2012 Siirtyminen 4 tasolle ihmiskunnassa

Henkiopaat

Oletteko valmiita astumaan askeleen eteenpäin vai jäättekö tälle
tasolle jatkamaan.
( Otteita aikaisemmilta sivuilta )
Täällä on ollut kertomuksia ulottuvuuden vaihtumisesta vuonna 2012.
Värähtelytaajuuden vaihtaminen.

Tätä on vaikea yksinkertaisesti, mutta tyhjentävästi selittää. Voisi
verrata kanaviin TV:ssä. Olemme nyt kolmosella ja siirrymme neloselle.
Siellä on kivempaa ohjelmistoa.Kaikki ulottuvuudet ovat kyllä olemassa jo, mutta ne ovat eri aaltopituudella (värähtelytasolla), kuten TV -kuva tuolla ilmassa. Eihän ne kanavat sielläkään sekoitu.
Kyllähän korkeammilta tasoilta pystyy tänne matkustamaan, muttei
päivastoin meidän tekniikalla, fyysisesti siis.

Siirtyessämme neljänteen ulottuvuuteen, saamme käyttöömme monenlaisia
uusia kykyjä. Esimerkiksi ajatus toteutuu siellä paljon pienemmällä
viiveellä, kuin täällä. Siksi henkilön tulee olla henkisesti kehittynyt
ja ajatukset puhtaita, koska ajatus toteutuu lähes välittömästi.

Siirrymme neljänteen siinä vaiheessa, kun planeetan väestön
kollektiivinen massatietoisuus saavuttaa tietyn kynnyksen. Eli sitten,
kun on tarpeeksi paljon henkisesti tiettyyn tasoon kehittyneitä Sieluja.
Osa jää valitettavasti tänne edelleen kehittymään.

Meillä on tällä hetkellä nopeutettu viime hetken henkinen koulutus
käynnissä. Tasoamme testataan esimerkiksi sillä, kuinka suhtaudumme WTC
-iskuihin ja nyt Irakin sotaan. Haluatko sotaa vai rauhaa?
Osoitat valinnoillasi henkisen tasosi.

Näitä testejä tulee olemaan yhä enemmän. Samoin yksityiselämäsi
puolella: oletko valmis jättämään kaiken vanhan, vai takerrutko siihen,
etkä pysty uudistumaan? Ennen tasonvaihtoa aika tulee nopeutumaan ja sen huomaa jo nyt kiihtyvästä elämänrytmistä.

Värähtelytaajuus on ihmiselle vielä sellainen asia jota se ei pysty ymmärtämään.Ulottuvuuksia on aina ollut. Niillä ei ole ollut alkua eikä tule olemaan loppua. Niitä on loputon määrä. Myöskin jokaisella
ulottuvuudella on lukematon määrä rinnakkaisulottuvuuksia.

Mutta lisääntyvä sodanuhka, ympäristömme saatuminen, suunnaton itsekkyys, materian yliarvostus, ihmisten esineellistäminen, kaiken mittaaminen rahassa, piittaamattomuus muista ihmisistä jne., onko se merkki henkisyyden lisääntymisestä vai pahuuden kuolinkouristus ennen henkistä valaistumista? Kyllä meille tulee kova kiire puhdistaa itsemme ennen maagista vuotta, sillä tuskin kukaan meistä voi olettaa, että seisomme vain tumput suorina ja joku ulkopuolinen voima puhdistaa ja siirtää meidät toisille tasoille,silloinhan kaikki henkinen kilvoittelu olisi ollut turhaa siksi -- Osa ihmiskunnasta jätetään tänne
oppimaan läksynsä --.

Vielä 4. ulottuvuudesta.Ensimmäiset nostot tapahtuisivat 2010- luvulla ja jälkeläisten tuotanto lakkaisi samoihin aikoihin, raha menettää merkityksensä, chakrat aktivoituvat( varsinkin 4.),tulee uusi aurinko, maapallon akseli muuttuu yli 30 astetta, maapallon ilmasto muuttuu subtrooppiseksi,ufot ilmestyvät arkipäiväämme, (koska niiden alkuperä on toisilta ulottuvuuksilta?!).Osa asioista on jo tapahtunut.
Alkaa olla kiire!

Useiden alkuperäiskansojen, suuren pyramidin kalenterin, Maya
-kalenterin, intiaanien, aboriginaalien, sekä myös tutkijoiden
(kulttuurien kukoistuskaudet) mukaan erään merkittävän aikakauden loppu
tulee vuonna 2012.

Tätä varten monet ihmiset saavat koulutusta ja heidän pitää myös jakaa
tietoa ja opettaa muita ihmisiä tässä suuressa muutoksessa.
( Heti-ym.ryhmät )?

59

2523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomautuksia

      Esimerkiksi Ihmisen henkistä ja fyysistä ylöspäin kehitystä ei ole seuraavat asiat.

      Viinan juonti - Roskaruuan syönti - TV ääressä löhöäminen - Juoruaminen -
      Muodin perässä juoksu - Päättämättömyys - Asioiden siirtäminen aina eteenpäin -
      Meikkaaminen - Samojen asioiden jauhaminen - Yöllä netissä roikkuminen -
      Ihmisten haukkuminen - Naapureiden häirintä - Kirjoittajien virheiden arvioiti -
      YM.----------

      • Nyt menen takaperin ja lujaa. Täytän lähes jokaisen kriteerisi mitä tuohon pistit, aina tasaisen säännöllisesti. :D HAhaha :D Elämäni menee suorastaan päin helvettiä. Onko henkistä kehitystä sitten se että lakkaa elämästä ja inhimillisten piirteiden kieltäminen itsestänsä? Siinä tapauksessa en halua kehittyä henkisesti.


      • einari3 kirjoitti:

        Nyt menen takaperin ja lujaa. Täytän lähes jokaisen kriteerisi mitä tuohon pistit, aina tasaisen säännöllisesti. :D HAhaha :D Elämäni menee suorastaan päin helvettiä. Onko henkistä kehitystä sitten se että lakkaa elämästä ja inhimillisten piirteiden kieltäminen itsestänsä? Siinä tapauksessa en halua kehittyä henkisesti.

        Olen likainen lapsi.


      • toistenkin

        "Esimerkiksi Ihmisen henkistä ja fyysistä ylöspäin kehitystä ei ole seuraavat asiat.

        Viinan juonti - Roskaruuan syönti - TV ääressä löhöäminen - Juoruaminen -
        Muodin perässä juoksu - Päättämättömyys - Asioiden siirtäminen aina eteenpäin -
        Meikkaaminen - Samojen asioiden jauhaminen - Yöllä netissä roikkuminen -
        Ihmisten haukkuminen - Naapureiden häirintä - Kirjoittajien virheiden arvioiti -
        YM.----------"

        Tuohan oli kuin äidin ohjeistus ekaluokkalaiselle, mutta sinänsä ihan päteviä ohjeita, paitsi "Kirjoittajien virheiden arvioiti" joka on täysin perusteeton, koska henkistä kehitystä on nimenomaan se että pystyy arvioimaan kirjoituksien luotettavuutta kriittisesti. Eli virheet on hyvä tiedostaa ja arvioida, muutenhan ei mitään kehitystä tapahdu.


      • e.s............

        ei ehkä kehitystä, mutta ei varmaankaan mitään pahaakaan noissa ole. en osaa selittää mutta.... henkisyys ei minusta liity noihin asioihin, siis esimerkkinä; ei esim tupakointi tee pahaa ihmistä. kyse on enemmänkin asenteista.


    • nanananana

      "Värähtelytaajuus on ihmiselle vielä sellainen asia jota se ei pysty ymmärtämään."

      Värähtelytaajuus on ihan helppo ja yksiselitteinen asia. Erilaisia värähtelytaajuuksia voidaan synnyttää, muuntaa ja muutenkin manipuloida monella tavoin. Ihan selvää pässinlihaa, on sitten kyse mekaanisesta tai sähkömagneettisesta värähtelystä. Fourierìn sarjakehitelmällä värähtelyt voidaan harmonisineen muuntaa aikakoordinaatistosta taajuuskoordinaatistoon. Heleppoa kun sen osaa ja ymmärtää.

      Itse luulen, ettei kirjoittaja tiedä värhtelytaajuuksista edes sitä, mitä minä tiedän.

      • "Itse luulen, ettei kirjoittaja tiedä värhtelytaajuuksista edes sitä, mitä minä tiedän. "

        Tarvitseeko kirjoittajan tietää kaikesta mistä puhuu? Minäkin voin puhua suhteellisuusteoriasta ja ymmärtää sen periaatteet ilman että osaan laskea sen matikkaa. Itse asiassa osaan laskea sen matikkaa, mutta voisin silti puhua vaikken osaisi ilman että sinun täytyisi hirttää minut palleista kattoon.

        Tietääkseni termi värähtely ei ole semanttisesti sidottu käsitteisiin mekaaninen tai sähkömagneettinen. Vai onko sinun mielestäsi?


      • xyzÅäö
        einari3 kirjoitti:

        "Itse luulen, ettei kirjoittaja tiedä värhtelytaajuuksista edes sitä, mitä minä tiedän. "

        Tarvitseeko kirjoittajan tietää kaikesta mistä puhuu? Minäkin voin puhua suhteellisuusteoriasta ja ymmärtää sen periaatteet ilman että osaan laskea sen matikkaa. Itse asiassa osaan laskea sen matikkaa, mutta voisin silti puhua vaikken osaisi ilman että sinun täytyisi hirttää minut palleista kattoon.

        Tietääkseni termi värähtely ei ole semanttisesti sidottu käsitteisiin mekaaninen tai sähkömagneettinen. Vai onko sinun mielestäsi?

        Minä vaan kerroin, ettei värähtelyn ja sen taajuuksien ymmärtäminen mikään ulkoavaruuden temppu ole, kuten kirjoittaja mielestäni väitti.
        Vai osaat laskea yleisen suhteellisuusteorian Riimannin funktioita ja kai vielä ymmärtää niitä. Taidat olla melko pitkälle opiskellut. Nostan nöyrästi huttua. Erityinenhän ratkeaa lukion pitkällä, mutta yleisen matikasta itse en ymmärrä enempää kuin sika hopelusikata.
        Kyllä kai sitten hahmotat senkin, että kun värähtelystä puhutaan, täytyy olla jokin joka värähtelee. Vai onko reilusti yli lukion pitkän fysiikan ja matiikan osaajalla värähtelyä, joka ei vaadi värähtelijää???

        Jos sinä haluat riippua palleistasi kattotuulettimessa, niin mitä se minuun kuuluu. En ole yllyttämässä ketään moisiin perverssioihin. Totesin vaan, ettei kirjoittaja ehkä ihan tarkkaan tajua, mistä kirjoittaa.
        Hei sun heiluvilles.


      • Korjaajat
        einari3 kirjoitti:

        "Itse luulen, ettei kirjoittaja tiedä värhtelytaajuuksista edes sitä, mitä minä tiedän. "

        Tarvitseeko kirjoittajan tietää kaikesta mistä puhuu? Minäkin voin puhua suhteellisuusteoriasta ja ymmärtää sen periaatteet ilman että osaan laskea sen matikkaa. Itse asiassa osaan laskea sen matikkaa, mutta voisin silti puhua vaikken osaisi ilman että sinun täytyisi hirttää minut palleista kattoon.

        Tietääkseni termi värähtely ei ole semanttisesti sidottu käsitteisiin mekaaninen tai sähkömagneettinen. Vai onko sinun mielestäsi?

        Alkuperäinen kirjoittaja varmaan tarkoitti sitä kun vaihdamme ulottuvaisuus tasoja
        3 - 4 niin silloinhan vaihdamme myös värähtelytasoa korkeammalle.
        Kun kaikki olemassa olevat asiat värähtelevät jollakin taajuudella.
        Mutta hännän (1 kantaa ottava) on - taajuus mestari - niin mikä minä olen
        sanomaan että hän ymmärsi asian pointin väärin.
        Kun minä taas "luulin" että alkuperäisessä tekstissä oli tarkoitus keskustella
        että miten ihmiset ymmärtävät tämän muutos prosessin ja kenties joku osaa
        paremmin " käytännöllisesti " selittää mitä siinä oikein käytännössä tapahtuu.
        Ehkä minä ymmärsin tämänkin asian puolesta asian väärin korjatkaa jos on näin.


      • xyzÅäö kirjoitti:

        Minä vaan kerroin, ettei värähtelyn ja sen taajuuksien ymmärtäminen mikään ulkoavaruuden temppu ole, kuten kirjoittaja mielestäni väitti.
        Vai osaat laskea yleisen suhteellisuusteorian Riimannin funktioita ja kai vielä ymmärtää niitä. Taidat olla melko pitkälle opiskellut. Nostan nöyrästi huttua. Erityinenhän ratkeaa lukion pitkällä, mutta yleisen matikasta itse en ymmärrä enempää kuin sika hopelusikata.
        Kyllä kai sitten hahmotat senkin, että kun värähtelystä puhutaan, täytyy olla jokin joka värähtelee. Vai onko reilusti yli lukion pitkän fysiikan ja matiikan osaajalla värähtelyä, joka ei vaadi värähtelijää???

        Jos sinä haluat riippua palleistasi kattotuulettimessa, niin mitä se minuun kuuluu. En ole yllyttämässä ketään moisiin perverssioihin. Totesin vaan, ettei kirjoittaja ehkä ihan tarkkaan tajua, mistä kirjoittaa.
        Hei sun heiluvilles.

        "Kyllä kai sitten hahmotat senkin, että kun värähtelystä puhutaan, täytyy olla jokin joka värähtelee. Vai onko reilusti yli lukion pitkän fysiikan ja matiikan osaajalla värähtelyä, joka ei vaadi värähtelijää???"

        Vokaalin venyyyyttämisestä päätellen taidat olla sama hemppa joka ufopalstalla viimeksi esiintyi uutena tulokkaana mutta on se sama vanha sieltä Kähmiksen klooniarmeijasta. En ottanut kantaa keskustelun aloittajan kirjoituksiin vaan sinun. Jokainen vastatkoon omistaan.

        "Totesin vaan, ettei kirjoittaja ehkä ihan tarkkaan tajua, mistä kirjoittaa."

        Sinähän varsinainen Einstein olet. Eikös hän todennut sen itse?

        "Värähtelytaajuus on ihmiselle vielä sellainen asia jota se ei pysty ymmärtämään"


      • Korjaajat kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja varmaan tarkoitti sitä kun vaihdamme ulottuvaisuus tasoja
        3 - 4 niin silloinhan vaihdamme myös värähtelytasoa korkeammalle.
        Kun kaikki olemassa olevat asiat värähtelevät jollakin taajuudella.
        Mutta hännän (1 kantaa ottava) on - taajuus mestari - niin mikä minä olen
        sanomaan että hän ymmärsi asian pointin väärin.
        Kun minä taas "luulin" että alkuperäisessä tekstissä oli tarkoitus keskustella
        että miten ihmiset ymmärtävät tämän muutos prosessin ja kenties joku osaa
        paremmin " käytännöllisesti " selittää mitä siinä oikein käytännössä tapahtuu.
        Ehkä minä ymmärsin tämänkin asian puolesta asian väärin korjatkaa jos on näin.

        Ehkä tuon parempaan "matemaattiseen formalismiin" käsitettä 'värähtelytaajuus' on hankala tai turha edes laittaa. Mutta tuotahan sillä värähtelytaajuudella siis tarkoitetaan rajatiedossa.


      • Rienaaja
        einari3 kirjoitti:

        "Kyllä kai sitten hahmotat senkin, että kun värähtelystä puhutaan, täytyy olla jokin joka värähtelee. Vai onko reilusti yli lukion pitkän fysiikan ja matiikan osaajalla värähtelyä, joka ei vaadi värähtelijää???"

        Vokaalin venyyyyttämisestä päätellen taidat olla sama hemppa joka ufopalstalla viimeksi esiintyi uutena tulokkaana mutta on se sama vanha sieltä Kähmiksen klooniarmeijasta. En ottanut kantaa keskustelun aloittajan kirjoituksiin vaan sinun. Jokainen vastatkoon omistaan.

        "Totesin vaan, ettei kirjoittaja ehkä ihan tarkkaan tajua, mistä kirjoittaa."

        Sinähän varsinainen Einstein olet. Eikös hän todennut sen itse?

        "Värähtelytaajuus on ihmiselle vielä sellainen asia jota se ei pysty ymmärtämään"

        kalahti kiveen.
        Ei silti, Kähmiksen juttuja olen sen verran lukenut, etten pidä vertaamistani Kähmikseen mitenkään loukkaavana.
        Sinulla lienee todella paranormaaleja kykyjä, kun pelkän vokaaaalin venyyyyttämisen perusteella teet noinkin tarkkoja johtopäätöksiä.
        Sori vaan Eikka, mutta tällä kertaa meni väärin. Minut on kyllä ennenkin sekoitettu Kähmikseen. Kirjoitustyylimme lienee samanlainen.

        "Eikös hän todennut sen itse?
        Värähtelytaajuus on ihmiselle vielä sellainen asia jota se ei pysty ymmärtämään"

        Kyllä ja minä totesin sen olevan varsin hyvin ymmärrettävissä. Mielestäni henkilö väitti, ettei ihminen kykene ymmärtämään "värähtelytaajuutta". Pelkkää NA paskaa.

        Et muuten vastannut kysymykseen, vaan koitit tehdä ns. rapuväistön. Vai eikö rahkeet riittäneet?

        Ps. Kähmis on taitanut UFO palstalla kirjoitella nimmarilla Ruotu-ukko. Jäi kuulemma juuri eläkkeelle. Ei ainakaan minulle tullut käsitystä, että esiintyy uutena. Taisi itsekin mainita jossain kirjoituksessa taustastaan. Ja oma mielipiteeni on se, että Ruotu-ukkoja tai Kähmiksiä tarvittaisiin UFO-palstalla enemmin. Tällä tuskin tarvitaan.


      • Korjaajat
        einari3 kirjoitti:

        Ehkä tuon parempaan "matemaattiseen formalismiin" käsitettä 'värähtelytaajuus' on hankala tai turha edes laittaa. Mutta tuotahan sillä värähtelytaajuudella siis tarkoitetaan rajatiedossa.

        Oletko muuten einari3 huomannut miten sivun porrastus sekoittaa
        jutut pahasti kun niitä katsoo oletus asetuksilla eli portaa suoraa
        alas ja kun joku vastaa ensimmäiseen juttuun niin se menee vasemmalta
        alimmaksi ja taas keskelle vastattu jää sinne väliin ja kun katsot normaalisti
        suoralla porrastuksella niin kaikkien jutut menee sekaisin niin kellon ajan
        ja vastaus järsestuksen mukaan.
        Tästä olen ilmoittanut sivustolle mutta ei tapahdu mitään.
        Mitä mieltä itse olet jos katsot sivun toimintaa.
        Tämän viestin vastasin suoraan sinun kohdalle asetuksella että
        portaat jakautuvat.


      • Rienaaja kirjoitti:

        kalahti kiveen.
        Ei silti, Kähmiksen juttuja olen sen verran lukenut, etten pidä vertaamistani Kähmikseen mitenkään loukkaavana.
        Sinulla lienee todella paranormaaleja kykyjä, kun pelkän vokaaaalin venyyyyttämisen perusteella teet noinkin tarkkoja johtopäätöksiä.
        Sori vaan Eikka, mutta tällä kertaa meni väärin. Minut on kyllä ennenkin sekoitettu Kähmikseen. Kirjoitustyylimme lienee samanlainen.

        "Eikös hän todennut sen itse?
        Värähtelytaajuus on ihmiselle vielä sellainen asia jota se ei pysty ymmärtämään"

        Kyllä ja minä totesin sen olevan varsin hyvin ymmärrettävissä. Mielestäni henkilö väitti, ettei ihminen kykene ymmärtämään "värähtelytaajuutta". Pelkkää NA paskaa.

        Et muuten vastannut kysymykseen, vaan koitit tehdä ns. rapuväistön. Vai eikö rahkeet riittäneet?

        Ps. Kähmis on taitanut UFO palstalla kirjoitella nimmarilla Ruotu-ukko. Jäi kuulemma juuri eläkkeelle. Ei ainakaan minulle tullut käsitystä, että esiintyy uutena. Taisi itsekin mainita jossain kirjoituksessa taustastaan. Ja oma mielipiteeni on se, että Ruotu-ukkoja tai Kähmiksiä tarvittaisiin UFO-palstalla enemmin. Tällä tuskin tarvitaan.

        Puhuin "sinusta" uutena tulokkaana, en Kähmiksestä alias Ruotu-ukosta. Kuhan kokeilin tikulla jäätä oletko sama. En yrittänyt hakata kirveellä ketään. Tosin osuin oikeaan siinä että olet Kähmiksen klooniarmeijasta. Teitä on pari samantyylistä puskastahuutelijaa, joiden kohdalla mietin toisinaan että onko vai eikö, joten päätin tällä kertaa kokeilla. :D Ei pahalla.

        "Mielestäni henkilö väitti, ettei ihminen kykene ymmärtämään "värähtelytaajuutta". Pelkkää NA paskaa. "

        Muista konteksti vai saivarteletko kiusallasi? Nyt puhutaan rajatiedon käsitteestä. Ei mekaniikan tai sähkömagnetiikan. Se mitä käsitteellä rajatiedossa tarkoitetaan ei todellakaan ymmärretä kuin tiettyyn pisteeseen asti ja siihenkin huonosti. Pelkkänä NA paskana sitä pidetään tiedepiireissä. Itse kuitenkin ajattelen ko. käsitteessä olevan jotain totuudenperää, tai hypotetisoitavaa noin tieteellisestä näkökulmasta, mutta en koe kovinkaan mielekkäänä spekuloida käsitettä sen syvällisemmin tässä, kaiken NA-paskan keskellä. Ymmärrät varmaan. Ilmapiiri ei oikein ole kannustava. Nyyh.

        Tein rapuväistön sillä en halua nimimerkkini sen enempää tulevan profiloiduksi mitä se nyt jo on. Tietysti jos rasvailit siellä jo hirttonarua ja tarkoitit rapuväistöllä sitä, niin anna palaa beibi, odotan sinua innolla.


      • Korjaajat kirjoitti:

        Oletko muuten einari3 huomannut miten sivun porrastus sekoittaa
        jutut pahasti kun niitä katsoo oletus asetuksilla eli portaa suoraa
        alas ja kun joku vastaa ensimmäiseen juttuun niin se menee vasemmalta
        alimmaksi ja taas keskelle vastattu jää sinne väliin ja kun katsot normaalisti
        suoralla porrastuksella niin kaikkien jutut menee sekaisin niin kellon ajan
        ja vastaus järsestuksen mukaan.
        Tästä olen ilmoittanut sivustolle mutta ei tapahdu mitään.
        Mitä mieltä itse olet jos katsot sivun toimintaa.
        Tämän viestin vastasin suoraan sinun kohdalle asetuksella että
        portaat jakautuvat.

        Moderaattorien värätelytaajuus ei oikein ole aina kohdallaan, sillä itse en ole muutenkaan mieltynyt uudistuksen jälkeiseen sivun oletusesitysasetukseen. Vaihdan aina käsin tuon näkymän tree- eli puutyyliseksi eli "thread". Oletuksena on siis "flat thread". Tulee muuten liikaa tekstiä kerralla ja keskittymiskyky herpaantuu.


      • multasörmi
        einari3 kirjoitti:

        Puhuin "sinusta" uutena tulokkaana, en Kähmiksestä alias Ruotu-ukosta. Kuhan kokeilin tikulla jäätä oletko sama. En yrittänyt hakata kirveellä ketään. Tosin osuin oikeaan siinä että olet Kähmiksen klooniarmeijasta. Teitä on pari samantyylistä puskastahuutelijaa, joiden kohdalla mietin toisinaan että onko vai eikö, joten päätin tällä kertaa kokeilla. :D Ei pahalla.

        "Mielestäni henkilö väitti, ettei ihminen kykene ymmärtämään "värähtelytaajuutta". Pelkkää NA paskaa. "

        Muista konteksti vai saivarteletko kiusallasi? Nyt puhutaan rajatiedon käsitteestä. Ei mekaniikan tai sähkömagnetiikan. Se mitä käsitteellä rajatiedossa tarkoitetaan ei todellakaan ymmärretä kuin tiettyyn pisteeseen asti ja siihenkin huonosti. Pelkkänä NA paskana sitä pidetään tiedepiireissä. Itse kuitenkin ajattelen ko. käsitteessä olevan jotain totuudenperää, tai hypotetisoitavaa noin tieteellisestä näkökulmasta, mutta en koe kovinkaan mielekkäänä spekuloida käsitettä sen syvällisemmin tässä, kaiken NA-paskan keskellä. Ymmärrät varmaan. Ilmapiiri ei oikein ole kannustava. Nyyh.

        Tein rapuväistön sillä en halua nimimerkkini sen enempää tulevan profiloiduksi mitä se nyt jo on. Tietysti jos rasvailit siellä jo hirttonarua ja tarkoitit rapuväistöllä sitä, niin anna palaa beibi, odotan sinua innolla.

        kartsalle.
        Ei vaan. Olen Eikka sinunkin juttujasi lukenut ja selvästi yli keskiarvon ovat. TUS palstalta löytyy kuitenkin ihan erilainen jätkä kuin täältä. Olen kuvitellut teidän olavan sama persoona?
        Multinikki vai mononikissä multipersoona on rehellisempi? No, sen väliä.

        Ja eikun yleiseen tanssimusiikilla varustettuun ravitsemustilaan täydentävän sukupuolen gluteus maxsimuksia ynnä maitorauhasia tsiigaileen. Jos vaikka tärppäis. Tsau.


      • multasörmi kirjoitti:

        kartsalle.
        Ei vaan. Olen Eikka sinunkin juttujasi lukenut ja selvästi yli keskiarvon ovat. TUS palstalta löytyy kuitenkin ihan erilainen jätkä kuin täältä. Olen kuvitellut teidän olavan sama persoona?
        Multinikki vai mononikissä multipersoona on rehellisempi? No, sen väliä.

        Ja eikun yleiseen tanssimusiikilla varustettuun ravitsemustilaan täydentävän sukupuolen gluteus maxsimuksia ynnä maitorauhasia tsiigaileen. Jos vaikka tärppäis. Tsau.

        Kiitos kehuista. Olen yrittänyt pitää pientä hajurakoa eikan ja tussin eben kanssa. Eikalla saa kirjoitella paljon hulvattomammin ja skepoja rienaavasti. :D Osaan toki skepoilla itsekin kun tarve niin vaatii.

        Ei muuta kuin lykkyä pyttyyn! Muista pyytää tytsyt uhmoja bongailemaan -> takuuvarma iskurepla. ;)


      • Korjaajat
        einari3 kirjoitti:

        Moderaattorien värätelytaajuus ei oikein ole aina kohdallaan, sillä itse en ole muutenkaan mieltynyt uudistuksen jälkeiseen sivun oletusesitysasetukseen. Vaihdan aina käsin tuon näkymän tree- eli puutyyliseksi eli "thread". Oletuksena on siis "flat thread". Tulee muuten liikaa tekstiä kerralla ja keskittymiskyky herpaantuu.

        Ollaan ennenkin juteltu sivustolla mun eri nimikkeellä 2v sitten ja tuli
        mieleen että voin laittaa tähän tilapäisen 2 mailini niin voidaan joskus
        tarkemmin ottaa kantaa raja-alueella ja sit näät ken olin aijemmin ja
        vastaan sitten pää maililla joka ei tietenkään täälä näy.
        [email protected]


    • Tietäjien tietäjä.

      Älä usko eksyttäviä demonihenkiä. Historia ei ole mitään tasohyppelypeliä.

    • Golden Mayan

      Yksinkertaisesti sanottuna se tulee olemaan aikaa, jolloin joudumme valitsemaan pelon tai rakkauden.

      • Mursunorsu

        johon olen törmännyt. Ensin aloittaja selittelee puoli eepoksen mittaa jaskaa, jolle ei ole mitään näyttöä. Varmana tietona. Sitten kinataan noin 15 viestiä värähtelytaajuuksista. Ihmiset, ei näin! Ja vuonna 2012 ei tule tapahtumaan tasan mitään, vai onko jollakin muita todisteita kuin homehtunut maya-kalenteri tai {}?


      • Mursunorsu kirjoitti:

        johon olen törmännyt. Ensin aloittaja selittelee puoli eepoksen mittaa jaskaa, jolle ei ole mitään näyttöä. Varmana tietona. Sitten kinataan noin 15 viestiä värähtelytaajuuksista. Ihmiset, ei näin! Ja vuonna 2012 ei tule tapahtumaan tasan mitään, vai onko jollakin muita todisteita kuin homehtunut maya-kalenteri tai {}?

        Kai sitä jokainen saa aikaansa viettää kuten haluaa. Oma paskan kanavointisiko sitten jotenkin paransi palstan "¤!"#&%#/&tasoa"¤"#¤&¤&#/(?


      • Tarkailia
        einari3 kirjoitti:

        Kai sitä jokainen saa aikaansa viettää kuten haluaa. Oma paskan kanavointisiko sitten jotenkin paransi palstan "¤!"#&%#/&tasoa"¤"#¤&¤&#/(?

        Leikki loppui ja antakaa muiden vastata viestiin kun näköjään
        poikien jutut menee tappeluksi eikös olis parempi katsella
        huomenna juttuja uudestaan.
        Öitä.


      • Tarkailia kirjoitti:

        Leikki loppui ja antakaa muiden vastata viestiin kun näköjään
        poikien jutut menee tappeluksi eikös olis parempi katsella
        huomenna juttuja uudestaan.
        Öitä.

        Suo anteeksi. Ronski kielenkäyttö antaa vain kovin miehekkään olon ja buustaa itsetuntoa. Enhän minä muuten. ;)


      • Henkioppaat

        -- Golden Mayan --olit ensimmäinen kuka ymmärsi mistä on kysymys.
        Se aika on jo menossa ja ihmisillä on melkoinen kiire jos meinaavat
        saada itsensä " valmiiksi " siirtymiseen, mutta näyttää pahasti siltä että
        tosi paljon jää tälle luokalle suorittamaan " kehitystään " uudestaan.
        On se kiva jäädä tänne kun on jo valmiiksi tuhonnut koko maapallon.

        Laittakaa vaan mielipiteitä tänne ja älkää välittäkö väli kommenteista,

        Kannattaa laittaa lisää juttuja aina ensimmäisen alkuperäisen kirjoittajan
        kohdalle jotta juttu tulee alimmaiseksi jonossa, eikä väliin kun silloin se
        sekoittaa lukemis järjestystä.


      • Mursunorsu
        einari3 kirjoitti:

        Suo anteeksi. Ronski kielenkäyttö antaa vain kovin miehekkään olon ja buustaa itsetuntoa. Enhän minä muuten. ;)

        mitenkään pahalla, mutta olisi kiva jos ihmisillä olisi vähän enemmän harkintakykyä (en tarkoita että itselläni mitenkään erityisesti olisi). Ei kaikkea mitä netissä kirjoitellaan kannata uskoa, sotkea yhteen ja kirjoittaa siitä vielä uusi juttu.

        Ja niillä värähtelytaajuuksilla ei luutavasti tarkoitettu mitään tavallisia aaltoja.


      • Tarkailia
        Henkioppaat kirjoitti:

        -- Golden Mayan --olit ensimmäinen kuka ymmärsi mistä on kysymys.
        Se aika on jo menossa ja ihmisillä on melkoinen kiire jos meinaavat
        saada itsensä " valmiiksi " siirtymiseen, mutta näyttää pahasti siltä että
        tosi paljon jää tälle luokalle suorittamaan " kehitystään " uudestaan.
        On se kiva jäädä tänne kun on jo valmiiksi tuhonnut koko maapallon.

        Laittakaa vaan mielipiteitä tänne ja älkää välittäkö väli kommenteista,

        Kannattaa laittaa lisää juttuja aina ensimmäisen alkuperäisen kirjoittajan
        kohdalle jotta juttu tulee alimmaiseksi jonossa, eikä väliin kun silloin se
        sekoittaa lukemis järjestystä.

        Heikin Huhaan Avaruusseikkailut jatkuvat...

        Heikki jatkoi surffailua henkimailmassa seuraavaksi hän kohtasi pahan humanoidin nimeltä Ureahead.
        - Terve Ureahead, mitenkä pahan humiksen hommat sujuu?
        - Kiitos kysymästä, kyllähän tässä on pahantekoa riittänyt.
        Heikki ja paha humis pohtivat syvällisesti hyvän ja pahan olemusta.
        - Teillä maassa dramatisoidaan aika lailla meikäläisiä.
        Meikäläisten rooli on ihan tärkeä kokonaisuuden tasapainon kannalta.
        Henkinen kehitys vaatii myös vastavoiman.
        Vähän niinkuin nyrkkeilijä tarvii harjoitusvastustajaa kehittyäkseen, niin myös henkisellä tiellä pitää olla harjoitusvastustajia, jotta kehitystä tapahtuisi, filosofoi Ureahead.
        - Siis vähän niinku jing ja jang. Meillä maassa on kyllä sananlasku että "paha saa palkkansa".
        - Joo, se pitää paikkansa. Saatana maksaa meille ihan kohtuullisesti. Tilipäivä on kahdesti kuussa.
        - Maassa pohditaan usein, että onko Maan piirissä olevat humikset hyviä vai pahoja. Mitenkä on, käyttekö te pahat humikset usein maassa?
        - Herran jestas, ei me uskalleta. Me tehdään pahaa vaan viran puolesta, jotta tasapaino universumissa pysyisi yllä, mutta teikäläiset sen sijaan ovat ihan oikeasti pahoja. Meinaatte tuhota koko planeetan ja siten järkkyttää koko linnunradan tasapainoa.

        - Mitenkä sitten hyvät humikset uskaltautuvat Maan piiriin, kysyi Heikki.

        - Niiden on vähän pakko, ihan viran puolesta. Hyvillä humiksilla riittää työsarkaa teidän planeetalla.

        Me pahat humikset taas tuntisimme itsemme vain harrastelijoiksi, kun seuraisimme teidän touhujanne. Kyllä myös pahanteossakin pitäisi kosmisia lakeja noudattaa.

        Yhtäkkiä Heikki keskeytti keskustelun todeten:
        - Keho alkaa heräillä kotona. Täytyy lähteä, se olisi noloa jos keho heräisi ilman isäntää.
        Sehän olis ihan pallo hukassa ilman mua.
        - Joo, mee ihmeessä. Se olis ikävää jos kroppas kävelis siellä päin seiniä, kun ei oo ketään kotona.
        - Niin tai naapurit voi soittaa sille valkotakkiset ja siinä vasta homma olisi saada keho ulos lataamosta,
        eli nyt täytyy mennä, morjensta paha humis.
        - Moro Heikki ja pahaa jatkoa, toivotteli Ureahead.
        Niin Heikki siirtyi takaisin fyysiseen kehoonsa.

        Hän tullee jatkossakin harrastamaan opettavaista astraalisurffailuaan.

        Netistä kopiotu ja muokattu.

        Mielipiteitä sopivatko tämmöiset piristeet näille sivuille....?


    • Enk-el

      Kiitos, että levität osaltasi tietoa. Meitä on monta, enemmän kuin luuletkaan, jotka ajattelevat laillasi (ovat 'muistaneet'). Ei tosiaankaan kannata hikeentyä toisin ajattelijoille, sillä todella pian tulemme kaikki näkemään/kokemaan MUUTOKSEN.

      • Henkioppaat

        Joo meitä on jo tosi paljon mutta harvemmat saa suutaan auki tai sormia näppäimistölle
        jotta saisivat jotain näkyvää-opettavaa aikaan.
        Kun monella on tapana, en minä viitsi kyllä ne muut sen hoitaa, niin kyllä siinä meinaa
        päreet välillä palaa, kun jäädään vaan odottamaan.
        Muuten oletko tietoinen missä Marcel vaikuttaa nykyään sillä oli hyviä " juttuja " .


      • Kysyvä????

        "...todella pian".
        Onko se kuukausi, vuosi, kymmenen vuotta 2012??? Vai mitä?
        Itse olen odottanut jo useita vuosia, eikä mitään havaittavaa muutosta ole maailmassa tapahtunut. Ei ainakaan hyvään suuntaan.


      • Tarkkis
        Henkioppaat kirjoitti:

        Joo meitä on jo tosi paljon mutta harvemmat saa suutaan auki tai sormia näppäimistölle
        jotta saisivat jotain näkyvää-opettavaa aikaan.
        Kun monella on tapana, en minä viitsi kyllä ne muut sen hoitaa, niin kyllä siinä meinaa
        päreet välillä palaa, kun jäädään vaan odottamaan.
        Muuten oletko tietoinen missä Marcel vaikuttaa nykyään sillä oli hyviä " juttuja " .

        ...jäin minäkin. Parikin kertaa olen ollut kirjoittelemassa jotakin, mutta sitten olen ajatellut, että olkoon ja pyyhkinyt kaiken pois.
        Onko tarvetta kirjoittaa enää mistään mitään, ketä kiinnostaa?
        Jokaisella on omat vahvat mielipiteet tulevasta: - suuri muutos tai vain vähän vanhan korjailua tai kaikki jatkuu entisellään - ja he pitäytyvät niissä ja puolustavat omaa näkemystään kaivautumalla yhä syvemmälle omaan poteroonsa. Se on heidän oikeutensa. Miksi yrittää opettaa ketään?


      • Saagapolku
        Kysyvä???? kirjoitti:

        "...todella pian".
        Onko se kuukausi, vuosi, kymmenen vuotta 2012??? Vai mitä?
        Itse olen odottanut jo useita vuosia, eikä mitään havaittavaa muutosta ole maailmassa tapahtunut. Ei ainakaan hyvään suuntaan.

        ARKKIENKELI URIEL: Maailma loppuu

        Maailma sellaisena, kuin tunnette sen, on tulossa loppuun. Tämä ei ole fyysisen maailman loppu, minkä pelkäätte tuovan maanmuutoksia, jotka häiritsevät elämäänne, vaikka osa fyysisestä maailma tuleekin muuttumaan. Mutta aineellinen maailma on harhaa, jonka luotte - se on kollektiivitietoisuuden ilmentymä. Tämä on se maailmanloppu, mistä Jeesus puhui, missä leijonat ja lampaat makaisivat yhdessä - kaksinaisuuden ja polariteetin sekä niitä heijastavan maailman loppu.

        Jokainen alku vaatii loppumisen ja maailman sellaisena kuin se on tällä hetkellä, on loputtava uuden ilmentymiseksi. Nouskaa niiden fyysisten rajoitusten yläpuolelle, mitkä saavat aikaan pelkoa, koska uskotte, että viiden aistinne maailma on ainoa, mitä on. Sen ulkopuolella on monia maailmoja, kuin mitä voitte nähdä kolmannessa ulottuvuudessa fyysisen olemuksenne kautta. Jotta ette pelkäisi maailman loppumista, teidän on laajennettava ajatteluanne sen yli, mitä voitte nähdä, ja muistettava, mitä teille on opetettu: egon ja hengen kumppanuus, aineellisen ja henkisen sekoittuminen, taivaan luominen maan päälle on seuraava askel ihmiskunnan matkalla.

        Mitä teette, kun se mitä kohti olette tehneet työtä, lopultakin tulee? Joillekin tämä on pitkän matkan loppu. Toisten työ ottaa uusia aspekteja ja monilla työ on vasta alkanut. On ihmisiä, jotka janoavat uutta tietoa ja ymmärrystä, niitä jotka ovat valmiita tekemään luottamushyppäyksen ja joiden tarvitsee tietää, mihin he laskeutuvat. Uutta maailmaa synnytetään tällä hetkellä ja olette osa sen luomista. Se on uusi elämä, joka odottaa teidän opastustanne, koska uusi maailma on teidän luomuksenne, se on lahjanne maailmankaikkeudelle, uuden toivon ja mahdollisuuden luomista ihmiskunnalle.

        Olette saaneet sen ihmiskokemuksen ympyrän sulkeutumaan, mikä sisältää maakokemuksen egopohjaisena energiana, ja kaikki egopohjaiset rakenteet loppuvat, koska ne ovat täyttäneet tarkoituksensa. Loppuminen sallii laajentumisen niihin hengen korkeampiin värähtelyihin, mitkä sisältävät kaiken, mitä olette olleet, ja luovat uusia mahdollisuuksia. Maapallo ei kuole, koska sitä tarvitaan tämän kehittyvän matkan seuraavaan vaiheeseen. Iloitkaa, sillä uutta maailmaa luodaan ja saatte aikaan tasaisen siirtymän oppimisenne, opastuksenne ja rakkautenne avulla. Juhlikaa vanhan maailman loppua, olkaa iloisia ponnistelunne todisteista ja tuokaa uusi maailma sisään rakkaudella, kiitollisuudella ja ilolla.


      • Saagapolku

        Muutokset alkavat heti, kun negatiivisuus häviää.


      • Henkioppaat

        Olisitko järkevä ja harjoittelisit ensin kotona käytöstapoja
        ja lukisit alan kirjoja jonka jälkeen voisit tulla uudestaan
        sivuille kokeilemaan.


      • Saagapolku
        Henkioppaat kirjoitti:

        Olisitko järkevä ja harjoittelisit ensin kotona käytöstapoja
        ja lukisit alan kirjoja jonka jälkeen voisit tulla uudestaan
        sivuille kokeilemaan.

        Tämä on juuri sitä muutosta.
        Vanhojen negatioitten pitää ensin puhdistua.
        Niitä tulee tuossa muodossa kuin toi nimimerkki. "H.V"


      • DarkNinjaHiiri
        Saagapolku kirjoitti:

        Tämä on juuri sitä muutosta.
        Vanhojen negatioitten pitää ensin puhdistua.
        Niitä tulee tuossa muodossa kuin toi nimimerkki. "H.V"

        Ensiksi kiitän Arkkienkeliä jämäkästä yhteenvedosta. New Age on jo täällä ja se huolestuttaa tiettyjä piirejä. Hooveetä on tulossa vielä paljon.


      • Henkioppaat
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Ensiksi kiitän Arkkienkeliä jämäkästä yhteenvedosta. New Age on jo täällä ja se huolestuttaa tiettyjä piirejä. Hooveetä on tulossa vielä paljon.

        Niin alkaa henkinen ja fyysinen terveys kuten myös posiitivinen ajattelu toimimaan kunnolla.
        Taas tuli tuttua juttua Dokumenttina Biorytmistä jossa taas todettiin kuinka vaarallista on sekoittaa ruumiin oma rytmi eli valvoa yöllä.
        Kun normaali rytmi menee suunilleen 22-23 nukkumaan ja herää 6-8 aikaan.
        tuli Ylen Prisma ohjelmassa.

        Lyhyesti

        Valon lisääminen huoneeseen aamulla ja päivällä piristää kun illalla valon vähentäminen ajoissa rupea väsyttämään.
        Syöminen aamulla kunnolla ja ilta syöminen pois kello 19 jälkeen kun ruumis ymmärtää yö syömisen että tarvitaan enerkia
        ja sekoittaa biorytmiä.
        Näyttö ruudulta myös valon himmentäminen illalla vaikuttaa väsymiseen.
        Nimen omaan painotetaan myös likuntaa ulkona vielä illalla 18 jälkeen.
        Säästyt myös kaikilta taudeilta kun ropan rytmit on oikein ym.


        Aikaisempia aiheita

        Prisma-dokumentit

        Syksy 2009

        23.11. Prisma: Biologinen kellomme
        (A Day in the Life)
        Syntymästä aina viimeiseen henkäykseen saakka elämäämme hallitsee biologinen kello.
        Se säätelee kaikkia kehon toimintoja ja sen rytmin tunteminen – vaikkapa lääkkeen ottaminen oikeaan aikaan – voi pelastaa henkemme.

        16.11. Prisma: Valon pimeä puoli
        (The Dark Side of Light)
        Hehkulampun keksimisen jälkeen pääsivät ihmiset eroon hämärästä ja pimeästä.
        Mutta keinovalolla on myös haittapuolia; eläimet ja kasvit kärsivät valosaasteesta ja ylenmääräinen valo sekoittaa myös ihmisen aineenvaihduntaa ja hormonitasapainoa.


        http://ohjelmat.yle.fi/prisma/aikaisempia_aiheita

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Biorytmi

        http://personal.inet.fi/cool/live/biorhytm/index.html


      • Saagapolku
        Henkioppaat kirjoitti:

        Niin alkaa henkinen ja fyysinen terveys kuten myös posiitivinen ajattelu toimimaan kunnolla.
        Taas tuli tuttua juttua Dokumenttina Biorytmistä jossa taas todettiin kuinka vaarallista on sekoittaa ruumiin oma rytmi eli valvoa yöllä.
        Kun normaali rytmi menee suunilleen 22-23 nukkumaan ja herää 6-8 aikaan.
        tuli Ylen Prisma ohjelmassa.

        Lyhyesti

        Valon lisääminen huoneeseen aamulla ja päivällä piristää kun illalla valon vähentäminen ajoissa rupea väsyttämään.
        Syöminen aamulla kunnolla ja ilta syöminen pois kello 19 jälkeen kun ruumis ymmärtää yö syömisen että tarvitaan enerkia
        ja sekoittaa biorytmiä.
        Näyttö ruudulta myös valon himmentäminen illalla vaikuttaa väsymiseen.
        Nimen omaan painotetaan myös likuntaa ulkona vielä illalla 18 jälkeen.
        Säästyt myös kaikilta taudeilta kun ropan rytmit on oikein ym.


        Aikaisempia aiheita

        Prisma-dokumentit

        Syksy 2009

        23.11. Prisma: Biologinen kellomme
        (A Day in the Life)
        Syntymästä aina viimeiseen henkäykseen saakka elämäämme hallitsee biologinen kello.
        Se säätelee kaikkia kehon toimintoja ja sen rytmin tunteminen – vaikkapa lääkkeen ottaminen oikeaan aikaan – voi pelastaa henkemme.

        16.11. Prisma: Valon pimeä puoli
        (The Dark Side of Light)
        Hehkulampun keksimisen jälkeen pääsivät ihmiset eroon hämärästä ja pimeästä.
        Mutta keinovalolla on myös haittapuolia; eläimet ja kasvit kärsivät valosaasteesta ja ylenmääräinen valo sekoittaa myös ihmisen aineenvaihduntaa ja hormonitasapainoa.


        http://ohjelmat.yle.fi/prisma/aikaisempia_aiheita

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Biorytmi

        http://personal.inet.fi/cool/live/biorhytm/index.html

        .

        http://www.rosedalebooks.fi/foorumi/viewforum.php?f=37

        .


      • DarkNinjaHiiri

      • Henkioppaat
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        :)

        Seurasitteko - Prisman - "Väsymys tappaa" dokumentteja, aiheena myös sama
        --Liika valvominen-- josta koko ropan biorytmit ym menee sekaisin ja sitä kautta
        joutuvat kaikki kärsimään sen henkilön lisäksi kun vaikutus leviää ympärille.
        Toivottavasti ihmiset yrittävät korjata rytminsä tasapainoon jonka kautta
        kaikki muutkin asiat lähtevät korjaantumaan.

        Kuinka moni on muuttanut itseään siinä suhteessa parempaan suuntaan eli
        ajoissa nukkumaan, ulkoilua tarpeeksi, liika syöminen pois ja netti valvominen
        kuriin ym....


      • Henkioppaat
        Henkioppaat kirjoitti:

        Seurasitteko - Prisman - "Väsymys tappaa" dokumentteja, aiheena myös sama
        --Liika valvominen-- josta koko ropan biorytmit ym menee sekaisin ja sitä kautta
        joutuvat kaikki kärsimään sen henkilön lisäksi kun vaikutus leviää ympärille.
        Toivottavasti ihmiset yrittävät korjata rytminsä tasapainoon jonka kautta
        kaikki muutkin asiat lähtevät korjaantumaan.

        Kuinka moni on muuttanut itseään siinä suhteessa parempaan suuntaan eli
        ajoissa nukkumaan, ulkoilua tarpeeksi, liika syöminen pois ja netti valvominen
        kuriin ym....

        Kertauksella menee paremmin jakoon.
        2 Osa Lauantaina TV 1.. 09.05- Prisman - "Väsymys tappaa" dokumentista, aiheena myös sama --Liika valvominen-- josta koko ropan biorytmit ym menee sekaisin ja sitä kautta joutuvat kaikki kärsimään sen henkilön lisäksi kun henkilö unohtaa asioita ja kiukuttelee väsymystään muillekin,myös on vaarallinen liikenteessä eli nekatiivisuus leviää ympärille.
        Toivottavasti ihmiset yrittävät korjata rytminsä tasapainoon jonka kautta kaikki muutkin asiat lähtevät korjaantumaan.

        Kuinka moni on muuttanut itseään siinä suhteessa parempaan suuntaan eli.....ajoissa nukkumaan, ulkoilua tarpeeksi,ilta ja liika syöminen pois,tilalle pieni lenkki luonnossa,huoneen kunnon tuuletus jotta happi riittää aivoille ja ihollekin se tekee hyvää,huoneen lämmön pitäminen n. 22-23 mikä on todettu terveelliseksi,korkeampi lämpö väsyttää ja tekee laiskaksi. Netti ja muut sähkölaitteet kiinni yöksi eli 24.00 mennessä,kannattaa myös laittaa tyynyn päällinen ja mielummin peittokin sinisen väriseksi kun se rauhoittaa koko roppaa enerkiallaan ym.
        Taas aamulla kannattaa käyttää kirkaita valoja jotta roppa herää paremmin ennen kuin tekee mitään,esim. keltaista ja vihreää valoa.
        Ja kaikki tämä on juuri henkistä kehitystä myös.
        Tässä vain muutama asia jotka auttavat moneen muuhun asiaan,kokemusta on.

        Myös lauantaina tulee tv 1 ..12.15 juttua " Entäs jos salaliittoteoriat ovatkin totta "

        Tässä minun Joulun toivotukseni kaikille...siis ei mitään turhaa hössötystä.


      • W-D
        Henkioppaat kirjoitti:

        Kertauksella menee paremmin jakoon.
        2 Osa Lauantaina TV 1.. 09.05- Prisman - "Väsymys tappaa" dokumentista, aiheena myös sama --Liika valvominen-- josta koko ropan biorytmit ym menee sekaisin ja sitä kautta joutuvat kaikki kärsimään sen henkilön lisäksi kun henkilö unohtaa asioita ja kiukuttelee väsymystään muillekin,myös on vaarallinen liikenteessä eli nekatiivisuus leviää ympärille.
        Toivottavasti ihmiset yrittävät korjata rytminsä tasapainoon jonka kautta kaikki muutkin asiat lähtevät korjaantumaan.

        Kuinka moni on muuttanut itseään siinä suhteessa parempaan suuntaan eli.....ajoissa nukkumaan, ulkoilua tarpeeksi,ilta ja liika syöminen pois,tilalle pieni lenkki luonnossa,huoneen kunnon tuuletus jotta happi riittää aivoille ja ihollekin se tekee hyvää,huoneen lämmön pitäminen n. 22-23 mikä on todettu terveelliseksi,korkeampi lämpö väsyttää ja tekee laiskaksi. Netti ja muut sähkölaitteet kiinni yöksi eli 24.00 mennessä,kannattaa myös laittaa tyynyn päällinen ja mielummin peittokin sinisen väriseksi kun se rauhoittaa koko roppaa enerkiallaan ym.
        Taas aamulla kannattaa käyttää kirkaita valoja jotta roppa herää paremmin ennen kuin tekee mitään,esim. keltaista ja vihreää valoa.
        Ja kaikki tämä on juuri henkistä kehitystä myös.
        Tässä vain muutama asia jotka auttavat moneen muuhun asiaan,kokemusta on.

        Myös lauantaina tulee tv 1 ..12.15 juttua " Entäs jos salaliittoteoriat ovatkin totta "

        Tässä minun Joulun toivotukseni kaikille...siis ei mitään turhaa hössötystä.

        Kiiti vinkistä täytyy katsoa tv ohjelmat


      • minä kanssa
        W-D kirjoitti:

        Kiiti vinkistä täytyy katsoa tv ohjelmat

        Kun tarkkaan katsoo niin TV puolelta tulee myös alan juttuja esim.

        TV JIM maanantaina 13.35 Selvännäkijä Lapset Dokumentti.


      • Luminiferous aether

        Verho on nostettu usealta jotka ovat itsensä unohtaneet.


      • Henkioppaat
        minä kanssa kirjoitti:

        Kun tarkkaan katsoo niin TV puolelta tulee myös alan juttuja esim.

        TV JIM maanantaina 13.35 Selvännäkijä Lapset Dokumentti.

        Tosiaan n. vuosi on mennyt kun viimeksi kävin täälä ja näyttää
        taas siltä ettei ole tapahtunut mitään positiivista kehitystä
        näillä sivuilla, joten katsotaan sitten joskus uudestaan....


    • ...---...

      Muistaako joku Teslan ja hänen langattoman sähköjakelukoneensa ja hänen höpöjuttunsa mm. yliluonnollisten voimien kanssa keskustelusta? Samaiseen aikaan siperiassa sattui outo luonnonmullistus, jonka uskottiin johtuvan Teslan tekemisistä. Hassuja juttuja ovat.

    • chr-k

      Otsikosta ja nimimerkistäsi pättelin sinun ehkä tietävän jotain jakamisen arvoista. Olin väärässä.

      • sith lord awake

        No nytten olis sellaiset vaalit että teidän jumalhöpinänne saa vastaavuuden.
        Kukaan usko vain teitä kun mittarit näyttää nolla/nolla.

        Vittu mä anna teille apua. Vai onko uhoa taas. On kiire.

        Valon voimat saavat apua yllättäviltä voimilta. Fyysinen laskee alas. Mutta Fist UP.


    • 5+16

      " Vielä 4. ulottuvuudesta.Ensimmäiset nostot tapahtuisivat 2010- luvulla.. "

      Nosto tapahtuu kun ihminen oivaltaa itsenäisesti, oman kehitystahtinsa mukaan. Sitä voi ulkopuolelta nopeuttaa vain marginaalisesti.

      "..ja jälkeläisten tuotanto lakkaisi samoihin aikoihin,.. "

      Jälkeläisten tuotanto säilyy koska maapallolla elämä jatkuu yhä kukoistavampana.

      " raha menettää merkityksensä,.. "

      Raha muuntuu enenevässä määrin muovirahaksi. Rahaa käytämme edelleen.

      " chakrat aktivoituvat( varsinkin 4.),.."

      Chakrat aktivoituvat sisäisen ponnoistuksen ansiosta. Jos ei työskentele, ei aktivoitumista tapahdu. Ulkopuolelta niitä ei aktivoida.

      " tulee uusi aurinko, maapallon akseli muuttuu yli 30 astetta, "

      Auringon säteilyteho muuntuu vuosimiljardien kuluessa. Maapallon akseli saattaa muuntua napasiirtymissä, joita ei ole odotettavissa lähimmän sadan vuoden aikana.

      " maapallon ilmasto muuttuu subtrooppiseksi, "

      Kasvihuoneilmiö tekee tehtävänsä.

      " ufot ilmestyvät arkipäiväämme, (koska niiden alkuperä on toisilta ulottuvuuksilta?!).Osa asioista on jo tapahtunut. "

      Ufouskonto saa jalansijaa. Islam vahvistuu ja puhdistaa kristinuskoa. Muhamettilaiset opettavat kristityille oikeata asennetta Jumalaa kohtaan. Tapahtuu rauhanomainen ja laajamittainen islamin invaasio Eurooppaan. Se tapahtuu silloin, kun islamilaiset emigrantit ovat lisääntyneet suureksi osaksi eurooppalaisia kansoja.

      " Alkaa olla kiire! "

      Kiire on vain piemällä puolella. Rauhan ja valon puolella on aina rauhallista ja leppoisaa. Kiireetöntä.

      • DarkNH

        >>Tapahtuu rauhanomainen ja laajamittainen islamin invaasio Eurooppaan. Se tapahtuu silloin, kun islamilaiset emigrantit ovat lisääntyneet suureksi osaksi eurooppalaisia kansoja.


      • Rauhallinen invaasio

    • e.s.............

      mulla on jotakin muutoksia lähtenyt tapahtumaan, ehkä liittyy tähän?
      aikajärkässä:
      -mahdollisen parisielun/sielunkumppanin/kaksoisliekin tapaaminen ja kokemus toiselle ulottuvuudelle siirtymisestä ja rakkaudentunne tämänläsnäollessa (kirjoitin tästä ketjun: "kokemuksia; värähtelytaajuus...")
      -omituiset, miellyttävät tuntemukset kehossa
      -omituiset tapahtumat joissa näytti että telepatia olisi totta ja että ajatus toteutuisi/ympäristö heijastelisi paljon ajatuksiani
      -aloin uskomaan telepatiaan (tai johonkin sen kaltaiseen)
      -aloin ajattelemaan enemmän yhteisöllisyyttä ja rakkautta, perheen merkitystä jne.
      -aloin tähtäämään henkiseen kehitykseen
      -jonkinlaisen puhdistautumisen aloittaminen, ajatusten huomioiminen, itsetuntemuksen kehittäminen
      -tuntemuksista jäi poreilu/väreily mitä tuntuu lähinnä jaloissa, ja korvien soiminen usein pienesti


      siinä jotain...
      mietin että onkohan tuo poreilu/väreily sitä että tunnen nuo värähtelyt, värähtelytaajuusjutut...

    • mennerheim

      ONNEA SUOMI. 94v ja mihin on tultu?

      Kohta ollaan sata-vuotiaita ja mihin on tultu? Ollaan liityttytty kapitalistiseen neuvostoliittoon eu:hun. Nyt puhuvat, että euro hajoaa. Pakkoruotsia ei vieläkään ole poistettu. Voitaisiinko myydä ahvenanmaa ja maksaa sillä pois suomen velkaa?
      Nyt on homoja eduskunnassa ja 1. presidenttiehdokas. Myös äärioikeisto on pesiytynyt eduskuntaan. Homot (lesbot) haluavat avio-oikeuden ja adoptio-oikeuden. Miksi eivät tee niitä lapsia kuten muutkin. Onko homous sittenkin jokin psyykkinenvamma mikä estää seksuaalisenkanssakäynnin/lapsentekemisen vastakkaisen sukupuolen kanssa??

      Olen sitä mieltä, että on.


      Vuosi 2012 on ovella.

      Haluan siltä seuravaa:

      - Päästä työttömäksi (saada säännöllisen työttömyyskorvauksen)

      - Voittaa lotossa muutaman miljoonan tai jo 300000 euroa riittänee.

      - Haluan lopettaa työssäkäynnin.

      - Olla omavarainen.

      - Elää ulkona yhteiskunnasta, ikäänkuin olla sen yläpuolella. Olisin työtön tai rikas, niin ei tarvitsisi välittää työssäkäynnistä raha-asioista.

      - Pysyä terveenä.

      - Vaihataisin asunnon pienempään ja halvempaan. Ehkäpä myisin auton pois, jos muuttaisin suureen kaupunkiin, missä on kaikki palvelut lähellä.

      - En ottaisi velkaa, enkä käyttäisi luottokortteja.
      - Voisin myydä miljoonasta eurosta kansalaisuuteni vaikkapa iranin presidentille tai pohjoiskoren kimille.

      Hyvää itsenäisyyspäivää...

      Suolaa kansalle!

    • filosifiakandi

      No niin vielä pitää käydä tarpeilla ennen nukkumkaan menoa. Joskus voin olla päivänkin kaakaamatta, mutta sitten yleensä viimesitään seuraavanapäivä kakkatulee. Joskus se jopa sattuu kun tulee niin isoja könniäisi.

      Kerran istui vessassa ja luin asterixia sitä alppi juttu. Kakkaa tuli. Oli isompi könniäinen tulossa ja sen vierestä tuli pienempää kakkaa.

      Ja sitten se iso könniäin putosi pöntöön. Sattui niin valtavasti että oli pakko nousta ja huutaa kivusta.

      Siellä se könniäinen irvisteli pöntössä.

      Normaalisti tulee mörriä ja puikkoa joskus löysää. Harvemmin sitä kovaa.

      Joskus on ollut kova hätä ja on tulut vain pieni papana ja sitä enne kova pieru.

      Se on ihemeellinen asia...

    • eretyty

      23.3 perusta 3D-matriisille poistetaan eli monenlaisia muutoksia tiedossa.
      MAALISKUUN ENERGIAT

      Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
      Uutiskirjeestä 4.3.2013
      Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

      Mikä tahnansa kuukausi mikä alkaa katolisen kirkon paavin eroamisella, Englannin kuningattaren joutumisella sairaalaan ja USA:n hallituksen "takavarikointilupauksilla", on mielenkiintoinen. Tätä on tapahtunut maaliskuun kolmen ensimmäisen päivän aikana ja siitä tulee pitkä kuukausi. Tammikuussa sopeuduimme vuoden 2012 jälkeisiin energioihin väsyneenä ja vähän pettyneenä. Helmikuussa löysimme kaikki esteet, jotka ovat rajoittaneet meitä, mukaan luettuna sieluhaavat, karmakierrot, kumppanit, uskomukset ja ajanvietteet. Se oli rankka kuukausi, kun prosessoimme asian toisensa jälkeen. Ja nyt meillä on maaliskuu ja se on taatusti sekalainen pussi hulluutta ja sekasortoa, kera monien totuuksien, oivallusten ja vahvistusten. Meillä on myös vuoden voimallisin päivä maaliskuussa, 22.3., mikä on merkki 3D:n loppumisesta (kun 3D:tä tukeva energia on loppu). Juhlimme sitä "EVOLVE Now Summit" -tapahtumassa Hot Springsissä 22.-24.3.2013. Toivottavasti sinäkin voit olla siellä!

      Olen nyt kirjoittanut kuukauden, että päiväntasaus 22.3. on 3D:n loppu, mikä merkitsee, että se on 3D-polariteetin ja -erillisyyden loppu. Olemme edelleen kolmannessa ulottuvuudessa, mutta on helpompaa päästä moniin ulottuvuuksiin ja portaaleihin. Verhot ovat poissa, nyt voimme nähdä kaiken ja olla kaikkea, ilman muita rajoituksia kuin ne, joita tuputamme itsellemme.

      Paavi ja Englannin kuningatar edustavat 3D-polariteetin maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä. Ja ennen sairaalaan joutumista kerrottiin, että Britannian hallitus tarkistaa kuningattaren tilit ja miettii hänen poistamistaan valtion budjetista. Ottaen huomioon, että Brittiläinen imperiumi on Rooman imperiumin jatkoa (Londonium, nykyinen Lontoo, oli merkittävä Rooman keskus) ja kuningatar omistaa 1/6 maailman maaperästä (kyllä, se on totta), samalla kun paavi omistaa hieman vähemmän (yhdessä he omistavat lähes puolet maailman maasta), seuraamukset ovat valtavat. Eivätkä paavit yleensä eroa, viimeksi se tapahtui yli 600 vuotta sitten. Ei ole sattumia, erityisesti nyt.

      Vuoden 2013 ennusteissa kirjoitin, että se olisi jumalaisen voiman ja totuuden vuosi. Ovi totuuteen alkaa avautua tässä kuussa eikä se luultavasti ole kovin kaunista. Monet ihmiset ovat vihaisia, peloissaan, sekaisin ja ymmällään, kun he kuulevat, miten hataralle pohjalle he ovat perustaneet omat totuutensa. 3D ei taitu kasaan hiljaa, niin kuin lootus-kukka sulkeutuu, se romahtaa itseensä sen ahneuden, vallan, hallinnan ja kontrollin painosta, mikä on elättänyt sitä aioneita. Ei ole enää energiaa antamassa voimaa tälle toimintamallille, joten se menee pois.

      Kun se kaatuu, meidän on oltava valmis uuden, itsensä voimaantumisen toimintamallin kanssa, aikomuksena rakentaa maailma yhteyden (ja näin tasavertaisuuden), rakkauden, rauhan ja ilon perustalle ja harmonisoitua tämän mallin kanssa omassa elämässämme. Tämä on upea kuukausi sen aloittamiselle, koska 3D-toimintamallin romahtaminen lisää vauhtia joka päivä. Olkaa kilttejä ja älkää alkako pelätä, koska kaikki on aina jumalaisessa järjestyksessä.

      Maaliskuu on jumalaiseen voimaamme integroitumisen kuukausi, mutta meidän on edettävä tässä hyvin varovasti. Vanhat valtamallit oli rakennettu "valta toisiin" tai "voiman ottaminen joltain tai jostain" -periaatteille. 3D-valtamalli on "voimavampyyri", mikä ruokkii itseään toisten voimalla. Jumalainen voima on ylösnoussut käsitys, mikä nousee sisältä, voimaantuu Lähdeyhteytemme kautta ja on Jumalvalomme ilmaisemista. Sitä ei voi olla ilman Lähdeyhteyttä ja se laajenee antamisen ja saamisen tasapainossa. Emme voi ottaa sitä pois keneltäkään toiselta tai sitä ei voi ottaa meiltä pois. Jos emme käytä sitä, se pysyy horroksessa, kunnes olemme valmis siihen.

      • jatkoa .

        Mutta emme voi vaihtaa despoottia toiseen. Jumalainen voima ei huolehdi meistä, se elättää meidät. Se ei ruoki meitä vastapalveluksena voimamme lupaamisesta, se ravitsee meitä, kun ruokimme itseämme oman voimaantumisemme kautta. Se siunaa meitä ehdottomalla rakkaudella, mutta se ei estä meitä satuttamasta itseämme, jos sen päätämme tehdä. Jumalainen voima ei ryntää sisään ja hoitele "pahoja" poikia, mutta se tukee aikomustamme iloon, yltäkylläisyyteen, rakkauteen ja rauhaan maailmassa, mikä kaikki auttaa 3D-mallin romahtamista lisää.

        Maaliskuussa saamme suuren totuusannoksen, mikä voi olla karvasta kalkkia toisinaan sekä henkilökohtaisesti että maailmanlaajuisesti, ja meillä on tilaisuuksia kokeilla jumalaista voimaamme. Kun 3D-toimintamalli romahtaa, kollektiivinen aikomuksenne siitä, mitä haluamme nähdä ja olla maailmassa, auttaa rauhallisemmassa siirtymässä vanhasta maailmasta uuteen. Vältä keskittymistä negatiivisuuteen, koska voimme oivaltaa negatiivisuuden vain tarkkaillessamme sitä eri tasolta. Se on syy juhlaan, ei kyyneliin tai pelkoon.

        Valmistaudumme myös seuraavaan Uranuksen ja Pluton neliöön toukokuussa, mikä saa voimaa tässä kuussa stelliumista Oinaassa (kaikki Oinaat ovat valmiina jonkinlaiseen toimintaan). Olemme olleet kaksi viime kuukautta pimeässä henkisessä kellarissamme, nyt voimme tulla ulos ladattuna uusilla aikomuksilla, uusilla mahdollisuuksilla ja uudella energialla ja ryhtyä voimaantuneeseen toimintaan.

        Päiväntasaus 22.3. on yksi voimakkaimmista päivistä tänä vuonna ja merkitsee virallisesti 3D:n loppua, mikä ehkä tapahtuu tai ei tapahdu suurella rytinällä. Kiinnitä vain huomiota siihen, mitä ympärilläsi tapahtuu, ja toimi tietoisesti reagoinnin sijasta, ole kiintymätön ja muista, että tärkeimpiä asioita elämässäsi - voimasi Lähdettä - ei voi koskaan ottaa pois sinulta. Ole rakastava itseäsi kohtaan. Auttamaan tämän kuukauden energioissa jaan kanssanne suosikkiaffirmaationi - lahja arkkienkeli Urielilta:

        "Olen jumalaisesti opastettu, yhdistynyt, turvassa ja suojassa kaikin tavoin ja kaikissa asioissa."

        Upeaa kuukautta.

        -----------

        Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.


    • jepu7

      -"Tämä selvä"-

    • :))

      5. taso eikä taso 4. taso 4 varsinaisesti ei ollu koskaa olemassakaa koska oli koko aja muutos tai välivaihe tai energiapäivitykset vuosie 2006-2012 välillä. 4. taso ei varsinaisesti koskaa oo olemassa ku o keinotekoisesti ylläpidetty siirtymävaihe.

      3. taso oli luonnoto olotila ihmisille jota piemeä puoli ylläpiti ohjelma avulla. vielä ei olla 5. fyysisessä ulottuvuudessa vaa eipä mee kaua enää.

      ihmiset siirtyvät alueille joissa o jo 5. fyysine ulottuuvuus enne kui maapallo siirtyy 5. fyysiseen ulottuvuutee luonnomullistuste avulla.

      ihmiste oma kohtalo ei oo kuolla luonnomullistuksii ellei nii tahdo. elämää fyysisesti voidaa jatkaa enne ja jälkee muutoste.

      • :))

        ja koko aja voidaa elää jollo muutos o lähinnä uude informaatio ymmärtämine ja fyysiset muutokset korkeamma taajuude alla ja vanhasta ohjelmasta irti päästämine.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe