NYT JUHLIMAAN!

98

139

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidetään..otin kyllä varaslähdön =)

• alkaa olla tosi tonttuinen mieli :) Kaalikin tuli ja tulee marinoitua ;)

• ihanko marinoit jo kaalin jouluksi? kuin se säilyy?
        kävin laittaas tonnttumössan päähän ja hain lasin viiniä. mun poika kattoi ja puisteli päätä.
        tuleekohan valkotakkiset kohta?

hauskaa pikkujoulua ;-)))))

• majorica kirjoitti:

ihanko marinoit jo kaalin jouluksi? kuin se säilyy?
        kävin laittaas tonnttumössan päähän ja hain lasin viiniä. mun poika kattoi ja puisteli päätä.
        tuleekohan valkotakkiset kohta?

hauskaa pikkujoulua ;-)))))

valkotakkiset vaan punanuttuiset :))

• puskisss
    • musakkia myös :)) Kunnioitan kansanperinteitä, irlantilainen(kin) kiehtoo ;))

http://www.youtube.com/watch?v=NrAwK9juhhY

• puskisssss
      • minä kun en osaa pelata niin tais se katti kupsahtaa... sorry :-((((

• pussssssss
        majorica kirjoitti:

minä kun en osaa pelata niin tais se katti kupsahtaa... sorry :-((((

saat lainata mun kissaa jos vielä haluat pelata! Leikkasin siltä eilen kynnetkin, niin ei niin kovasti kipase kun se räppäsee käpälällä ;)))))))))))

• selvennyksen vuoksi : missä vaiheessa iltaa on sopivaa vetäistä ryhmähali? Ja koska tapellaan ja milloin saa haukkua pomon ?

• halisin myös ärriä,ursaa umaa ym.. :)
        Pomon saa haukkua heti...

• puskisssssssss

mutta unohdit sen tärkeimmän, eli milloin mennään.. ja kenen kanssa.. ja mihin? ;))))))))))
        Eikös pikkujouluissa ole tapana vähän harrastaa aikuisten leikkejä? Eli missä ne miehet luuraa, sillä en minä akkaporukalla kyllä ala!

• davalyan kirjoitti:

halisin myös ärriä,ursaa umaa ym.. :)
        Pomon saa haukkua heti...

ryhmähali heti alkuun :)))
        Pomo on pikkumainen pässi, ja ite olisin paaaaaljon parempi

• puskisssssssss kirjoitti:

mutta unohdit sen tärkeimmän, eli milloin mennään.. ja kenen kanssa.. ja mihin? ;))))))))))
        Eikös pikkujouluissa ole tapana vähän harrastaa aikuisten leikkejä? Eli missä ne miehet luuraa, sillä en minä akkaporukalla kyllä ala!

mitään miehiä ole..jos ei Jere tai Realist saavu :)))

• hinski kirjoitti:

ryhmähali heti alkuun :)))
        Pomo on pikkumainen pässi, ja ite olisin paaaaaljon parempi

olisit,potkitaan sun pomo het hiivattiin :))))

• puskisssssssss kirjoitti:

muistutus:) Tosin tuosta akkaporukasta saisi kyllä mehukkaammat juorut.....
        Mutta lohduttaudu sillä, että säästyttiin ainakin tältä ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=S1zci07Kono

• davalyan kirjoitti:

ihan siihen suuntaan mennäkin, hik

• hinski kirjoitti:

ihan siihen suuntaan mennäkin, hik

Ollaan samaa mieltä..ja kuka mitää pomoja kaipaa?

• davalyan kirjoitti:

Ollaan samaa mieltä..ja kuka mitää pomoja kaipaa?

kukaan. Maailma olis paaaaljon parempi paikka ilman pilkuviilaajia

• davalyan kirjoitti:

jotain työkaveria? ja kuka vie mut kotiin kun olen tarpeeksi virituaalihumalassa?

• majorica kirjoitti:

jotain työkaveria? ja kuka vie mut kotiin kun olen tarpeeksi virituaalihumalassa?

taksilla, ja maksat virtuaalisesti :)

• Myöhästyin kun piti ottaa rohkaisua ;)Hieman oli vaikeuksia löytää niitä tonttu-ukkoja mutta kun aikansa kuunteli korvat höröllä.........niin tuolla alempana tanssivat jo;)

• n.sorsa

• hinski kirjoitti:

kukaan. Maailma olis paaaaljon parempi paikka ilman pilkuviilaajia

joutaa hiiteen :)

• majorica kirjoitti:

Ei taida tää tyrkky kähmiä :)

• davalyan kirjoitti:

Ei taida tää tyrkky kähmiä :)

päinvastoin :) Tyrkkyjä kähmitään, repikää siitä ;))

• davalyan kirjoitti:

joutaa hiiteen :)

kuinka pieni pilkkukin on !!!!

• hinski kirjoitti:

päinvastoin :) Tyrkkyjä kähmitään, repikää siitä ;))

Ei sitä tiedä...

• hinski kirjoitti:

kuinka pieni pilkkukin on !!!!

moni tuntuu siihenkin osuvan =)

• davalyan kirjoitti:

Ei sitä tiedä...

kähmin ketä tahansa joka on metrin säteellä ;-)

• majorica kirjoitti:

kähmin ketä tahansa joka on metrin säteellä ;-)

onhan sulla siellä koiria,siili,kissatkin....

• n.sorsa
        davalyan kirjoitti:

jo pikkujoulutkin sulle????Sulle vastataan jos halutaan...

jo palstan sulle ?

• davalyan kirjoitti:

onhan sulla siellä koiria,siili,kissatkin....

siiliä ala kähmiin kun tulee piikistä ;-))))

• majorica kirjoitti:

siiliä ala kähmiin kun tulee piikistä ;-))))

voisi suuttua =)

• umalehtinen kirjoitti:

Myöhästyin kun piti ottaa rohkaisua ;)Hieman oli vaikeuksia löytää niitä tonttu-ukkoja mutta kun aikansa kuunteli korvat höröllä.........niin tuolla alempana tanssivat jo;)

siellä on riemu räkätin aika ;)

• davalyan kirjoitti:

voisi suuttua =)

sillä on kova luonne ja kova kuori mutta on se ihan kiltti kuitenkin ;-)

• davalyan
        n.sorsa kirjoitti:

jo palstan sulle ?

liittyykö sinuun?

• huh huh
        davalyan kirjoitti:

liittyykö sinuun?

Yritätkö määrätä kuka aloitukseen saa kirjoittaa?
        Milloin olet saanut siihen valtuudet Enirolta?

• huh huh kirjoitti:

Yritätkö määrätä kuka aloitukseen saa kirjoittaa?
        Milloin olet saanut siihen valtuudet Enirolta?

sinäkin..kirjoittakoon kuka haluaa,siitä ei ole kyse ja jos luet,huomaat kyllä :)

• huh huh
        davalyan kirjoitti:

sinäkin..kirjoittakoon kuka haluaa,siitä ei ole kyse ja jos luet,huomaat kyllä :)

Voitko lopettaa N.Sorsalle nälvimisen? Ellet niin miksi et?

• n.sorsa
        davalyan kirjoitti:

liittyykö sinuun?

minun kysymys? ylläpitokos antoi valtuudet sinulle määrätä kirjoitukset?

• n.sorsa kirjoitti:

jo palstan sulle ?

kun on pikkujoulut.

• ihqudaaaaaaaaaaaaaaa
        davalyan kirjoitti:

leolehtinen on myöski erittäin aktiivinen nimimerkki koiramaiset pulinat-palstalla: vai miksi et lue häntä mieheksi ==== ei sen puoleen, ei kait kukaan muukaan ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• huh huh kirjoitti:

Voitko lopettaa N.Sorsalle nälvimisen? Ellet niin miksi et?

ja katotaan sitten..

