flunssa ja kuukautiset jyrää!

ämmälii

onkos kellään flunssa aiheuttanut kuukautisten pitkittymistä?
itselläni yksi päivä kurkkukipua ja nyt viikon verran kestänyt lämpöily
ja kuukautiset kestäneet 12 päivää!
tämän vuoden ollut jo alkavia vaihdevuosioireita, kuukautisten epäsäännöllisyyttä,
kuukausiksi poisjääntiä ym. tulee vaan tässä mieleen, että voisko olla
myös kasvainten mahdollisuutta, kun juilii hiukka vatsanpohjaa ja selkääkin.
vai onko tosiaan vaan flunssan syytä.
hoijaa, kun ei aina tiedä mitä laittas alkavien vaihdevuosien piikkiin, eikä
huolestuis turhasta.

6

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flunssaa

Minulla taas tuli tosi paha ja pitkällinen flunssa, jos se sattui alkamaan juuri ennen kuukautisia, myös vatsa oli kipeä ja vuoto runsaampaa. Tämä ilmiö tuli viimeisten vuosien aikana ennen vaihdevuosien alkamista. Suorastaan pelkäsin saada tartuntaa kuukautisten alla, koska kamala yskä jatkui sitten viikkotolkulla.

• nimim. dolfina

Eikös sairastumiset usein ajoitu just kuukautisten alkuun, tai näin mulla ainakin. Selkä "pettää" juur samaan aikaan kun kuukautiset alkaa. Ja flunssat iskee silloin. Lukikohan jossain, että se ajankohta altistaa myös tapaturmille? Jos jotain joskus alkoi ilman yhteyttä kuukautisiin, niin siten vähän ihmettelin ;)

• nimim. dolfina
        nimim. dolfina kirjoitti:

Eikös sairastumiset usein ajoitu just kuukautisten alkuun, tai näin mulla ainakin. Selkä "pettää" juur samaan aikaan kun kuukautiset alkaa. Ja flunssat iskee silloin. Lukikohan jossain, että se ajankohta altistaa myös tapaturmille? Jos jotain joskus alkoi ilman yhteyttä kuukautisiin, niin siten vähän ihmettelin ;)

Ihminen on sellainen, että sairaudet puhkeaa usein silloin, kun kun stressi helpottaa. Ehkä tässä oli kyse samasta, kuukautisten alkaminen tuntui minusta aina jonkinlaiselta pingotuksen helpotuksen alkamiselta.

• ämmälii

flunssa ohi, mutta vuotaa edelleen, 14 päivää jo! vatsaa ja selkää
      koskee, mitä ei yleensä kuukautisten aikaan.
      tilasin ajan gynelle, joka vasta 3 viikon päähän.
      voi hyvä sylvi, jos tää vuotaminen ei ala loppua..pitääkö tässä
      ensiapuun rientää, vai uskollisesti odottaa sinne lääkärillepääsyä????

• minä vm-55

Mulla on vuotanut muutamaan otteeseen 15pv, mutta siihen ei liittynyt kipua. Se oli ilmeisesti vaan vv-vuosien tuomaa vuotohäiriötä ja mitään poikkeavaa ei tutkimuksissa löydetty. Koskaan se ei ole liittynyt flunssaan, jota kyllä itselläni on tosi harvoin. Vuotohäiriöt alkoivat 52veenä. Etkö pääse muualle lääkäriin?

• Anonyymi

Mä olen huomannut, että jos olen flunssassa, niin kuukautiset alkaa ihan varmasti samaan aikaan, eli kaikki paska samalla kertaa. Luin kuukautisflunssasta, mutta mulla ei ole tätä aina kuukautisten aikaan, mutta sitten kun olen sairaana, niin kiertokin haluaa ihan varmasti aiheuttaa lisäriesaa. Oon siis ihan järkky kipee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3808
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3143
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      284
      3026
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2000
    5. 243
      1741
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1540
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1322
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1311
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      39
      1122
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1091
    Aihe