Hei!
Etsitään ehdottoman luotettavaa ja lapsenhoidosta kokemusta omaavaa kivaa lastenhoitajaa kohta 3-vuotiaalle vesselille.
Hoitaja tarvittaisiin säännölliseksi kotiimme ja ainakin näillä näkymin työ ajoittuisi viikonlopuiksi päiväsaikaan (max. 10h/viikonloppu). Satunnaisesti saattaa olla tarvetta myös arkipäivisin mutta pääasiassa tällä hetkellä tarve hoitajalle, joka olisi käytettävissä joka viikonloppu. Työ olisi lapsesta huolehtimista, ulkoilua ja ylipäätään hänen kanssaan puuhastelua. Kotitöitä ei lastenhoitajalle kuulu.
Jos olet kiinnostunut ja katsot olevasi tehtävään sopiva, jätä yhteystietosi. Otan sinuun yhteyttä.
HAUSSA LASTENHOITAJA Turku
11
1181
Vastaukset
- tktkt
Laittaisitko sähköpostia, olen alustavasti kiinnostunut.
[email protected]
Missä päin Turkua asutte? - tippsu2
Täällä 20 v. lähihoitajaopiskelija, joka olisi kiinnostunut hommasta. Minulla paljon kokemusta lastenhoitotyöstä. Voin kertoa lisää sähköpostilla :)
[email protected]
Tiia Leiskola - MaijaPoppanen
Olisin kiinnostunut tulemaan lastenhoitajaksi, asun lähellä Turkua.
Olen pian 18v, kokemusta lapsista löytyy jo parin vuoden ajalta. [email protected], jos vielä olet vailla hoitajaa!
Karoliina - --lastenhoitaja
Hei,
olen 24-vuotias aiemminkin lastenhoitajan töitä tehnyt ja viikonloppuisin vapaana. Koska toimin MLL:n hoitajana, on minulla myös hoitotyöhön tarkoitettu vakuutus valmiina. Yhteyden saa osoitteesta [email protected] - yksperhepäivähoitaja
olen lapsirakas koulutettu yksityinen perhepäivähoitaja turussa(toimin tälläkin hetkellä perhepäivähoitajana), ota yhteyttä jos kiinnostaa ja tarvitset vielä hoitajaa viikonlopuksi.
puhutaan sitten enemmän.
[email protected] - j
Minä olen kiinnostunut, jos et ole vielä löytänyt lastenhoitajaa. Olen 19-vuotias lääketieteenopiskelija ja minulla on todella paljon kokemusta kaiken ikäisistä lapsista. [email protected]
- emiliah123
Olen vuoden alussa 18 vuotta täyttävä tyttö ja kiinnostunut työstä jos se vielä on vapaana. Missä päin Turkua asutte?
Minulla on lastenohjaajan koulutus ja todella paljon kokemusta kaiken ikäisten lasten hoitamisesta.
Jos vaikutan sopivalta Sinun lapsesi hoitajaksi, ota ihmeessä yhteyttä niin voin kertoa sähköpostissa lisää.
[email protected] - lapsenhoitajaa
Hei,
olen 17 vuotias tyttö ja kokemusta lastenhoidosta löytyy. Olen ollut harjoittelussa päiväkodissa ja tälläkin hetkellä on 3,8 vuotias hoitopoika. Häntä hoidan arki-iltoina joten viikonloppuun sopisi lisää duunia. :)
Kerron lisää s-postilla!
Ottakaa yhteyttä, jos tarve vaatii vielä.
[email protected] - laura 20
olen kiinnostunut :)Kokemusta lastenhoidosta löytyy.Ota yhteyttä numeroon 04577103130
- djghjksdhg
Etkö hei laura huomannut että ilmoitus on alunperin vuodelta 2009?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715