...vai mikä nyt mättää? Kertokaa hyvät viisaat minulle, mikä olisi paras ja "avomielisin" P2P?
Nimittäin. Härpätimeni on melkein uusi Infinite, koska edellinen HP: ni levisi joitakin viikkoja sitten. Siinä ei tietty kauhean suurta vikaa pitäisi olla.
Se siitä. Minusta on aika lailla kummallista, että kone alkaa Lime Wiren kanssa tökkimään! Olen nyt kahdesti yrittänyt, ja uskon jo että härvelini ei tykkää ohjelmasta kyseisetä; Lime on sammuvinaan, mutta aina jää jokin osio "kytemään, ja raahaa mukana kaiken matkaa kuin ankkuri! Vaikka nyt kuinka "puristetaan sitruunoita.", kuten ohjelman työllä ja vaivalla avautuessa vitsikkäästi ilmoitetaan... Veetuttaa, suorastaan tilanne moinen.
Enkä totta vie muista, mikä Peer minulla edellisessäni oli vuosia eikä ongelmaa mitään vaikka koneen tehot olivat vain reilusti puolet nykyiseen verraten. Ainakaan Lime se ei ollut, moista ei silloin ollut olemassakaan, kun edellisen P2P:n imeskelin.
Odotellen, kiitos etukäteen!
Vastatkaa jotakin, lepopäivän ratoksi ja vappaan kunniaksi.
Tättähääräkö olen...
Unetonyo
1
225
Vastaukset
- dhu42432
http://www.vuze.com/
vuze on aika hyvä, aikaisemmin nimellä azureus.
Bittorrent on aika hyvä kanssa.
www.bittorrent.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034280
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.803510Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763121SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112202Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95878
- 52796