• n.sorsa
        davalyan kirjoitti:

tahalteen tietoisen härkinnän eikös? ja ei ensimäinen kerta, kun minut tahalteen unohdat kun kirjoitat palstan miehistä? Mutta olenhan kaunasi ja vihamiehesi eikös?

• n.sorsa kirjoitti:

tahalteen tietoisen härkinnän eikös? ja ei ensimäinen kerta, kun minut tahalteen unohdat kun kirjoitat palstan miehistä? Mutta olenhan kaunasi ja vihamiehesi eikös?

en laske "mieheksi"nitä jotka RUIKUTTAA pahemmin kuin akat..sooorrry.Minä en sua inhoa..mulle et ole mitään etkä kukaan.

• huh huh
        davalyan kirjoitti:

ja katotaan sitten..

Kirjoitan miten haluan, sinä et voi minulle nikkiä määrätä koska Enirokaan ei vaadi.

Katsoin viestihistoriaasi, eikö tällä viikolla ole kouluista syysloma?

• 9+9
      • ainakin sai tunnelmaa :)

• ostin tuon cd:n yhtenä jouluna kauan sitten. mutta ihana kuvien kanssa .

• puskisssss

• pussssssskis

• pussssssskis kirjoitti:

persiet heilumaan.. Kaikki nyt mukaan!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A

Hei, kuka teistä joi mun valkkarin kun lasi on tyhjä? Toivottavasti ette ole käyneet ryöstöretkellä jääkaapissakin.. Vai oliko se sittenkin tuo koira? On niin viatonta jotta..

sun jääkaappi ja sun muki. Täältä vaihtariksi glögiä ;))

• puskisssssss

ku vaa ihan ite leolehtine tulee pokkaamaa sit se onki kuule ens yö polkkaa,jenkkaa ja mazurkkaa

Hei, kuka teistä joi mun valkkarin kun lasi on tyhjä? Toivottavasti ette ole käyneet ryöstöretkellä jääkaapissakin.. Vai oliko se sittenkin tuo koira? On niin viatonta jotta..

ne pirulaiset..tyhjentää aina lasit..valkkaria mulle,yök =)

• puskisssssss kirjoitti:

ku vaa ihan ite leolehtine tulee pokkaamaa sit se onki kuule ens yö polkkaa,jenkkaa ja mazurkkaa

tangoa ruusu suussa odotan...

• davalyan kirjoitti:

nyt vielä voi huono olo olla. Juo vettä välillä ;))

• puspuskis
        hinski kirjoitti:

sun jääkaappi ja sun muki. Täältä vaihtariksi glögiä ;))

terästettyy kans, vai pitääkö käydä miehen kossupullolla varkaissa? Minähän en katsos pikkujouluissa mehuja juo..
        Se on oltava huomenna pää pipinä tai muuten pikkujoulu ei ole ollut onnistunut.

Mutta niitä miehiä ois kiva saada jotta voitais vetäistä parit hitaat.. siis tanssit!!!!!

Onks kellään varastossa jotain oikein iiiiiiiiiiiihhahhaanaaa poskiposkeavastenbiisiä? Ja sitten se mies!

• pusskissa puskis
        puskisssssss kirjoitti:

Mä olen saanut kaiman!!!!
        Onpas hauska sattuma!!!!

Mitenkäs meidät nyt eroittaa???

Ai niin, siitä että MINÄ olen AINA se KILTTI puskis!!! Taattua laatua joka ei petä, vaikka vastassa ois ketä!

Jouluja vaan kaimallekin! Yritys hyvä 10 ;)))))))))

• pus..jotain
        davalyan kirjoitti:

Onneks mä ja kissssha ollaan melkein aina melkein selvin päin..

Valkkari on hyvää kun yksin juo.. Okei, on meillä kossuakin jos otat mieluummin sitä.

• pus..jotain kirjoitti:

Valkkari on hyvää kun yksin juo.. Okei, on meillä kossuakin jos otat mieluummin sitä.

huomenna..kossu menee mut russiania ja spriteä pitää olla kanssa :)

• puspuskis kirjoitti:

terästettyy kans, vai pitääkö käydä miehen kossupullolla varkaissa? Minähän en katsos pikkujouluissa mehuja juo..
        Se on oltava huomenna pää pipinä tai muuten pikkujoulu ei ole ollut onnistunut.

Mutta niitä miehiä ois kiva saada jotta voitais vetäistä parit hitaat.. siis tanssit!!!!!

Onks kellään varastossa jotain oikein iiiiiiiiiiiihhahhaanaaa poskiposkeavastenbiisiä? Ja sitten se mies!

miestä just nyt..
        http://www.youtube.com/watch?v=OYBKdugwBSM

• pus..pus..pus
        davalyan kirjoitti:

huomenna..kossu menee mut russiania ja spriteä pitää olla kanssa :)

juhlathan jatkuvat vielä huomennakin jotta saadaan se norjalainenkin känniin!

Nyt lipeän katsomaan laadukasta tosi-tv´tä (tiedän, olen nolo), mutta opetelkaas te sillä välin tää tanssi, niin mä katon sitten tunnin päästä että kuinka ne rouvat (ja toivottavasti) herratkin vispaavat..

http://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc

See ya!

• pus..pus..pus kirjoitti:

juhlathan jatkuvat vielä huomennakin jotta saadaan se norjalainenkin känniin!

Nyt lipeän katsomaan laadukasta tosi-tv´tä (tiedän, olen nolo), mutta opetelkaas te sillä välin tää tanssi, niin mä katon sitten tunnin päästä että kuinka ne rouvat (ja toivottavasti) herratkin vispaavat..

http://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc

See ya!

Näkyy *ja harjoittelee kele*

• kuunnella kun heti alussa tuli karatea täysillä. ois voinu tulla näytöstä läpi.

kävin tuolla jääkaapilla ja kyl siell vaan yksi pullo nökötti. en kyllä muista sitä siulta hakeneeni mutta sorry joka tapauksessa. no, mutta juo vettä. sekin on ihan hyvää.

• pus..jotain kirjoitti:

tuush panemaan.... eiku paas tulemaan sitä koshua tännekkin....

• puskisssssss kirjoitti:

Hän tanssii kaikkien kivojen naisten kanssa ilman ruusua;))

• Voi ihmetystä
        umalehtinen kirjoitti:

Hän tanssii kaikkien kivojen naisten kanssa ilman ruusua;))

Voi hyvä tavaton! Etkö anna miehesi itse päättää edes kenen kanssa hän tanssii vaan määräät jopa sen.
        Millainen tohvelisankari hän oikein on?

• 96969696969696969696
        Voi ihmetystä kirjoitti:

Voi hyvä tavaton! Etkö anna miehesi itse päättää edes kenen kanssa hän tanssii vaan määräät jopa sen.
        Millainen tohvelisankari hän oikein on?

Vaikuttaa olevan pelkkä tohveli;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• 1+6
      • muuten kasvaa liian aikuiseksi ;)

• mulla ei nuo liiku mihnkään :-(

• ollaan joskus oltu toooosi nuoria :)

• olen ihan lääpällä tuohon ....

• 3+3
      • soi meillä 50? kertaa päivässä :)

• 8+11
        davalyan kirjoitti:

soi meillä 50? kertaa päivässä :)

tämäkin?:
        http://www.youtube.com/watch?v=9JK7IKSfyLE

• n.sorsa

hän haluaa vaan kaksi palstan miestä ja jatkuvasti palstan miehistä, kun kirjoitellaan hän aina unoHtaa minut, koska se on määräys?

Ei meillä täällä
      davalyan Käyttäjän viestit 16.10.2009 21:24
      Vastauksia: 89
      Lukukertoja: 152
      TEKSTIKOKO:
      Viestien esitystapa:

• unohdin arkipirun ;)

• taisin olla liian pitkään vesassa. Vieläkö bileet jatkuu?

• puskis..

Jatkakaa juhlia, mutta nyt on käytävä katsomassa naapurin koiraa jonka takajalat ei toimi. Ok, en ole eläinlääkäri, mutta kun ystävällä on hätä, niin silloin toimitaan. Onneksi en ole liikaa juonut, vähän kuitenkin.

Voi itku!

• 6665

pahoillani että iloiselle illalle kävi noin ;(

• näyttää..vanha koira? =(

• lievä päänsärky
        davalyan kirjoitti:

näyttää..vanha koira? =(

Jeps, vanha sekarotuinen koira 13v! Syö hyvin, ei arista jalkojaan, ei vatsaa eikä koko takapäätäkään. Liikkuu kyllä, mutta käyttää takajalkoja todella huonosti ts. peräpää on lysähtänyt, mutta silti kykenee hyppäämään esim. sohvalle.
        Ihan tuntuu koira olevan muuten ok, mutta on ehkä hieman väsympi kuin normaalisti - rauhallinen otus kyllä muutenkin.
        Kävin sitä nyt aamupuoleen uudelleen katsomassa ja tilanne on sama ts. koira päällisin puolin ok, ainoa että kävely on sitä että pylly vähän laahaa kun jalka on kinnernivelestä voimakkaasti taittunut.
        Ell sanoi että voidaan seurata tilannetta maanantaihin, ellei muutosta huonompaan tule. Täällä kun ei ole lähimaillakaan päivystävää eläinlääkäriasemaa jossa pystyttäisiin tarkempia tutkimuksia tekemään.
        Surku juttu, ja tuli kuin puun takaa. Koira on ollut todella hyvä liikkumaan ja viimeksi torstaina se oli mun ja oman koirani kanssa ulkona kävelyllä eikä mitään vikaa ollut.

Iloisempiin asioihin, eli jatketaanko pikkujoulua tänä iltana vai onko jo uudet tuulet puhaltamassa?

• n.sorsa

kun tietoisesti alkoi nettikusaaminen minusta ja sehän onkin hauskaa porukalla voittekin tehdä minusta ihan oman ketjun ei uutta todellakaan ole missä sitten porukalla rikotte laki minusta

• ketju oli pikkujoulu.....

• n.sorsa
        hinski kirjoitti:

ketju oli pikkujoulu.....

eikä sekään ole uutta. Kyllä varmasti osaat lukea, ihan itse, kun minua ei tänne huolittu ja loukkaavat kirjoittelut siihen päälle, mutta olethan tehnyt oman aloituksenkin minusta, kiitos vaan siitäkin.

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8549868/40477086

• n.sorsa kirjoitti:

eikä sekään ole uutta. Kyllä varmasti osaat lukea, ihan itse, kun minua ei tänne huolittu ja loukkaavat kirjoittelut siihen päälle, mutta olethan tehnyt oman aloituksenkin minusta, kiitos vaan siitäkin.

aloituksen sinusta? Nyt kiinnostaa. Ja mitä minä jatkan???

• tämä oli pikkujoulu ketju. hauska ja leikkiä. missä sinuun viitattiin että tunsit itsesi loukatuksi?

• majorica kirjoitti:

tämä oli pikkujoulu ketju. hauska ja leikkiä. missä sinuun viitattiin että tunsit itsesi loukatuksi?

se pikkujoulujen pakollinen kuvio ??

• n.sorsa
        hinski kirjoitti:

aloituksen sinusta? Nyt kiinnostaa. Ja mitä minä jatkan???

jatka vaan härkkimistä, kun kaverisikin tekee, ei todellakaan aikuismaista touhua teidän jengiltä, lapsellista nettikusaamista ja sinhän se jatkat, taas aah onneksi teidän jengin porukasta ei asu kun yksi kulmilla, mutta ..

• hinski kirjoitti:

se pikkujoulujen pakollinen kuvio ??

minä en lähtisi pikkujouluihin joihin en tuntisi itseäni tervetulleeksi. mutta kukin tavallaan ;-)

• n.sorsa kirjoitti:

jatka vaan härkkimistä, kun kaverisikin tekee, ei todellakaan aikuismaista touhua teidän jengiltä, lapsellista nettikusaamista ja sinhän se jatkat, taas aah onneksi teidän jengin porukasta ei asu kun yksi kulmilla, mutta ..

tuon vhjailun. Kun en ymmärrä, niin en ymmärrä. Mikä aloitus?????

• 9+14
        n.sorsa kirjoitti:

huolitaan kaikki!

• majorica kirjoitti:

minä en lähtisi pikkujouluihin joihin en tuntisi itseäni tervetulleeksi. mutta kukin tavallaan ;-)

kommentoimatta, koska se kuitenkin tulkittaisiin niin kuin se tulkitaan

• n.sorsa
        hinski kirjoitti:

tuon vhjailun. Kun en ymmärrä, niin en ymmärrä. Mikä aloitus?????

kirjoituksen takia en saannut nukutuksi, mustuukos mieleen ja turha väittää etkö muista, mulla on tallella viestit sinulle

• n.sorsa kirjoitti:

kirjoituksen takia en saannut nukutuksi, mustuukos mieleen ja turha väittää etkö muista, mulla on tallella viestit sinulle

vastaus, ei muistu mieleen ei. Mitäköhän kirjoitusta tarkoitat? Ja jos oli privassa, niin senkin saa pistää tänne

• n.sorsa
        hinski kirjoitti:

vastaus, ei muistu mieleen ei. Mitäköhän kirjoitusta tarkoitat? Ja jos oli privassa, niin senkin saa pistää tänne

minut taas valvoteettua että adreaLIINIA ON veressä niin paljon että en saa nukutuksi, ei muka 42.v työssäkäyvällä? ihmisellä tosiaakaan ole noin huonoa muistia, kun unohtaa saadut viestit, mutta käsky käynnyt? ja vetovuorossa kimpussani nyt sinä? kyllä.

• hinski kirjoitti:

kommentoimatta, koska se kuitenkin tulkittaisiin niin kuin se tulkitaan

mutta nyt olen päättänyt etten kiertele enkä kaartele. oikeastaan en ole ennenkään tehnyt, mutta ollut aika hienotunteinen joittenkin suhteen. mut nyt loppu se.
        tappelemaan en ala. mutta totuuksia tulee täältäkin.

ja heheheheh. ja nuo puskista syyttelyitten kirjoittmisesta? ketä minun pitäisi pelätä? joku kait hiipii nettiä pitkin vai? voihan vitalis.

no. hauskat pikkujoulut oli ja nyt pitää kohta hiipiä nukkumaan.

• n.sorsa kirjoitti:

minut taas valvoteettua että adreaLIINIA ON veressä niin paljon että en saa nukutuksi, ei muka 42.v työssäkäyvällä? ihmisellä tosiaakaan ole noin huonoa muistia, kun unohtaa saadut viestit, mutta käsky käynnyt? ja vetovuorossa kimpussani nyt sinä? kyllä.

vaan se todistusaineisto tänne :) Sähkäriohjeistusta en vieläkään ole saanut :) Vetovuoroista ei mitään aavistusta, privana laitoin sinulle, etten jatkossa halua saada sinulta yhtään viestiä yksityisesti, joten jos ei aineistoa löydy, niin pulinointi kanssasi loppui tähän

• No en taatusti tule mukaan mihinkään pikkujoulupirskeisiin,höh.
      Minä roikun vielä kesän rippeissä,ja kuuntelen mieluummin Mambaa.
      Katotaan sitten joskus myöhempänä ajankohtana.
      Joten heipat ja daigadaigaduu daigaduuduu :P

Kiva kuva kumminkin :D

• molossi kirjoitti:

Hyvä maku sulla ;D

Juuri tuota biittiä tarkoitin :D

ihan nappiin :-))))

• totemi

• n.sorsa
        totemi kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=Rne1XDvQK2Q
        Rauhaa vaan kaikille juhlijoille sinne kotipuoliin ja vaekka ulukopuolellekkii!!

ja se on jokaisen luettavissa, aah aikuismaista touhua palstalle laitetaan kirjoittajat eriarvoon ja ruvetaan nettikiusaamista, härkintää ja nimittelyä loukkaavsti harrastaa ketjussa tietoisesti .

• totemi kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=Rne1XDvQK2Q
        Rauhaa vaan kaikille juhlijoille sinne kotipuoliin ja vaekka ulukopuolellekkii!!

Pikkujoulut ovat pikkujoulut palstallakin;))

• totemi
        n.sorsa kirjoitti:

ja se on jokaisen luettavissa, aah aikuismaista touhua palstalle laitetaan kirjoittajat eriarvoon ja ruvetaan nettikiusaamista, härkintää ja nimittelyä loukkaavsti harrastaa ketjussa tietoisesti .

Ei kato ystävä kallis kaikki ihimiset varmaan kotonaan ole! Ehä minäkää oo..ka ku en vielä pääsennä.
        Pirruoko minä syrjimmään immeisiä jotka istuo napottaa muuvalla. Nii nyhä minä puhhuo palapatan vaan omista tekstilöisistä:-) Kommentoe ihimeessä! Yksinää ku on nii pirun vaekee puhhuo minullakkii!

• n.sorsa kirjoitti:

olit ihan yhtä tervetullut kun kaikki muutkin pitämään pikkujouluja ja pikkusen hauskaa. tämä ei ollut riitelytarkoitus. jatketaan vaikka pikkujouluja huomenna ilman riitelelyjä. jookos?

• pikkukoululainen (hik) joululainen menee nukkumaan. hyviä öitä ja kiitos mukavista pippaloista.
      jatketaan ehkä huomenna näitä bileitä. natti natti.

• mä sitten yksin valvon... :))))

• totemi
        davalyan kirjoitti:

mä sitten yksin valvon... :))))

No valvotaan kaksin yksin:-)

• arkipiru

Joka vuosi siis aina vain aikaisemmin; jos tätä menoa mennään, niin parinkymmenen vuoden päästä pikkujoulut aloitetataan jo jussina mutta toisaalta, mitä väliä sillä, ompahan juhlimisen aiheita.

Hauskaa Joulua vaan!!!

• Ei ainakaan tule kylmä tontuilla;) Jussina kun joskus on ilma kuin talvella ja mittari just ja just plussan puolella.

• umalehtinen kirjoitti:

Ei ainakaan tule kylmä tontuilla;) Jussina kun joskus on ilma kuin talvella ja mittari just ja just plussan puolella.

jo hyvät uudet vuodetkin ja minä joudan poistumaan..:)))

• tynnöri
        hauvanmamma kirjoitti:

vähän, et saanu vielä lupaa poistua, buahahahhaaa

• hauvanmamma kirjoitti:

sentään uusia vuosia;)

• haude++++

Ilmottaidun,vaiko myöhästi,,,?)))))

• ilman samanlaisia sivuvaikutuksia joita tuli meidän 30-vuotissynttäripartyista. Eihän siinä muuten mitään mutta yhdellä oli salmiakkipullo joka kiersi turhan monta kierrosta... Autoa en uskalla vieläkään lähteä ajamaan, jospa huomenaamulla jo tuntisi olevansa ajokunnossa. :P

• bailaaa

Jee, mä taon täällä tota superkoukuttavaa eläintarhapeliä, paljon kivempaa kuin bailaaminen :D :D :D Suosittelen! Tsekatkaa osoite http://Jutta77.mondozoo.com

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      82
      2005
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1798
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      385
      1772
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      170
      1468
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1307
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1243
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1113
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe