Eka koira?

koiraa hankkimassa

Sopiiko nöffi ensimmäiseksi koiraksi? ja vielä kerrostaloon? :) Muutoin olen tutustunut rotuun, mutta näitä juttuja en mistään kirjoista ja netisä löytäny. :)

3

918

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuktuk

Itse en ottaisi nöffiä kerrostaloon.Se tarvitsee paljon tilaa liikkuakseen. Meidän nöffi viihtyy enemmän ulkona kuin sisällä. On myös sellaisia, että koira viihtyy sisällä. Ensimmäiseksi koiraksi kyllä nöffi sopii.
      Tästä vastauksesta ei varmaan saanu mitää tolkkua :)

• koiraa hankkimassa

Minulla on 3 huonetta keittiö kämppä :) Vanhempani asuvat maalla suomenpystykorvani ja käyn siellä usein sitä lenkittämssä, niin nöffi ois tietenki mukana. Siellä on paljon tilaa liikkua minne suuntaan vain =)

Kysyisin vielä onko nöffi haasteellinen kouluttaa? Meinaan siten että onko sillä heikot hermot? =) Kun otimme suomenpystykorvan niin sillä oli todellan heikot hermot ja on vieläki. Osaahan se silti peruskäskyt vaikka aikaa koulutukseen meniki. Nyt haluaisin helposti koulutettavan koiran. :)

• Hukka-Musti

Kaikki koirat sopivat kerrostaloissa asumiseen, kunhan oppivat olemaan hiljaa. Kerrostalo ei aina merkitse pientä asuntoa. On yksiön kokoisia omakotitaloja ja neliön kokoisia kerrostaloasuntoja. Koiran on tarkoitus liikkua ulkona ja levätä sisällä. Ainut miinuspuoli kerrostaloissa isojen koirien kanssa on rappuset. Kun koira on pentu/nuori, eli vielä sen luusto on kasvuvaiheessa, niin luusto rasittuu helposti rappuja pitkin kulkiessa. Aikuiselta koiralta rappusten kulkeminen kyllä sujuu vaivatta. Tosin jos talossa hissi on, niin ison koiran kasvatus kerrostalossa on ratkaistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    10. 76
      566
    Aihe