Yaris Versoa ostamassa

Markku69

Hei! Olen ostamassa yaris versoa ja kilsoja saisi olla enintään 140000.
Mikä on paras vuosimalli, moottori 1.3 vai 1.5 vvt-1?

Ilmeisesti kestävä peli ja pieniruokainen. Paljonkohan olisi hyvällä pidolla kilsoja edessä?

Minkälaisia vikoja teillä on ollut?

8

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et saa ajamalla rikki. Jos tosiaan pidät hyvää huolta, öljyn- ja ilmanputsareiden vaihdot ajallaan.

      Koiranluut menee vaihtoon jossain vaiheessa, todennäköisesti ennen 160tkm. Etujarrut reilussa sadassa tonnissa.

      Nokka-akselin asentotunnistimen virheilmoituksia saattaa tulla, mutta usein ongelman aiheuttajana on likainen öljy. Takajarrun venttiilin säätö tms. saattaa jumittaa jos autolla ajellaan harvakseltaan. Eipä nyt muuta keksi äkkiseltään.

      2001 mallissa antennin jalusta saattaa vuotaa vettä sisään, mutta sen saa tiiviiksi sikaflexillä. Eipä ole toisaalta uusikaan kallis.

      Kaikin puolin hyvä auto, pahat kielet kertovat että kytkin ja vaihteisto olisi vaihtokunnossa reilun 300tkm jälkeen mutta vaikea uskoa. Komponentithan on aika lailla samaa kamaa kuin corollassa, joka on raskaampi ja tehokkaammalla moottorilla varustettu. Katsot vain, ettet osta postin tai kuriirifirman vanhaa autoa, ne on yleensä aika loppuun kengittyjä..

      • kyllä ei juu

        Et saa ajamalla rikki ......ne on yleensä aika loppuun kengittyjä.. !!!!!


      • Huoh..
        kyllä ei juu kirjoitti:

        Et saa ajamalla rikki ......ne on yleensä aika loppuun kengittyjä.. !!!!!

        Ei ne kenkimisestä hajoa, mutta ei se hyvää tee. Noissa jakeluautoissa on yleensä kuskin penkki SELVÄSTI kuluneempi kuin muut, lisäksi kuskin ovessa todennäköisesti väljää.

        Räyhis varmaankin tarkoitti, että suhteessa yksityisajossa olleeseen vastaavaan on "kengitty".


      • tiedoksi
        Huoh.. kirjoitti:

        Ei ne kenkimisestä hajoa, mutta ei se hyvää tee. Noissa jakeluautoissa on yleensä kuskin penkki SELVÄSTI kuluneempi kuin muut, lisäksi kuskin ovessa todennäköisesti väljää.

        Räyhis varmaankin tarkoitti, että suhteessa yksityisajossa olleeseen vastaavaan on "kengitty".

        Toyota Yaris kuluu, jos sillä ajaa!! Ovi ja penkki kuluneita, jos ajettu, voi vittu!!!


      • Tapan kaikki
        tiedoksi kirjoitti:

        Toyota Yaris kuluu, jos sillä ajaa!! Ovi ja penkki kuluneita, jos ajettu, voi vittu!!!

        Jep ja jos ajat niinkuin vittupää spede se myös näkyy autossa.


    • 19+19

      Moi, itsellä 1,3 vm 2001 verso. Olen 2 omistaja, autolla oli ajettu 35tkm vuonna 04 ostaessani sen. Nyt kilsoja on 165tkm. Asentotunnistin vaihdettu ja jarrupaineventtiili voideltu, etujarrupalat vaihdettu. Tässäpä kaikki extra norm huoltojen lisäksi. Varmatoiminen ja pikkuruokainen peli, harmi ettei näitä enää saa uutena.

      • ajettu ja ainoastaan koiranluut vaihdettu. Hemmetin varmatoiminen ja kestävä kottero!


    • miqwf64

      Talvella tuuli repii ja urat vie ja kun auton ohjaus on mitä on niin yli sadan kilsan matkoista tulee aika raskaita.Kestävä se kyllä on ja muuten harmiton.Kokemusta 3 vuotta ja riitti kiitti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1569
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1176
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      52
      1025
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      640
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe