HAUSSA LASTENHOITAJA Turku

vilivessel

Hei!

Etsitään ehdottoman luotettavaa ja lapsenhoidosta kokemusta omaavaa kivaa lastenhoitajaa kohta 3-vuotiaalle vesselille.

Hoitaja tarvittaisiin säännölliseksi kotiimme ja ainakin näillä näkymin työ ajoittuisi viikonlopuiksi päiväsaikaan (max. 10h/viikonloppu). Satunnaisesti saattaa olla tarvetta myös arkipäivisin mutta pääasiassa tällä hetkellä tarve hoitajalle, joka olisi käytettävissä joka viikonloppu. Työ olisi lapsesta huolehtimista, ulkoilua ja ylipäätään hänen kanssaan puuhastelua. Kotitöitä ei lastenhoitajalle kuulu.

Jos olet kiinnostunut ja katsot olevasi tehtävään sopiva, jätä yhteystietosi. Otan sinuun yhteyttä.

11

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tktkt

Laittaisitko sähköpostia, olen alustavasti kiinnostunut.
      [email protected]
      Missä päin Turkua asutte?

• tippsu2

Täällä 20 v. lähihoitajaopiskelija, joka olisi kiinnostunut hommasta. Minulla paljon kokemusta lastenhoitotyöstä. Voin kertoa lisää sähköpostilla :)
      [email protected]

Tiia Leiskola

• MaijaPoppanen

Olisin kiinnostunut tulemaan lastenhoitajaksi, asun lähellä Turkua.
      Olen pian 18v, kokemusta lapsista löytyy jo parin vuoden ajalta. [email protected], jos vielä olet vailla hoitajaa!

Karoliina

• --lastenhoitaja

Hei,

olen 24-vuotias aiemminkin lastenhoitajan töitä tehnyt ja viikonloppuisin vapaana. Koska toimin MLL:n hoitajana, on minulla myös hoitotyöhön tarkoitettu vakuutus valmiina. Yhteyden saa osoitteesta [email protected]

• yksperhepäivähoitaja

olen lapsirakas koulutettu yksityinen perhepäivähoitaja turussa(toimin tälläkin hetkellä perhepäivähoitajana), ota yhteyttä jos kiinnostaa ja tarvitset vielä hoitajaa viikonlopuksi.
      puhutaan sitten enemmän.
      [email protected]

• j

Minä olen kiinnostunut, jos et ole vielä löytänyt lastenhoitajaa. Olen 19-vuotias lääketieteenopiskelija ja minulla on todella paljon kokemusta kaiken ikäisistä lapsista. [email protected]

• emiliah123

Olen vuoden alussa 18 vuotta täyttävä tyttö ja kiinnostunut työstä jos se vielä on vapaana. Missä päin Turkua asutte?

Minulla on lastenohjaajan koulutus ja todella paljon kokemusta kaiken ikäisten lasten hoitamisesta.

Jos vaikutan sopivalta Sinun lapsesi hoitajaksi, ota ihmeessä yhteyttä niin voin kertoa sähköpostissa lisää.

[email protected]

• lapsenhoitajaa

Hei,

olen 17 vuotias tyttö ja kokemusta lastenhoidosta löytyy. Olen ollut harjoittelussa päiväkodissa ja tälläkin hetkellä on 3,8 vuotias hoitopoika. Häntä hoidan arki-iltoina joten viikonloppuun sopisi lisää duunia. :)

Kerron lisää s-postilla!
      Ottakaa yhteyttä, jos tarve vaatii vielä.

[email protected]

• .....

• laura 20

olen kiinnostunut :)Kokemusta lastenhoidosta löytyy.Ota yhteyttä numeroon 04577103130

• djghjksdhg

Etkö hei laura huomannut että ilmoitus on alunperin vuodelta 2009?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      167
      2602
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      714
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe