Oon huomannu että aika monella on ollut vanhaa/väärää/epätietoista tietoa episodi kakkosesta. Nyt siis kirjoitan tähän tiedot jotka löytyvät WolfQuestin nettisivuilta. Eli siis episodi 2 ilmestyy ensi kuun lopussa (Nyt on lokakuu). Siinä saa pennut, joita pitää suojella karhuilta, kojooteilta ja vierailta susilta. Niitä pitää ruokkia ja muutenkin pitää elossa. Yksi tehtävä tapahtuu yöllä. Wolfquestin nettisivuilla (www.wolfquest.org)
on kuvia, tietoa ja video sekä pennusta että itse pelistä. Jos tahdotte hieman suomennettua niin etsikää googlesta WolfQuest ja siellä on sitten se nettisivun linkki niin sen nimen vieressä on linkki käännä tämä sivu. Klikkaat vaan siitä niin kohta saat suomennetun version nettisivuista.
Toivottavasti auttoi! Päivityksiä, kommentteja ja muita juttuja kakkosepisodista tänne!
Wolfquest 2!
15
1509
Vastaukset
- Chäbe
Lisätietoja suden ekologiaa elämällä elämää luonnonvaraisten susi Yellowstonen kansallispuistossa. Pelaa yksin tai ystävien kanssa online-moninpeli tehtäviin, selvittää erämaassa, metsästävät hirviä, ja kohtaavat muukalainen susia oman pyrkimys löytää kaveri. Loppujen - Episode 2, tulossa vuonna 2009, sinun menestys riippuu muodostavat Family Pack, nostaa pentua, ja varmistaa säilymisen sinun pakkaus.
The WolfQuest experience goes beyond the game with an active online community where you can discuss the game with other players, chat with wolf biologists, and share artwork and stories about wolves. WolfQuest kokemus ylittää pelin aktiivinen verkkoyhteisö, jossa voit keskustella pelin muiden pelaajien kanssa, juttele susi biologeja, ja jakaa taidetta ja tarinoita susia.- Chabe
Ei niitä käännöksiä niin tarkaks saa. Kantsii itekin miettii että ei se kai sinun menestys riippua muodostavat family pack oo mikään tarkka käännös. Google kääntää suoraan sana sanaan. Siitä saa kumminkin jonkun tiedon niinkuin että siinä on tarkoitus pitää pennut hengissä, ja se tulee vuonna 2009.
- Chabe
Lisäks tossa lukee että "hieman suomea"
- Apua kaipaava
Chabe kirjoitti:
Tänäänhän se WolfQuest 2 julkaistiin. Yritin ladata sen, mutta sitten siihen tuli joku errori, enkä loppujen lopuksi saanut koko peliä! Kaiken kukkuraksi en pääse pelaamaan sitä ykkösosaakaan! Saako sitä ykkösosaa enää mistään hankittua?
Siis tä? - apuaa
Apua kaipaava kirjoitti:
Tänäänhän se WolfQuest 2 julkaistiin. Yritin ladata sen, mutta sitten siihen tuli joku errori, enkä loppujen lopuksi saanut koko peliä! Kaiken kukkuraksi en pääse pelaamaan sitä ykkösosaakaan! Saako sitä ykkösosaa enää mistään hankittua?
Siis tä?olis yks pieni kysymys..miksi en saa tallennettua 1 osan peliä? siis kun olen löytänyt parin ja pitäis siirtyä siihen toiseen osaan.sitten kun painan save game niin siihen tulee tyhjä laatikko ja peli jää siihen.ja joudun alottaan taas alusta..joten helppii pliis !! onko kellään samaa ongelmaa ??
- Omg.
apuaa kirjoitti:
olis yks pieni kysymys..miksi en saa tallennettua 1 osan peliä? siis kun olen löytänyt parin ja pitäis siirtyä siihen toiseen osaan.sitten kun painan save game niin siihen tulee tyhjä laatikko ja peli jää siihen.ja joudun alottaan taas alusta..joten helppii pliis !! onko kellään samaa ongelmaa ??
Mulla peli toimii aluks ihan hyvin, mut jossain vaihees se sit tökkää niin pahasti ettei mistään tapahdu enään mitään, niin että joudun sammuttaan koneen, ja käynnistään uusiks. -.-'
- InkaLindebergKeitele
Chabe kirjoitti:
juu,lukee =DDDD
- susifani
Apua kaipaava kirjoitti:
Siis tä?No mää osaan vaa sanoo/vastata et sieltä WQ:n sivuilta saa/sai ainaki sellasen et siinä on ykkösosa ja kakkos osa. En sit oo varmaa saako sitä enää...
- lukekaatää
miten tää ladataaaaan???? helppii pliissssss. . . . . tai mistääääää?. . . . . ? . . . .? . . . . .? . . .? . . . .? . . .?
- KiraWolfGirl
tän 2 saa wolfquestin sivuilta eli wolfquest.org:DD ja mitä noihin ykkös juttuihin tulee sitä ei kai voi enää ladata mistää:(MUT NYKYÄÄN SAA 2 JOKA ON MIELESTÄNI PAREMPI!!Joten ei mitään huolia:D
- huokailia
"huoh"
- oikeesti--
miten wolf quest ykkös osassa saapi puolison oon tyttö mut kaikki ku kysyn liittyisitkö perheeseen nii se vaa sanoo että minä haluan ollla pomodliis help help tähän
- ???????
haluaisin vain tietää että tarvitsenko CD levyn jotta voin pelata tätä loistavaa peliä?
- et tartte
et
- Miten suostuis?
Miten iskä suostuis lataamaan pelin ? Mulla on aijemmin ollu tää kyseinen peli :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103