyllä pikkasen yllättynyt...
        Sitten ne puhu, että Harryn pitää pyytää Cho johonkin... Jotenkin hassua, kun vaihtoehtoja paikoista on aika vähän tylyaho on yksi, mutta sinne pääsee aika harvoin, loput vaihtoehdot on sitten mennä jonnekkin linnassa tai sen tiluksilla... /:D
        JUONIPALJASTUS!!!!!:
        Rowlinghan on sanonut, että HArry saa tyttöystävän, mutta se ei ole cho... Veikkaan vähän, ettäse on Ginny tai HErmione, koska ei siinä olis mitään järkeä, että Rowling tempasee kutosessa mukaan jonkun ihan uuden tytön ja laittaa Harryn sitten rakastumaan siihen... Luultavasti se on Ginny, kun siihen ollaan viitattu niin paljon pottereitten aikana... :)

        t: suo-otus


      • Cherry
        suo-otus kirjoitti:

        5. sanottiin, että cho ja cedrick (? miten se kirjoitettiinkaan...) oli yhdessä, mutta mä en ainakaa huomannut muuta kuin sen että ne meni joulutanssiaisiin ja cho oli se jonka cendrick pelasti järvestä, mutta ei sitä muuten paljon esitetty, nyt 5. sanottiin, että ne oli yhdessä, mä olin kyllä pikkasen yllättynyt...
        Sitten ne puhu, että Harryn pitää pyytää Cho johonkin... Jotenkin hassua, kun vaihtoehtoja paikoista on aika vähän tylyaho on yksi, mutta sinne pääsee aika harvoin, loput vaihtoehdot on sitten mennä jonnekkin linnassa tai sen tiluksilla... /:D
        JUONIPALJASTUS!!!!!:
        Rowlinghan on sanonut, että HArry saa tyttöystävän, mutta se ei ole cho... Veikkaan vähän, ettäse on Ginny tai HErmione, koska ei siinä olis mitään järkeä, että Rowling tempasee kutosessa mukaan jonkun ihan uuden tytön ja laittaa Harryn sitten rakastumaan siihen... Luultavasti se on Ginny, kun siihen ollaan viitattu niin paljon pottereitten aikana... :)

        t: suo-otus

        tulihan tos 5 kirjassaki se luna lovekiva uudeks eikä sitäkään oo koskaan ennen ollu. ihan yhtä hyvin rowling vois "keksii" jonku uuden tytön ja harryn rakastuu siihen......


      • kaisa

        J.K.Rowlingin elämänkerrassahan ne pää jehut kustantamolla meinas että kirjailijan nimeksi tulisi mysteerinen j.k.rowling ettei pojat tietäis ja sit kuulemma huispaus lisättiin siihen poikien takia!


    • Sibelmynë

      Niino, musta nyt oli se Chon ja Harryn juttu vähän turha ja ehkä tylsäkin. Cho on hyvä tyyppi, MUTTA äh.

    • yxi

      mutta menettää sen. en mä oikein tiedä, mutta musta niitten juttu ei oikein mennyt pyöriin.. harry oli pikkasen jälkijunassa siinä suhteessa ja tyttöjen maailmassa yleensäkin. oli se chokin ihan kiva mutta ei harrylle sopiva. piste.

    • PiPPuRi

      eihän se cho niillä "treffeil" tehny muuta ku pillitti... ja mun mielestä se oli pelkkä huhu, mikä kiersi monilla sivuilla....

      • komelo

        jossain sanottiin et harry tulee kutosessa mustasukkaseks ku ginny seurustelee dean thomasin kanssa, ja sit ginny jätti dean ´thomasin ja rupes seurustelee harryn kanssa. en tiiä onks se totta mut luulen nii.


    • Höpöhippy

      Harry ja Ginny meivät naimisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe